29. Bölüm "Acaba ben kimi seviyor olabilirim..."

5.9K 469 9
                                    


Tekrar yatağa yaklaşan genç adam pansuman malzemelerini alarak yarayı temizlemeye başlamıştı. Scarlet ise kapının kolunu tutmuş bir şekilde duraksamıştı. Çıkıp çıkmamak konusunda kararsız kalırken MinJi onun hala yerinde durduğunu görünce "Orada öyle dikilecek misin? Madem geldin birkaç dakika daha durabilirsin sanırım. Beni doktor kılığına bürünmüş bu sapıkla tek başıma bırakma!" dedi.  Jong yine kendisine sapık diyen genç kıza ters bir bakış atarak bakmıştı. "Yaranın yeniden dikilmesi gerek... Yaranı açmayı başarabildiğine inanamıyorum. Bu günden sonra ziyaretçi yasak... İyileşene kadar kimseyi odana sokmayacağım!"

"Yah... Saçmalama. Ben ne yapacağım bu odada tek başıma?"

"Tek olacağını kim söyledi? Bundan sonra senin yanından bir saniye bile ayrılmayacağım!" MinJi onun sözlerine hayret ederek gülmeye başlamıştı. Kardeşine dönerek "Sana söylemiştim değil mi? Bu adam tam bir sapık!" Jong dişlerini sıkarak genç kıza bakarken Scarlet onun imalı konuşmasına gülerek bakmıştı.

"Bir daha bana sapık deme!" Dişlerinin arasından konuşan genç adam gerçekten kızmış gibi görünüyordu. MinJi sırıtarak ona bakmıştı. "Ne oldu zorunuza mı gitti doktor bey?" Jong bakışlarını genç kıza dikerken Scarlet korkmaya başlamıştı. "Bay Jong! Lütfen onu bağışlayın!" Scarletin sözleri genç kızı güldürmeye başlamıştı.

"Bay Jong mu? Söylesene neden ona bu şekilde hitap ediyorsun? Ve sen... Biraz acele edebilir misin? Burada karnım açık bir şekilde çıplak gibi hissediyorum. Ahh... Doğruya bu sapıklar için ziyafet oluyordu!" Jong daha fazla dayanamayarak "Scarlet, sence de ablan fazla ileriye gitmiyor mu?" 'Scarlet!' MinJi'nin aklında bu isim dolaşıp dururken kardeşinin adını başkasının ağzından öğrenmesi farklı bir his oluşturmuştu içine... Ama asıl şoku dudaklarının üzerine değen dudaklar ile yaşamıştı. Jong'un kendisini öpmeye başlaması ile tam anlamıyla şok olan genç kız istem dışı gözlerini kapatmıştı.

Küçük bir uyarı öksürüğü ile kendine gelen MinJi hızla Jong'u iterek "Sen... Sen ne yaptığını sanıyorsun?" Jong onun neredeyse kekeleyerek konuşması karşısında imalı bir şekilde gülümseyerek "Sapık olduğumu söyleyen sendin değil mi? Bundan sonra sen her sapık dediğinde bende dudak sapıklığı yapacağım ve seni öpeceğim..."gözleri dehşetle açılan genç kız hızla ellerini dudaklarının üzerine bastırarak Jong'a bakmıştı. İçinden kendisine söylenirken Jong ona bakmayı keserek açılan yarayı tekrardan dikmeye başlamıştı. Pansumanını da yaptıktan sonra hafif bir şekilde genç kızın yarasını kapatan Jong, son bandı da yapıştırdıktan sonra gülümseyerek Scarlet'e bakmıştı. "Sence de sevimli bir kız değil mi?" dedi. Genç kız başını sallayarak "Evet, ablam çok sevimli!" MinJi ikinci şaşkınlığını yaşamıştı. Daha o kendisine kardeşim diyemezken bu kız kendisine hemen abla demeye başlamıştı.

"Benim işim bitti, Scarlet... Ablanı sana emanet ediyorum. Yataktan çıkmayacak ve çıkarsa bana haber edeceksin!" eline aldığı malzemeler ile kapıya giderken tek eli kapının kolunda geri dönerek unutmuş gibi "Ahh söylemeyi unuttum... Yerinden kalkarsa da sapıklaşabilirim!" Jong gülerken MinJi öfkelenerek "Yah... Saçmalama. Bir daha buna izin vereceğimi de nereden çıkardın?" Jong tiz bir kahkaha atarken "Bir sonrakinde sen beni öpeceksin hayatım!" dedi. MinJi utancından kızarırken Scarlet onların arasında ki atışmayı gülerek izliyordu. Jong dışarıya çıktığında ise Scarlet hala gülümsüyordu. "Sen neye gülüyorsun hala? Burada ırzımıza geçseler bir şey demeyeceksin!" Genç kızın gülümsemesi yüzünde donmuştu. "Ama siz... Siz birlikte değil misiniz?" MinJi onun sorusuna şaşırmıştı. Sonra birden gülmeye başlayarak "Saçmalama Scarlet!" Genç kız ablasının ağzından kendi adını duyunca duraksamıştı. MinJi ise hala gülüyordu. Genç kız hafif gülümseyerek ablasına bakıyordu. Ama kapı ağzında az önce yaptığının heyecanını yaşayan kişiden habersizlerdi. Jong kendisin zor atmıştı odadan. Heyecandan öleceğini hissederken duvara yaslanarak elini kalbinin üzerine koyarak sakinleşmeye çalışmıştı. Yanından geçenler ona endişeli bir şekilde bakarak "İyi misiniz doktor bey?" diye sorarken o hiç birini duymuyordu. MinJi'nin gülen sesini dışarıdan duyarken duyduğu sesin melodisi ile Jong da gülümsemişti.

AFACAN & GÜZEL BAKICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin