Nazlı
" ya anne! Ne bok yemeye katılıyoruz biz davete hı ?"
Koluma çimdik atmasıyla sustum.
Eğilip kulağıma konuştu
" bana bak bakim sen! Vallaha çimdiririm o etlerini. Önemli bi davet bu!"
" ya ne demezsin neresi davet be bunun!? Kadın günü sadece kafede toplanıyonuz tek fark bu!"
" kız önemli diyomya sana. belki sana kısmet-
" hooop orda surcan yeliz sultan. O iş yatar öyle birşeye kalkacaksan gelmem bilesin"
Oflayıp askıları karıştırdı. Evet şuan bu saçma davet için elbise bakıyoruz. Anlamıyorum ki cafeye bn her hafta giderim bazen gün aşırı da giderim kıyafetlerimde gayet uygun. Hayır. Öyle erkeksi giyinen bir kız da değilim. Yeri geldiğinde abartada biliyorum yani. Üstelik şuan izine ayrılmışken benim yatmam gerekiyo sürtmek değil!! Ayaklarıma kara sular indi birşey beğenemedi ki kadın. Elbiseleri de tabi ki benim maaşımla alıyoruz. Annem tırstı kesin babamdan istemeye. Aslında onun çıkısı vardır da yolacak bir kızı varken çıkısını heba edemez benim güzel(!)
annem.
En son çiçekli birkaç modeli bana sormadan tabiki de kasaya götürdü. Bedenimi falan hiç denemedi. Çünkü annemin en büyük yeteneklerinden kıyafeti iki incelesin bana nasıl olacağını biliyor. Müthiş gerçekten baya faydalı(!)Eve gelir gelmez ayakkabıları fırlattım.
"Fırlatmaa! Ben topluyorum sonra. Altları da pis onların. Şimdi silinecek o fırlattığın parkeler. Allahım birde mikroplu mikroplu. Nazlı çık yukarıya viledayı getir iyi ozon dök ama. Biraz parlatıcı koy unutma...
Onu dinliyorumuş gibi yapıp kendi odama çıktım. Evimiz dublexsti yani bir binanın en üst karındaydık. Ankaranın sakin semtlerindendi burası. Üst katta banyo benim odam ve küçük bir misafir odası var. Alt katta annemgilin oda abimin odası salon mutfak ve yine banyo tuvalet var. Aslında şanslıyım odam ve banyom yan yana sanki bu kat benim gibi. Ayrıymışım gibi ama sadece geceleri. Annem yanlız mı bırakır gir çık ses yap!
Ve en büyük ve saçma ayrıntı viledamız benim banyoda yahu evde tam üç vileda var! Üüüççç! Napcaz biz üç viledayı. Ve bu üçü de tahmin edelim nerde?! Benim banyomda aslında banyo dolabının içinde o kadar da vahim durmuyor ama. Günün her saati vileda için çat çut girilmesi gıcık ediyor. Odama girip bu sefer bedenimi yatağa fırlattım. Kolumda hissedebiliyorum hala annemin çimdiğini. Ya bu kadının eli ne kadar güçlü öyle. Morarmış resmen ya. Rabbim bizleri çimdiklerin azabından korusun amiin. Çok amin.!Öğlen vakitleri şimdi ve ben hazırlanmış salak salak annemi bekliyorum. Evet annemin aldıklarından birini seçtim. En azından bana en sade gelenini allahtan ki ayakkabımda varmış ona uygun. Annem bu kadar özendiğine göre bir haltlar varya hayırlısı. Saçlarım gayet saçmalar zaten düzleştirip saldım onları da. Bir eyeliner sürmek yeterli.
Elbisem şimdi tarif etmeye üşendiğim değişik bir pembeydi. Ayakkabım da yakın ama biraz zıt tonda bir pembe çaprazlama model uzun ince topuklu bir ayakkabı küçük çiçekli kolye ve küpe takımı mı da takdım mıı tamamdırr.
En azından abartıyla sade arasında birşeye kaçmıştım. Ama bence bu kombin normal cafeye bile fazla da neyse.
" nazlııı hazırmısın ?"
" hazırım anne hadi bi hazırlanamadın. Görücüye mi çıkıyon anlamadım ki "
Annem ağzında birşeyler geveleyip yanıma geldi. O çok sadeydi. Anlamadım benim neyime bu süs! Bunun ucunda da bir çapanoğlu var ya, tırsmadım değil açıkcası. Kapıdan çıkar çıkmaz bir taksi çevirdik. Bindik sanki bir gergin oldu bu kadın. Belkide ben çok evham yapıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖĞÜRTLEN REÇELİ ~ aşkın sıfatı~
RomanceEngin ve Nazlı olabilecek şey değil! Ama oluyor. Sonuçta anneler birlikse ve bu birlik 45 yıldır taht sürüyorsa.? 13 yaşından sonra birbirini görmemiş iki çatlak. 13 yıl sonra görürse o gözler birbirlerini ne olur? Nefretin içide aşk büyür. ~~~ ...