8.2 The house

1.4K 112 6
                                    

Nem volt könnyű bejutni a hotelba. Megvártuk amíg éjfél lett, majd a buszhoz osontunk. Csak pár utcányira van az épület, de így kényelmesebb volt. Felszálltunk, majd pár perc múlva már a bejáratnál voltunk.
Kicsit zajosan, de felrohantunk a negyedikre.
-Mennyi cuccotok van?-kérdezte Jin, amikor beértünk a szobába.
-Egy lánynak? Rengetek-bólintott Yoora. Előkerestem a bőröndöm. Beledobáltam a ruhákat, fehérneműket, majd ráültem és megpróbáltam becipzározni.
-Valaki segít?-kérdeztem, mire V rögtön odapattant mellém és ő is ráült a bőröndre. Hátunk összeért, nekem meg görcsberándult a gyomrom.
Miután sikerült összecipzározni a bőröndöt, a másik táskába is bepakoltam. Oda kerültek a fontos dolgok. Laptop, töltő, fülhallgató, telefon, neszeszer, stb..
Mire kész lettünk hajnali egy óra (!!) volt. Lehordtuk a csomagokat a buszhoz, szétnéztünk, nehogy ott hagyjunk valamit, majd elindultunk.
-Messze laktok?-kérdezte Mikasa amikor felszálltunk.
-15 kilométer-mondta Jin.
-Akkor addig alszok. Ülhetek hátra?-kérdeztem, mire bólintottak. Bekászálódtam az ablakhoz, majd elhelyezkedtem. V ült le mellém. A hátsó öt fős hely hamar megtelt. Suga, Mi Cha, J-Hope, V, és én.
-Indulhatunk?-kérdezte a söfőr.
-Igen-kiabált előre Jin. Mellette JungKook ült.
Yoora mellett meg Mika, Haru mellet pedig Jimin (természetesen).
-Egyedül maradtál?-böktem meg az előttem ülő Rap Monster vállát.
-Hát van ilyen. Mindenki megtalálja az igazit, én meg egyedül maradok-mosolyodott el.
-Én is magányos farkas vagyok-pacsizott le J-Hope-al.
Elindultunk. Egy darabig néztem a tájat. Rengeteg kivilágított épület, de egy lelket sem lehetett látni az utcákon. Lehunytam a szememet, majd bealudtam. Nem álmodtam semmit. Nagyon fáradt voltam. Végig táncoltuk szinte az egész napot, sőt az egész hetet. Aludni akartam végre.

Nem tudom mennyi idő telt az azóta, hogy a buszban elaludtam, de egy szobában ébredtem. Ugyanabban a ruhában voltam, mint előző nap. Úgy tűnik mélyen aludtam. Már csak azt nem tudom, hogy hogy kerültem ide. Mert a buszon aludtam, de azóta nem keltem fel.
Körbenéztem, és megdobbant a szívem. Az ággyal szemben, ahol aludtam, nem messze egy kanapé volt, amin félig elterülve V aludt. Olyan aranyos volt. Kinyitotta a szemét.
-Jól aludtál?-mosolyodott el fáradtan.
-Igen-bólintottam, majd kikászálódtam az ágyból.
-Ki hozott be a buszból?-kérdeztem kíváncsian, amikor elindiltunk a folyosón.
-Én-mondta mosolyogva.
-És miért nem öltöztél át?-értetlenkedtem.
-Miután becuccoltunk még beszélgettünk a konyhában, nagyjából hajnal háromig. Nem volt kedvem-vont vállat.
Lesétáltunk a lépcsőn, majd V a konyhába vezetett.
-Ez a ti házatok?-bámúltam a bútorokat. Nagyon nagy és tágas épület. Tetszik.
-Aha-bólintott a fiú.
-Sziasztok-köszöntünk a többieknek, akik az asztalnál ültek.
-Jó reggelt-mosolyogtak kómásan. Haru Jimin mellett ült. Valami nem stimmelt. Különösen boldog volt. Mindig az, de olyan furcsa volt.
Leültem Yoora és Mika közé.
-Hogy aludtál?-kérdezték egyszerre vigyorogva.
-Fekve-adtam meg a szerintem logikus választ.
-Volt valami?-kérdezte Mikasa.
-Nem. Mi lett volna?-suttogtam
-Szerinted?
-Nem volt semmi. Aludtunk. Legalábbis én-mondtam végignézve a társaságon.
-Olyan aranyosak voltatok a buszon. Miközben aludtatok, te V vállára hajtottad a fejed, V pedig a combodra rakta a kezét-mutatta meg a telfonjával készűlt képet Mika.
-Én JungKook-kal akartam aludni, de a lányok nem engedték.-szomorodott el Yoora.
-Vajon miért nem?-nevettem el magamat.
-Talán mert egy pöppet perverz vagy-mondta Mi Cha a lánynak.
-Nem is-védte meg magát.
-De-bólintottam helyeslően.
-Itt a kaja-rakta le elénk a tányérokat Jin.
-Ezt te csináltad?-kérdeztem meglepedten.
-Igen-mondta mosolyogva.
-Te tudsz főzni? Nem is tudtam-mondtam elképedve.
-RapMom még a kést sem tudja megfogni. Nélkülem éhen halnának-mondta végignézve a többieken.
Nem tudom mi volt a reggeli, de eszméletlen finom volt.

Hi everyone!^^
Itt is a folytatás! Komiba a véleményt! Ha tetszett, komizzatok, szavazzatok, és osszátok meg a sztorit. Hamarosan karácsony, és tartogatok számotokra egy meglepetést ;)

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora