3.2 Találkozó

1.5K 111 7
                                    

-Holnap legyél itt ugyanekkor, és elviszlek Haru-hoz-mondtam, amikor magamhoz tértem.
-Oké. Köszönöm-adott két puszit, amit természetesen viszonoztam. Ááh.
-Még valami-szóltam utána összeszorult gyomorral.
-V is itt van?-kérdeztem, majd a választ várva a számba haraptam.
-Találkozni akarsz vele, mi?-mosolygott aranyosan.
-Hát, izé..-bámúltam a cipőm orrát vörös fejjel.
-Szóval neked meg V tetszik-vigyorgott.
-Hagyjuk ezt a ,,kinek ki tetszik" dolgot-mondtam zavartan.
-Elintézem a randit-kacsintott rám.
-Nincs randi-kiáltottam utána, de figyelmen kívűl hagyva amit mondtam elment.
Wááá. Én tényleg beszélgettem Jimin-nel. Nem hiszem el. Neem, ez lehetetlen. Csak álmodom.
Visszasétáltam a cuccomhoz, és leültem. Pár perc múlva viszont hangos zajra lettem figyelmes. Yoora, Mi Cha, Mika és Haru léptek be nevetgélve.
-Szia Eun-öleltek meg.
-Miújság? Kitáncoltad magad?-kérdezte mosolyogva Mika.
-Igen-bólintott-nagyon jó volt-bólintottam vigyorogva. Bár inkább arra értettem, amikor Jimin-nel beszélgettem.
-Na akkor tomboljunk-mondta Yoora.
-Menjünk be az öltözőbe-vetette fel az ötletet Mi Cha.
-Jó-vont vállat Haru. Ha megtudja, hogy Jimin mit érez, el fog ájúlni.
-Akkor menjünk-indult el Mi Cha, mi pedig követtük.
-Miért akarsz te ennyire bemenni ide?-álltunk meg az ajtónál.
-Csak kíváncsi vagyok-mosolygott.
Ez a szoba elsőre nagyobb volt. Kerültek ide dobozok, állványok, asztalok, és egyéb kellékek.
-Mennyi ruha-állapította meg Yoora.
-Na ne mondd-nézett rá Mika.
-Fel akarok próbálni egyet-ugrált Mi Cha.
-Felőlem-ültem le a földre.
Az volt az egyetlen baj, hogy nem egy, hanem vagy 10 ruhát próbált fel a barátnőnk. Mindengyik nagyon jól állt rajta. Este fél kilencig voltunk az öltözőben, táncolásra nem jutott sor, de így is nagyon jól éreztük magunkat.

A hotelban fáradtan ültünk le a nappaliban. Igen, az is van.
-Yoora, kapcsold be a tévét-mondta Mika elterülve a kanapén.
Nem volt semmi érdekes műsör. Valami rajzfilm ment, amit Yoora nagy szeretettel nézett.
-Ez most komoly?-csapott a homlokára Haru.
-Miéért? Olyan cukii-tapsikolt. Esküszöm, néha olyan mint egy ötéves. De mi így szeretjük. Mindanyjiunk le tud alacsonyodni egy kisgyerek szintjére.
-Na én elmentem fürdeni-vonultam be a mosdóba.
-Jó-legyintettek. Mindenki el volt foglalva valamivel. Haru természetesen a telefonját nyomkodta, Mika zenét hallgatott, Mi Cha valami újságot lapozgatott, Yoora meg a tévét leste.
A laptopomon a szokásos zenelejátszási listát beindítottam, majd beleültem a langyos vízbe.
Mint mindig most is énekeltem. Nincs valami jó hangom, de nem szoktam énekelni, csak magamban.
Ilyenkor ellazulok.
Fél tizenegy volt, mikor mindegyikünk ágyba bújt. Nehéz volt, mert Haru nem feküdt le addig, amíg meg nem nézett egy horror filmet.
Izgatottan feküdtem be az ágyba. Kiváncsi vagyok a holnapra. Látni akarom Haru arcát.

Hi everyone! ^^ Hogy tetszett a mostani rész? Hamarosan hozom a kövit #^_^#

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt