6. Killing Machine

450 47 9
                                    

6.Killing Machine

«I got no face,no name.I'm just a killing machine. I cut the population down,if you know what I mean»

"Ρώτησα κάτι.."τον πλησίασε κάποιος.

"Chris Paege"το πρόσωπο του σχημάτισε μια έκφραση απορίας και μίσους.

"Λοιπόν,έκτρωμα της κοινωνίας,δεν ήρθα να σου ζητήσω λεφτά,αν νομίζεις κάτι τέτοιο"είπε και κοίταξε δεξιά-αριστερά"Η Liv..."

"Τι έπαθε πάλι αυτή;"ρώτησε αγανακτισμένος.

"Νομίζω έχει αρχίσει να υποψιάζεται το τι δουλειά κάνεις..."

"Και ήρθες τέτοια ώρα μέχρι εδώ,για να μου πεις πως η αδερφή σου έχει υποψιαστεί ότι σκοτώνω κόσμο;"είπε"Ξεκουμπίσου,φεύγω"

"Βασικά...δεν ήρθα μόνο για αυτό" αποκάλυψε"Σου έχω κάτι,μια δουλειά"

"Λέγε"άρχισε να ενδιαφέρεται.

Περισσότερο αίμα,περισσότερος πόνος,περισσότερη ευχαρίστηση.

"Είναι κάποιος που--"

"Να σκοτώσω δεν θες;" ψυθίρισε.

"Ναι,αλλά αυτός ο ίδιος θέλει να τον σκοτώσεις"τον ενημέρωσε.

"Θέλει κάποιος να τον σκοτώσω; Εγώ συγκεκριμένα; Χαίρομαι που έχω αυτήν την τιμή!"γέλασε νευρικά.

"Τώρα όμως!" 

(...)

"Ήρθες;" ρώτησε μια γυναικεία φωνή, γελώντας"Πως θα με σκοτώσεις;"

"Γιατί θες να σε σκοτώσω,Ellen;" έβγαλε το μαχαίρι από την βαλίτσα.

"Δεν θέλω να πεθάνω αργά,θέλω να τελειώνω αμέσως!"το γέλιο της διέκοψαν μερικά δάκρυα,που κύλησαν σιγά σιγά από το δεξί της μάτι.

"Ότι πεις"κοίταξε για σιγουριά τον Chris"Τέλος..."

Έβαλε το μαχαίρι μέσα της,και την χάραξε τρεις φορές στην κοιλιά.Την τέταρτη, λίγο πιο μακριά από την καρδιά.

Και ήταν νεκρή.

Γενικά δεν ήθελε να μαθαίνει πράγματα για το παρελθόν και την ζωή των θυμάτων του,γιατί,όσο και να μην ένιωθε,αν μαθαινε πολλά  για αυτούς,ίσως να μην μπορούσε να τους σκοτώσει.

Έτσι,χωρίς να ρωτήσει και να νοιαστεί παραπάνω,έφυγε χωρίς καν να καθαρίσει το μαχαίρι του.

[...]

Δεν είχε πάει τρεις το μεσημέρι,όταν έφτασε στο Greenville.

Κοντά σε εκείνη.

Δεν ήταν ικανός να ξεχωρίσει τα συναισθήματα. 

EphemeralDonde viven las historias. Descúbrelo ahora