29. Nothing is what it seems

121 21 5
                                    

29. Nothing is what it seems

"You're fucking sick of the scene.'Cause nothing is what it seems."

"Rain!" ο Luke με πλησίασε γρήγορα " Πρέπει να σου πω κάτι!"

Η Aur καθόταν δίπλα μου,και τον κοίταξε ερωτηματικά,εκείνος της ξεκαθάρισε πως θα ήθελε να μιλήσει μόνο σε εμένα.

"Μήπως έτυχε να δεις τις ειδήσεις χθες το βράδυ;"

"Όχι γέλασα " Γιατί;"

"Έλα σπίτι μου το απόγευμα,έχω να σου δείξω κάτι. Κάτι που σε αφορά..."έφυγε το ίδιο βιαστικός με πριν.

"Τι σου είπε;"ρώτησε η Aur,κρατώντας την πληγή στην κοιλιά της,που ήταν ακόμη ανοιχτή.

Ήξερα εδώ και καιρό ότι η Aur ήθελε να χωρίσει με τον Luke,αλλά εκείνος δεν το είχε μάθει ακόμη.

Έψαχνε την χειρότερη στιγμή για να του το πει.

"Άσε,τίποτα.Δεν κατάλαβα και πολλά βασικά...Εσύ Aur;Πως είσαι τώρα;"άλλαξα αμέσως θέμα.

"Σκατά. Ψυχολογικά κυρίως.Νομίζω πως θα προτιμούσα να είχα σκοτωθεί. Θα ήμουν κοντά στον Brian..."

"Ο Luke είναι τόσο καλός μαζί σου,τόσο γλυκός. Γιατί να τα χαλάσεις όλα αυτά; Δες τον. Δες τα μάτια του,το χαμόγελο του όταν σε κοιτάζει,όταν είναι μαζί σου. Γιατί να αφήσεις αυτόν που σε κάνει ευτυχισμένη,για τον Brian που...είναι νεκρός..;"

"Ίσως δεν με κάνει ευτυχισμένη..."

[...]

"Δεν ξέρω αν είσαι έτοιμη για αυτό αλλά πρέπει να σου το πω...Έχεις μπλέξει με δολοφόνους,Rain;"κάθισε στο κρεβάτι του δωματίου του,ενώ εγώ στεκόμουν όρθια δίπλα στο παράθυρο.

"Τι λες,Luke;Όχι βέβαια!"

"Τότε πως το εξηγείς αυτό;"μου έδωσε το κινητό του. 

' 12 συνολικά φόνοι έγιναν χτες στην περιοχή του Greenville. Συγκεκριμένα, οι πρώτοι τέσσερις έγιναν ανάμεσα στις 3 και 4 τα ξημερώματα,ενώ οι υπόλοιποι στις έξι' διάβασα δυνατά.

"Και τι σχέση έχει αυτό με εμένα;"τον ρώτησα.

"Είναι για σένα,Rain.Που έχεις μπλέξει,γαμώτο;"φώναξε.

"Δεν...Δεν καταλαβαίνω..."ψυθίρισα.

"Πρόσεξες την είδηση;οι πρώτοι τέσσερις έγιναν μέσα σε μια ώρα,ενώ οι υπόλοιποι έγιναν έπειτα από άλλη μια ώρα.Δες και τα ονόματα των θυμάτων"

EphemeralWhere stories live. Discover now