Dolaptan aldığı örtü ile tekrar yatağa yatan genç kadın çocuğun o örtüyü de üzerinden çekmesi ile iyice sinirlenerek "Yah...!!!" diye bağırmasına neden olmuş ama Daeso'nun hareketi ile donup kalmıştı. Çocuk MinJi'nin örtüsünü çekerek genç kızın bedenine doladığı kolları ile onun şaşkın bakışları arasında başını göğsüne yaslamıştı. Eli havada kalan genç kız "Sen... Sen ne yaptığını sanıyorsun? Çek patilerini üzerimden!" dediğinde çocuk ağlamaya başlayınca MinJi bir eli ile onun ağzını kapatmış, diğer eli ile de iyice kendisine yaslayarak "Sus yoksa seni kapıya atarım!" dedi.
Çocuk sinsi sinsi gülümseyerek daha sıkı sarılmıştı MinJi'ye. Derin bir nefes alan genç kız onun neden bu şekilde davrandığını anlayamasa da en iyisinin uyumak olduğunu düşünerek gözlerini kapatmıştı. Hava gerçekten gece soğumaya başlamıştı. Çocuğun üzerini iyice örterken garip bir şekilde onu daha yakın hissetmişti. Oysa MinJİ çocukları bu kadar yakınına tutmaktan hoşlanmazdı. Mutlu aile çocukları yüzünden sürekli içinde babasına karşı bir öfke kabarıyordu.
Daeso iyice MinJi'nin yatağına yerleşmiş ve olabildiğince genç kıza yakın uyumuştu. Uykuya dalan ikili sabaha kadar deliksiz uyumuştu. Jong gece boyu acil olan hastalarla ilgilenmişti. Oldukça yorgun olmasına rağmen yeğenini almak için Agata'nın evine gitmek için yola koyuldu. MinJi'nin orada olması bir şeyi değiştirmiyordu. Uzun zamanın verdiği bir alışkanlıkla işine yeğenini görmeden başlamazdı. Saat sabahın sekiziydi ve Agata çoktan kalkmıştı. Yaşının gereği sabahları uyumayı pek sevmezdi. Sabahın soğuğuna rağmen balkonda oturmuş dumanı tüten çayını içiyordu. Karşıdan gelen genç adamı görünce hafif gülümseyerek el sallamış ve kapıyı açmak için yerinden kalkmıştı.
"Buraya geleceğini düşünmemiştim," dediğinde genç adam yorgunluğunu belli eden bir gülümseme ile "Daeso uyanmadı mı? Onu gördükten sonra eve gidip üzerimi değiştireceğim," dedi. Agata Jong'a hafif eğilerek "Gece geç yattı!" dediğinde Jong tek kaşını kaldırarak "Ne oldu, yoksa yaramazlık mı yaptı?" diye sordu. Agata hafif kıkırdayarak "Senin küçük velet bu yaşta çapkınlık yapıyor. Hem yaramazlıkta ona sıra gelmez bu evde!" dediğinde ikisi de gülmeye başlamıştı. "Nerede o?" Jong etrafa bakınmış ama ne Daeso ne de MinJi ortalarda görülmüyordu. "Hala kalkmadılar" Agata ona başı ile üst katı işaret ederek "Sen onları uyandır bende masaya servis açayım" dedi.
Jong önce şaşırmıştı. Agata'nın aklından ne geçiyordu bilmiyordu ama şuanda bunu düşünmeye vakti yoktu. Merdivenlerden çıkarken Agata'nın sesinin onu yönlendirmesine izin vermişti. Yaşlı kadının söylediği odaya girince etrafta anime kahramanlarının posterler ile kaplanmış bir odaya girmişti. Önce etrafı şaşkınlık ile izlerken içinden 'Burada çocuk mu yaşıyor' diye düşünerek kapıyı kapatmıştı. Yatakta yüzleri görülmeyen MinJi ve Daeso'yu birbirine sarılarak uyuduklarını görünce önce şok olmuş, sonrasında yanlarına yaklaştığında ise gördüğü manzara karşısında kahkaha atarak gülmeye başlamıştı.
Derinden gelen kahkaha sesi ile gözlerini açan MinJi karşısında Jong'u görünce panikleyerek yatağında fırlamıştı. "Hey... Senin benim odamda ne işin var? Sapık...!!" diye bağıran genç kız Jong'u şoka sokmuştu. Eli ile kendisini göstererek "Ben mi?" diye söylenmiş MinJi ise daha da sesini yükselterek "Senin benim odam da ne işin var?" diyerek hızla yatağından çıkmış, dolabına yönelerek süpürgenin sapını kaptığı gibi Jong'a vurmaya çabalamıştı. Uykulu bir halde odada dört dönen ikili Daeso'nun gözlerini açıp "Dayı!" diye seslenmesi ile duraksamıştı. Tam da bu sırada MinJi fırsat bularak elinde ki elektrikli süpürge sapını Jong'un arkasına geçirmişti. "Sen kime vurduğunu sanıyorsun?" diye atılan çocuk, MinJi'nin elinde ki süpürge sapını almaya çalışıyordu. Sırtında hissettiği acıyı geçirmeye çalışan genç adam, odada tam bir kargaşa haline gelmiş olan durumu düzeltmek için yeğenini sopadan çekmeye çalışıyordu. Üçü birden odanın içinde döndüklerini farkında bile değildi. Çığlık çığlığa evin içinden yankılanan seslere gelen Agata ise gördüğü manzara karşısında şaşkına dönmüştü. MinJi elinde ki süpürge sapını iyice kavramış onu almaya çalışan Daeso'nun elinden çekmeye çalışıyor, Jong'ta sopaya yapışmış olan yeğenini çekmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFACAN & GÜZEL BAKICI
HumorHikaye yazmaya başladığım ilk yıllarda (12 Ocak 2013) yazılmıştır. Bu yüzden hata varsa şimdiden affola. Okurken amatör bir şekilde yazıldığını aklınızda tutarak yıkıcı değil yapıcı yorumlar yaparsanız sevinirim. İsimler sizin için zor olacağını dü...