Keyifli okumalar
****
Genç kız her planına Daeso'yu da dahil ettiğini fark etmesi ile yutkunmadan edememişti. Bu küçük velet onun hayatının yarısını oluşturmak üzereydi ve bu MinJi'nin korkmasına neden olmuştu. Bunu Soyung da fark etmişti ve ister istemez MinJi için mutlu olmuştu. Onun çocuklarla bu kadar iyi anlaşması hoşuna gitmeye başlamıştı. En azından bu fobisinden kurtulmaya başladığı için içi rahattı. İkisi de kısa süren bir durgunluktan sonra birbirine bakmıştı. Genç kız üzgündü! "Hemen mi gideceksin?" diye sordu babasına. Soyung onun üzgün olduğunu anlayınca hafif gülümseyerek "Babana bir kahve yapacak vaktin var mı?" dedi. MinJi heyecanla onu kolundan çekiştirerek içeriye sokmuştu. Jong da eve yaklaşmak üzereydi. Arkasından kendisini takip eden Hina'dan haberi yoktu. Hina onu takip edip ne yapacağını görmek istemişti. Bu kez elinde ki fırsatı kaçırmak istemiyordu. Jong'u istiyordu ve onu MinJi'ye kaptırmaya hiç mi hiç niyeti yoktu.
Genç kız mutfakta babasına kahve yaparken eve giren genç adam sessizlik karşısında şaşırmıştı. Evde olmadıklarını bile düşünmeye başlıyordu ki yerde dağılmış bir şekilde gördüğü yapbozu karşısında deyim yerinde ise şok olmuştu. Birden tüm sinir hücreleri yerinden fırlamış bir şekilde avazı çıktığı kadar bağırmaya başlamıştı.
"MinJi!"
MinJi duyduğu ses ile korkarak elinde ki kahve fincanını hızla masaya bırakmış ve salona koşmuştu. Jong yerde ki parçaları toplamaya çalışırken bir yandan da sinirini atmak için söyleniyordu. "Seni öldüreceğim... Bana ait olan eşyalara dokunmaman gerektiğini sana öğretmem gerekecek!" dediğinde elinde ki parçalardan birine hayal kırıklığı ile bakarak "Lanet olasıca. Ben bunu yapmak için çok uğraşmıştım!" dedi. Utanmasa sinirinden ağlamak istiyordu. Salona hızla giriş yapan genç kız, Jong'u yerdeki parçaları toplarken görünce onun neden bu kadar kükrediğini anlamıştı. Dudaklarını dişlerinin arasına sıkıştırıp bir bahane düşünmeye başladı. Arkasında ki gölgeyi fark eden genç adam hırsla yerinden doğrularak MinJi'nin karşısına dikilmiş ve elindeki parçayı göstererek "Bu nedir?" diye sormuştu. MinJi yutkunarak genç adam bakmıştı. Sonra en iyi yöntemin onu bastırmak olduğunu düşünerek tek kaşını havaya kaldırmış ve genç adama "Yapboz parçası!" diye cevap vermişti. Jong onun bu cevabı karşısında sinirden bir kahkaha atmıştı. "yapboz parçası mı? Bu kadar sakin olduğuna inanamıyorum!"
Genç kız ondan bakışlarını çekmeyerek devam etmişti. "Ne söylememi bekliyorsun ki? Yapboz parçası değil mi o?" dedi. Jong öfke ile ona bir adım daha yaklaşarak MinJi'ye tepeden bakmaya başlamıştı. Genç kız ilk kez ondan çekindiğini hissetti. Şuanda ne yapacağını kestiremiyordu. Jong o kadar sinirlenmişti ki onları hafif şaşkınlıkla izleyen Soyung'u dahi fark edememişti. "Sana benim eşyalarıma dokunmamanı söylemedim mi? Hangi hakla bana ait olan bir şeyi mahvedersin? Sen bu yapbozun kaç parçadan oluştuğunu biliyor musun? Ben kaç aydır bunu yapmaya çalışıyorum biliyor musun ha?" diye sesini yükseltince genç kız tiz bir kahkaha atarak "Ne varmış yani? Alt tarafı 10.000 parçadan oluşuyor. Bunu yapmak için o kadar uğraşmaya ne gerek var?" diye sorduğunda aslında o da sonradan fark etmişti parçaların ne kadar fazla olduğunu.
MinJi'nin küçümseyen ifadesine karşılık genç adam çarpık bir gülümseme ile ona bakmıştı. "Bunu yapabileceğini mi iddia ediyorsun? Bu yapbozu senin gibi biri yapamaz. Bunca zahmeti sen gelip bozasın diye çekmedim ben. Neden bir şeye dokunmadan önce sorma gereği yapmıyorsun. O küçük aklınla beni alt edebileceğini mi düşünüyorsun yoksa?" MinJi onun sözleri karşısında gülümsemeden edemedi. "Küçük aklım mı? Sen kendini çok zeki sanıyorsun galiba? Bence aptalın önce gidenisin. Bir bayan ile bu şekilde konuşamayacağını bile öğrenememişsin. Senin okulunda sadece kaba davranışları mı öğretiyorlardı. Gerçi bu aptallıkla hocaların seni hemen mezun etmek istemiştir!" dediğinde Jong dayanma sınırına geldiğini hissederek "Sen kime aptal diyorsun? Ben okulumu bölüm birincisi olarak bitirdim!" dediğinde MinJi de fark etmeden "Ne olmuş, bende okul birincisi olarak bitirdim. Ama bu senin bir aptal olduğun gerçeğini değiştirmez!" dediğinde karşısında kendisine şok olmuş gözleri ile bakan genç adamın bakışlarını fark etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFACAN & GÜZEL BAKICI
HumorHikaye yazmaya başladığım ilk yıllarda (12 Ocak 2013) yazılmıştır. Bu yüzden hata varsa şimdiden affola. Okurken amatör bir şekilde yazıldığını aklınızda tutarak yıkıcı değil yapıcı yorumlar yaparsanız sevinirim. İsimler sizin için zor olacağını dü...