17.Gimme Some Money
«Gimme some money, gimme some money»
"Brad Smith;" είπα μόλις σήκωσε το τηλέφωνο,και παρατήρησα την Rain να χαμογελάει από το τραπέζι.
Αυτή η κοπέλα είναι τελείως απρόβλεπτη.
Αλλά αυτό την κάνει ξεχωριστή.
"Luke Andrews"
"Σε μερικές ώρες θα είμαστε στην πόλη σου. Το καλό που σου θέλω να πάρεις την αδερφή μου μαζί σου"είπε χωρίς ανάσα"Της έλειψες ρε"
"Δεν με νοιάζει. Εγώ παρέα με το φρικιό δεν κάνω"
Τα λόγια του θα την πλήγωναν,ήθελα να πάω εκεί και να τον σπάσω στο ξύλο.
Αλλά,ήταν αργά για να γυρίσουμε πίσω.
"Λοιπόν,θα κάνουμε μια συμφωνία..." είπα.
"Λέγε"άρχισε να ενδιαφέρεται.
"Θα σου δώσω 100 δολάρια,για να είσαι μαζί της για τρεις ώρες..."συνέχισα.
"300"
"250"
"270"
"260,τέλος"
"Καλά"
"Αύριο το πρωί θα είμαστε εκεί"
Του το έκλεισα και προχώρησα προς την πόρτα.
Η Rain,γελούσε με κάτι και η Daisy χαμογελούσε κρυφά.
"Rain,πάμε λίγο στο αυτοκίνητο,νομίζω ότι έχω ξεχάσει τα λεφτά εκεί"είπα,με σκοπό να την κάνω να με ακολουθήσει.
"Έχω εγώ,δεν πειράζει"αποκρίθηκε,αλλά την κοίταξα έντονα"Εντάξει,έρχομαι"
"Ταιριάζετε"διαπίστωσε η Daisy"Να τα φτιάξετε!"
Γελάσαμε και οι δύο και σηκώθηκε να με ακολουθήσει.
"Τι έγινε;"
"Μπορείς να μου...δανείσεις 20 δολάρια;"είπα με τη μία.
"Φυσικά. Αλλά γιατί;"ρώτησε και έβγαλε τα χρήματα από την τσέπη της.
"Ο Brad μου ζήτησε λεφτά για να το κάνει. Βασικά..."δίστασα"Εγώ προσφέρθηκα να του δώσω λεφτά. Δε θέλω να πληγωθεί.Πάλι"
"Δεν υπάρχει πρόβλημα, Luke"έβαλε το χέρι της στην παλάμη μου και άφησε τα χρήματα.
Περπατήσαμε στην είσοδο και η Daisy άφησε κάτω το φαγητό της.
"Νομίζω πρέπει να φύγουμε"ανακοίνωσα εγώ."Ακόμη δεν ξέρω που ακριβώς πάμε"είπε σαστισμένη η Dee.
Αν και νομίζω πως το είχε καταλάβει.
DU LIEST GERADE
Ephemeral
JugendliteraturΉταν το σκοτάδι της και αυτή το φεγγάρι του. Έτσι νόμιζαν,τουλάχιστον. Στο κάτω κάτω,τι ήταν; Ένα ζευγάρι μάτια και μια ψυχή. Όλα τα υπόλοιπα δεν είχαν σημασία... "I am,you are,we all are...Nothing lasts forever,Rain. But I'll wait for you,I'll b...