Mehtaptan;
Herşey öyle hızlıydı ki inanasım gelmiyordu sanki. Ne yani şimdi bizim nazlının kınası mı vardı. Gerçekten hayat herşeyi hızlıca sunuyordu.
Erdemle iyiyydik evet. Fakat hala bana birkez olsun seni seviyorum demedi. Ağzından çıkan aşkım beya birtanem ne kadar güzel hissettirse de gerçek değilmiş gibi geliyordu. Ona o gece ilk açıldığımda deneyeceğim seninle deneyeceğim demişti. Aylar oldu en ufak birşey de mi yok içinde? Bu üzüyordu beni? Demek ki en ufak bir iz bile bırakamıyorum o güzel kalbinde. Sevemiyor ki beni. Peki ben vazgeçermiyim? Asla! O bana git desede gitmezdim. Ölürdüm de gitmezdim. O sevmesede ben aşktan uçuyordum. Bazen gözlerinde bazen o güzel kalbinden esen cümlelerinde bazen kokusunda uçuyorum. Uçan ilk insan benim aslında. Sevdiğinde uçan ilk insan.
Hazırlıklar tamamdı aslında biz de tamamdık. Kına için zaten salon tutulmuştu erkekler ise ayrı eğleneceklerdi. Bizde gelin odasında nazlıyla sohbet ediyor gerginliğini hafifletmeye çalışıyorduk. Bi gün bende bu tatlı heyecanları yaşayabilirmiydim erdemimle?
Çalan telefonumla ekranda
'Mehlika' ismini görmeyi beklemiyodum. Ablam nerelerdeydi arıyordum açmıyodu bir kaç kez mesajla yoğun olduğunu belirtmişti birde yurt dışında olduğunu bu ne biçim işti bir birimizi yesekte biz kardeştik böyle mi iletişim kurulur?
"Efendim?"
Sesim sertti evet bunu kızlar bana dönüp garip garip bakınca anladım.
"Mehtap nasılsın bücürük? Sesin bir hoş geliyor?"
Derince bir nefes aldım
"Nasıl olmasını bekliyordun? Farkındaysan bugün nazlının kınası var! Hani seninde kuzenin! Ve sen yoksun! Normalde canı istese işe gitmeyecek insan şimdi mi bağlandı işine? Bu yaptığın kırıcı !"
Bunu nazlının yanında söyledim çünkü benimde onun kadar bilgisiz olduğumdan şüphe etmesini istemiyordum.
Karşıdan cevap gelmeyince devam etmem gerektiğini anladım.
"Düğüne burda olacağını umuyorum mehlika hanım!"
"Bak yarın nazlıdan da güzelce özürümü dilerim başımın etini yeme!! Ayrıca yarın geleceğim. Ben gelmezsem olmaz asıl. "
"İyi"
Umarım dediğinde dururdu. Soğuk cevabımda bu yüzdendi hala ona inanmamam.
"Iı bak işim var benim şimdi, sen nazlıya de ki yarın bomba gibi bir gün olacak. İnanıyorum."
Sesindeki tınıyı çözmeye çalışırken telefonu kapatmıştı.
Omuzlarımı silkip nazlıya gülümsedim
"Yarının güzel geçeceği ile ilgili bişeyler zırvaladı geleceğim falan diyor bakalım."
Nazlı kafasını sallayıp şu son bir saatten beri aldığı derşn nefes egzersizlerine devam etti. O mutluluğu çok hakediyordu herşeyden çok..
Yazardan;
Nazlının heyecanı odayı kaplarken, hande misafirlerle ilgilenmeye başlamıştı. Odaya hızla giren mehtapla korktu nazlı
"Nazlı hadi toparlan şimdi müzik eşliğinde giriş yapılacak. Teflerimizi zillerimizi aldık hepimiz. Sende seninkileri al gelin hanım"
Nazlı gülümsedi bu sefer. Eğlenmeye bakmalıydı bu gece tamamiyle onundu.
Bu gece iki kıyafet giyecekti ilk bindallısıyla çıkacaktı. Bu akşamın herkesin aklına çok güzel bir yer edilmesi istenilmişti. Bu yüzden organizasyonlar oldukça iyiydi. Başta tüm kızlar kırmızı bindallı takımlarıyla nazlının etrafında çıkacaklar nazlı ise ortalarında parlayan zümrüt olacaktı adete. Tıpkı müstakbel kocasının dediği gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖĞÜRTLEN REÇELİ ~ aşkın sıfatı~
RomanceEngin ve Nazlı olabilecek şey değil! Ama oluyor. Sonuçta anneler birlikse ve bu birlik 45 yıldır taht sürüyorsa.? 13 yaşından sonra birbirini görmemiş iki çatlak. 13 yıl sonra görürse o gözler birbirlerini ne olur? Nefretin içide aşk büyür. ~~~ ...