-Haru, én vagyok, engedj be-kopogtattam az ajtón.
-Ugye csak álmodok?-kérdezte egy félénk hang bentről.
-Nem. Jimin tényleg itt van-mosolyogtam.
Hátra néztem, és láttam, ahogy a lányok megállás nélkűl a fiút bámúlják, aki mellettem állt.
-Haru, én vagyok az Jimin. Be engedsz?-kérdezte a fiú lágy hangon, amitől majdnem elájúltam.
Kinyílt az ajtó és a barátnőm megállt lehajtott fejjel. Kicsit félénk. Ilyenkor.
-Még mielőtt szívrohamot kapsz, elmondom, hogy tényleg itt van Jimin, és nem álmodsz, és igen, hozzád jött-fodúltam a lány felé, mire sikítva a fiú nyakába ugrott. Mosolyogva figyeltem őket.
Elengedték egymást, és Haru örömében elkezdett sírni, mire Jimin elővette a hátamögül a rózsát és a lány felé tartotta, aki elvette, majd megszagolta.
Leültem a lányokhoz a kanapéra, mire egyszerre támadtak le.
-Te hoztad ide Jimin-t-rángatta a karomat Yoora.
-Igen-néztem rá.
-Te miért nem sikítassz?-kérdezte Mika izgatottan.
-Tegnap kivisongattam magamat-nevettem fel.
-Tegnap találkoztál vele? És miért nem mondtad?-szidott le Mi Cha.
-Mert Jimin azt mondta, ne mondjam el nektek. Tetszik neki Haru. Meg akarja ismerni-tapsikoltam mint egy kisgyerek. A három lány tátott szájjal nézett rám, majd egyszerre kezdtek el beszélni, amiből semmit nem értettem. Egyikük arról beszélt, hogy találkozni akar Jin-nel (ez Mika volt), aztán volt szó romantikáról (ez Mi Cha) és Yoora JungKook-ról hadart random dolgokat, mint példáúl a vértípúsa (?). Mondjuk V-nek én is tudom. AB.
-Ezek bementek a szobába-ugrottak fel egyszerre, majd berontottak az ajtón. Mentem utánuk, mert arról én sem maradhattam le, hogy Jimim megmondja Haru-nak hogy szereti.
Konkrétan beestünk a szobába, mire a szerelmes pár meredten bámúlt ránk.
-Folytassátok nyugodtan-biztatta őket Yoora.
-Figyelj. Ezt már Eun-nak is elmondtam. Nagyon szeretnélek megismerni. Szeretném, ha nem úgy tekintenél rám, mint egy híresség, hanem mint egy barát-nézett a barátnőmre Jimin.
-Vagy mint egy hódoló-szólt közbe Mika, mire kezemet a szája elé tettem.
-El sem hiszem. Tényleg? Te, engem?-sírta el magát Haru-Én is szeretnélek megismerni. Mondjuk, tudok rólad mindent, de szeretném a te szádból hallani-mondta könnyes szemmel.
Nagyon aranyosak voltak. Jimin magához ölelte a lányt, mire mégjobban elkezdett bőgni.
-Mindjárt én is elkezdek sírni-toporzékolt Mi Cha.
Megcsörrent Jimin telefonja.
-V az-mondta, mire összerezzentem.
-Akarsz vele beszélni?-fordúlt felém vigyorogva a fiú.
-Öhm..izé. Odaég a kaja-futottam ki a szobából. A konyhába mentem, de hogy minek azt nem tudom, és azt sem, hogy miért rándúl görcsbe a gyomrom ha meghallom V nevét. A falhoz dőlve leguggoltam, majd lültem a földre...Hi everyone!^^ Na, hogy tetszett? Hamarosan jön a kövi rész #^_^#
ESTÁS LEYENDO
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanficKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...