16. Road Trip

166 21 3
                                    

16.Road Trip

« We're on a road trip.The miles on the dash are doing back flips»

"Cole,μπορείς να μου δώσεις το αλάτι;"ρώτησε γλυκά η Jessica.

"Ναι μωρό μου"της έριξε ένα χαζοχαρούμενο βλέμμα καθώς της έδινε το αλάτι.

"Πως πάνε οι σπουδές,Cole;"ρώτησε ο μπαμπάς,που ποτέ δεν έδινε πολλή σημασία στον γιο του.

"Είναι εντάξει. Έχω μείνει σε ένα μάθημα,αλλά το δίνω την Δευτέρα μετά τις γιορτές"απάντησε άνετα εκείνος και χαμογέλασε στην Jess.

Ήταν Σάββατο,επιτέλους θα πηγαίναμε στη Νέα Υόρκη.

"Λοιπόν,εγώ φεύγω"ανακοίνωσα"Σας είχα μιλήσει"

"Ναι,Rain,πήγαινε"

Ετοιμάστηκα να χτυπήσω το κουδούνι,αλλά ο Luke άνοιξε την πόρτα και με τράβηξε μέσα,ρίχνοντας το μικρό σακίδιο με τα λίγα ρούχα από το χέρι μου.

"Σσσσς"έβαλε το χέρι και σούφρωσε τα χείλη"Οι γονείς μας...κοιμούνται"

"Τέτοια ώρα; Σοβαρά;"γέλασα χαμηλόφωνα.

"Η Daisy δεν ξέρει τίποτα,πάμε πάνω"

Ανεβήκαμε τις σκάλες,πήγα να σκοντάψω και ο Luke με κράτησε.
Το σπίτι τους ήταν πολύ ωραία διακοσμημένο,πάντα μου άρεζε.

Τους σκούρους τοίχους, σε όλο το μήκος του διαδρόμου,στόλιζαν πίνακες,αντίγραφα από πίνακες γνωστών ζωγράφων.

Τα έπιπλα,ήταν ανοιχτόχρωμα και έρχονταν σε αντίθεση με τους τοίχους.

Άνοιξε την πόρτα της Daisy,και εκείνη ανακάθισε απότομα στο κρεβάτι.

Πέταξε το κομμάτι γυαλί που κρατούσε κάτω,και χαμογέλασε ψεύτικα.

"Θα μιλήσουμε άλλη στιγμή για αυτό!"είπε νευριασμένος ο Luke"Αλλά τώρα έλα,πρέπει να φύγουμε"

Τον κοίταξε με ένα ερωτηματικό βλέμμα,και εκεινος της έδωσε βιαστικά ένα μπουφάν και την τράβηξε έξω από το δωμάτιο.

"Που πάμε;Και γιατί είναι και η Rain μαζί μας;" ρώτησε όταν είχαμε φτάσει στο αυτοκίνητο.

Άνοιξα την πόρτα και έκατσα μπροστά,δίπλα από τον Luke.

"Νόμιζα πως συμπαθείς την Rain"είπε αυτός,για να μην αποκαλύψει που πάμε.

Η διαδρομή ήταν δέκα ώρες,ως την οδό Ocean,στο Τζέρσεϊ.

[...]

Γύρω στις έξι το απόγευμα, έχοντας κάνει διαδρομή έξι ωρών,ο Luke φαινόταν κουρασμένος.

EphemeralWhere stories live. Discover now