16. Bölüm

6.7K 467 5
                                    

MinJi kanepede uyuya kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


MinJi kanepede uyuya kalmıştı. Jong eve geldiğinde ışıkların hala sönük olduğunu görünce onların Agata'nın evinde olduğunu düşünmüş ve ışığı açmadan yorgun bir şekilde,  kendisini kanepenin üzerine bırakmıştı. Altından ses gelince hızla yerinden sıçrayarak ışığın düğmesine koşan Jong, ayaklarını tutarak kanepeden kalkmaya çalışan MinJi'yi görünce şaşırmıştı. Jong şaşkınlıkla kanepeye bakarken, ışıktan gözleri rahatsız olan MinJi söylenmeye devam ediyordu.

 "Yeğeni yetmedi şimdide dayısı... Ben ne günah işledim!"

Jong gözlerini aralayan kıza bakarken MinJi yakıcı ışığın etkisi ile yeniden gözlerini kapatarak kanepeye uzanmıştı. Sanki kendi evindeymiş gibi oldukça rahattı. Nitekim uyku mahmuru olanları henüz fark edememişti. Onun bu haline ister istemez Jong gülümsedi. Belli ki genç kız hala uykuluydu. Yavaş bir şekilde kanepeye yaklaşan genç adam, onun bir kolunu başının altına kıvırarak tekrar uyuduğunu görünce yüzünde ki gülümsemeyle onu izlemeye başlamıştı. Bir süre, sadece kısa bir süre genç kızın yüzünü izledikten sonra onun incelemeye almıştı yeniden. Kanepeye rahatlıkla uzanması onu daha bir sevimli gösteriyordu. Üzerinde hastanede gördüğü beyaz capri ve pembe tişörtü vardı. Dağınık saçları yüzünü hafif kapatıyordu. Genç adam o saçları yüzünden çekmek için elini uzatmıştı ki ne yaptığını fark ederek birden yerinden hızla doğruldu. MinJi bir şeyler mırıldanarak başını diğer tarafa çevirmişti.

Jong yorgundu. Onun üzerine örtmek için bir örtü almaya odasına çıkmıştı. O sırada Daeso'nun odasına girerek onun da uyuduğunu görünce şaşırmıştı. Küçük çocuk ilk kez bu kadar erken uyuyordu. Üstelik kendisini beklemeden ilk kez uykuya dalmıştı. İçinde garip bir his oluştu. Onun bu kadar huzurlu uyuması genç adamı mutlu etmişti. Üzeri açık olan Daeso'yu örttükten sonra elinde başka bir örtü ile yeniden salona gelmişti. MinJi hala uyuyordu. "Bu kadına fazla mı para veriyorum ne?" diye söylenerek üzerini örtmüştü. Karnının aç olduğunu hissederek mutfağa yönelen Jong, mutfak kapısından içeriye girer girmez karşılaştığı manzara karşısında nerede ise öfkeden bağıracaktı. Jong bir doktor olarak oldukça titiz olmasının dışında evde de oldukça temiz bir adamdı. Mutfak masasının üzeri makarna yerken sıçrattıkları yağla doluydu. Söylene söylene temizlemeye başlamıştı ki aklına gelen şey ile salona gelerek MinJi'yi dürtmeye başladı.

MinJi omzunu dürten Jong'a homurdanarak "Ne?" diye söylenmişti. Genç kız hala evde olduğunu düşünerek "Agata çok yorgunum. Söz yarın istediğini yapacağım!" dediğinde Jong gülmemek için kendisini zor tutmuştu. Sesini düzenleyebilmek için birkaç kez boğazını temizleyerek "Yah... Kalk hadi... Yaptığın pisliği temizle... Kalk dedim sana!" MinJi iyice homurdanınca Jong daha fazla dayanmayarak onu tutup kanepeden aşağıya çekmişti. Yere düşmenin etkisi ile sinirli bir şekilde kalkan MinJi "Bunu neden yapıyorsun Agata...!" Genç kız sözlerini tamamlayamamıştı. Kanepenin dibinde başını kaldırarak kendisine imalı bir şekilde bakan Jong ile göz göze gelince susmak zorunda kalmıştı. "Senin burada ne işin var yine?" dediğinde etrafına bakıp asıl kendisinin olmaması gerektiği yerde uyuduğunu fark edince dudağını ısırmıştı. O kadar sevimli görünüyordu ki Jong ciddiyetini korumakta zorlanıyordu.

AFACAN & GÜZEL BAKICIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin