21. Roses in the hospital
«Roses in the hospital, Try to pull my fingernails out, Roses in the hospital, I want to cling to something soft, Roses in the hospital»
[ATTENTION:ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ]
"Είσαι εντάξει;"το ευγενικό χαμόγελο της νοσοκόμας προσπάθησε να με καθησυχάσει.
"Ναι,ναι"απάντησα.
"Ωραία,γιατί έχουν έρθει κάποιοι να σε δουν"
"Δεν θέλω να δω κανέναν τώρα"γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη.
Οι πληγές στο δέρμα μου έτσουζαν, το ίδιο και εκείνη στην κοιλιά μου.
Εκείνη δεν την είχα κάνει εγώ,αλλά μέσα στο σκοτάδι,δεν μπόρεσα να δω το πρόσωπο εκείνου που το έκανε.
"Εγώ θα τους πω να περάσουν"απομακρύνθηκε από το κρεβάτι.
Μετά από λίγο,ο Kevin Heart και η Christina McArthur μπήκαν στο δωμάτιο.
Αν δεν ήξερες καλά την Christina,θα θεωρούσες πως τα έχει μαζί του. Αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια.
Η Christina,είχε κατάθλιψη όπως η αδερφή του Luke,για τέσσερα χρόνια.Πριν δύο χρόνια, άρχισε να κάνει παρέα με τον Alan,τον κολλητό του Ivan Drews.
Και όλοι ήξεραν πως Ivan Drews ίσον ναρκωτικά,ληστείες,επιθέσεις,βανδαλισμοί,απαγωγές,φόνοι.
Ο Alan φυσικά,δεν πήγαινε πίσω...Ο Ivan,αφού και οι δύο είχαν παρατήσει το σχολείο,τον έστειλε στο Greenville,για να φροντίσει να αγοράζει φθηνότερα τα ναρκωτικά,και για να κάνει τις δουλειές του.
Στην αρχή, ο Alan έδωσε στην Christina αυτήν την δόση περιπέτειας που έλειπε από τη ζωή της.
Σιγά σιγά όμως,άρχισε να γίνεται διαφορετικός.
Τα συναισθήματα του για εκείνη δεν άλλαξαν. Πότε.
Ίσως ακόμη να νιώθει κάτι.
Αλλά η Christina απομακρύνθηκε από εκείνον αμέσως μόλις έμαθε.
Και ο Kevin Heart,φαινόταν η εύκολη λύση για να ξεχάσει τον Alan.Όμως,συνειδητοποίησε πως και η δική της συμπεριφορά είχε αλλάξει,και για αυτό έφταιγε ο Alan.
Εκείνη δεν ήταν πια το ήρεμη,ντροπαλή, καταθλιπτική Christina,αλλά η δυναμική,κοινωνική,και ζωή-του-παρτι Chris L. McArthur.
Με τον Kevin άρχισαν να βγαίνουν αμέσως μόλις ξεμπέρδεψε με τον Alan.Του ξεκαθάρισε όμως από την αρχή,ότι η σχέση τους θα είναι απλά φιλική.
YOU ARE READING
Ephemeral
Teen FictionΉταν το σκοτάδι της και αυτή το φεγγάρι του. Έτσι νόμιζαν,τουλάχιστον. Στο κάτω κάτω,τι ήταν; Ένα ζευγάρι μάτια και μια ψυχή. Όλα τα υπόλοιπα δεν είχαν σημασία... "I am,you are,we all are...Nothing lasts forever,Rain. But I'll wait for you,I'll b...