8.Hey Brother
«Hey brother,there's an endless road to rediscover»
"Για τι ήθελες να μου μιλήσεις,Luke;" τον ρώτησα καθώς περπατούσαμε.
"Rain,δεν σε ξέρω καλά,αλλά είσαι ο μόνος άνθρωπος που μπορώ να μιλήσω αυτή τη στιγμή.."είπε"Πρώτα,η Aur. Τελευταία δεν βγαίνει πολύ μαζί μου,νομίζω πως δεν θέλει να είμαστε μαζί..Δεν έχω πρόβλημα,θα της το ελεγα και εγώ,μάλιστα"
"Μην αγχώνεσαι..Ούτε μαζί μου έχει βγει"
"Ήθελα να σου μιλήσω και για..."φάνηκε σκεπτικός"Για την Daisy"
"Πες μου"τώρα τον κοιτούσα στα μάτια.
"Τις τελευταίες μέρες είναι πολύ χάλια,το πρωί μου έκανε εντύπωση που συμφώνησε να έρθει μαζί μου.Η ψυχολόγος της λέει ότι πρέπει να το αντιμετωπίσουμε εμείς,να την κάνουμε να συμμετέχει σε περισσότερα πράγματα,να μην την αποκλείουμε από τις δραστηριότητες που κάνουμε,να προσπαθούμε.."
"Μπορώ να κάνω κάτι;"ενδιαφέρθηκα.
"Δεν νομίζω...Απλά χρειαζόμουν κάποιον να μιλήσω, Rain"είπε κάπως θυμωμένα.
Δεν μπορώ να ερμηνεύσω τις τόσο γρήγορες αλλαγές στις εκφράσεις του.Μπορεί να είναι από αμηχανία,ή μπορεί πάλι να είναι όντως αγχωμένος για το μέλλον της αδερφής του. Το ίδιο και εγώ,βέβαια.
Την Daisy την συμπαθούσα πολύ,και όταν πρωτοέμαθα για τους εφιάλτες της,το πρώτο που έκανα ήταν να πάω να της μιλήσω.
Και η απάντηση της ήταν: Κάνεις δεν νοιάζεται,εσύ μια άγνωστη,γιατί σε νοιάζει;
Ήταν ακόμα στην αρχή της κατάθλιψης,τα πράγματα ήταν αρκετά αισιόδοξα,καθώς δεν είχε εμφάνιση αυτοκαταστροφικές διαθέσεις.
Αλλά,όλα έγιναν χειρότερα όταν οι Smith έφυγαν από τη γειτονιά,μαζί με τον γιο τους,με τον οποίο η Daisy είχε αρχίσει να αναπτύσσει μια βαθιά φιλία.
Αν την ρωτούσες για εκείνον,τον Brad,ένα χαμόγελο θα εμφανιζόταν στο πρόσωπο της,θα φωτιζόταν ολόκληρο και θα σου έλεγε πως είναι ο πιο ευγενικός και χαρούμενος άνθρωπος στον κόσμο,πως το μόνο καλό πράγμα που της έχει συμβεί τα τελευταία έξι χρόνια ήταν αυτός.
"Μήπως θα της έκανε καλό να έρθει ο Brad,έστω και για λίγο..." πρότεινα διστακτικά.
"Ο Brad,δεν είναι μόνο για την Dee,ξέρεις...Το πιο πιθανό είναι,να έχει κοπέλα, να ανήκει σε μια παρέα και να την έχει ξεχάσει"εκνευρίστηκε ξανά.
أنت تقرأ
Ephemeral
أدب المراهقينΉταν το σκοτάδι της και αυτή το φεγγάρι του. Έτσι νόμιζαν,τουλάχιστον. Στο κάτω κάτω,τι ήταν; Ένα ζευγάρι μάτια και μια ψυχή. Όλα τα υπόλοιπα δεν είχαν σημασία... "I am,you are,we all are...Nothing lasts forever,Rain. But I'll wait for you,I'll b...