Kiengesztelés 18+

1.5K 84 9
                                    

Figyelem! A következő tartalom 18+ jeleneteket tartalmaz! Csak saját felelősségre olvasd! 

~Yoora pov.~

A nap hamar eltelt. Eun végre össze jött Tae-vel, a többiek jól elvoltak, csak én néztem ki egész délután úgy, mint aki szellemet látott. Este persze alig mertem be menni a szobába, mert a délutáni kissé elszóltam magamat. Azt mondtam neki, hogy este kiengesztelem. De..én még nem voltam úgy együtt fiúval. Ahh. Nagyon ideges voltam, de a többiek szerencsére nem vették észre. Egész nap feltűnően kerültem Jungkook-ot. Ha oda jött akkor gyorsan nyomtam egy puszit az arcára, majd valamilyen kifogással tovább álltam. Kicsit furcsán is nézett rám, amit amúgy meg is értek.

Este a szobában feküdtem az ágyon, és a laptopon hallgattam a zenét. Amikor kinyílt az ajtó felkaptam a fejemet és akkorát dobbant a szívem, hogy majdnem kiugrott a helyéről. Kook lépett be enyhén vizes hajjal egy szál alsóban. Mindig így jön be, de most valahogy zavarba jöttem, és a szám szélét harapdálva vezettem vissza tekintetemet a képernyőre.

-Mit csinálsz?-ült le mellém, miközben a kezét a csípőmre tette. Éreztem a tusfürdőnek az illatát, amit annyira imádok.

-Zenét hallgatok-mondtam továbbra is a klipet nézve.

-Haragszol?-kezdte puszilgatni nyakamat, mire automatikusan felhúztam a vállam.

-Nem-ráztam meg a fejemet.

-Akkor? A szemembe sem nézel-mondta, mire oda fordítottam a fejemet és szembe találtam magamat a gyönyörű barna szempárral.

-Mi a baj?-kérdezte.

-Semmi-vontam vállat.

-Egész nap kerültél-simította meg az arcomat, amitől libabőrös lettem.

-Nem egész nap-vágtam rá.

-De-bólintott.

-De nem-ellenkeztem-gondolkodj-fordultam a hátamra.

-Min?-értetlenkedett, mire rácsaptam a homlokomra.

-Várjál-ráncolta szemöldökét-reggel még minden oké volt-emlékezett vissza-és miután próbáltunk rám se néztél-kezdte.

-Igen-helyeseltem.

-Nem tudom-tárta szét a karját.

-Ajj Kook ne csináld már-temettem tenyerembe arcomat.

-De tényleg nem tudom mivel bántottalak meg.

-Nem bántottál meg semmivel-mondtam idegesen.

-Akkor?-értetlenkedett.

-Én még szűz vagyok-néztem a szemébe. Látszólag leesett neki.

-Elmegyek tusolni-álltam fel, majd a mosdóba indultam. Körülbelül egy fél óráig bent voltam. A hasam görcsölt. Felvettem a pizsamámat, ami egy pulcsiból és egy rövid nadrágból állt, majd vettem egy mély levegőt és vissza mentem a szobába.

-Figyelj, ha nem akarod, akkor én nem erőltetem és...-ült le mellém Kook.

-De, én akarom. Tényleg.

-Biztos?-nézett a szemembe.

-Igen-bólintottam.

-Vigyázok rád-hajolt közelebb, majd a fülem mögé söpört egy tincset és a nyakamat kezdte el puszilgatni. Egyik kezem a hasára vándorolt és éreztem tökéletesre kidolgozott felső testét. Szokásom simogatni a mellkasát és a hátát is.  
Át tért a kulcs csontomra, amitől elhagyta az első apró nyögés a számat. A szemembe nézett, majd megcsókolt. Nyelveink vadul táncoltak, miközben Kook elkezdte lesimogatni rólam a pulcsit. Mivel már pizsamában voltam, nem volt rajtam melltartó. Levette rólam a ruhadarabot, és a szoba másik végébe dobta. Kicsit elvörösödtem, ahogyan szemügyre vette adottságaimat. A szemembe nézve vette szájába egyik bimbómat, majd játszadozni kezdett vele, miközben végig simogatott, én pedig egyre hangosabban nyögtem. Újra forró testemet kezdte csókolgatni, amíg le nem ért a hasam aljáig. Ott megállt, majd felnézett rám, és kínzó lassúsággal húzta le rólam a nadrágot, majd dobta el valamerre. Zavarba jöttem, ezért elkaptam a tekintetemet. Kook beharapta a száját, majd apró puszikkal hintette be a combomat. A csiklómat kezdte izgatni nyelvével, amitől egy nagyot sóhajtottam és bele túrtam a hajába. Közben folyamatosan simogatott.
-Ne kínozz-hajtottam hátra a fejemet-téged akarlakh-nyögtem, majd kezemet becsúsztattam alsónadrágjába, amitől egy nyögés hagyta el a száját. Az éjjeli szekrényhez nyúlt, és matatni kezdett.

-Szedek fogamzásgátlót a menzeszem miatt-mondtam, miközben letoltam a boxerét ameddig tudtam. Felállt és levette. Már a puszta látványtól felnyögtem.

-Tetszik?-hajolt oda a fülemhez, mire csak elvörösödve beharaptam a számat.

-Ez egy kicsit fájni fog-puszilt bele nyakamba. a következő pillanatban megéreztem magamban nagy, lüktető férfiasságát. Egyszerre volt fájdalmas és csodálatos érzés. Tátva maradt a szám, amit Kook ki is használt, ugyanis nyelve átvándorolt az enyém mellé. Teljesen elmerült bennem és egy nyögés hagyta el száját, ami megszakította csókunkat. Lassan elkezdett mozogni, mire hátába martam. A fájdalom kezdett elerősödni, de Kook próbálta elterelni a figyelmem, így nem is volt annyira vészes. Ahogy megszoktam méretét, gyorsabban kezdett mozogni, majd lassított. Amikor jó pontot ért el a nyakába haraptam, amitől felnyögött és a kulcscsontomat kezdte puszilgatni.

-Ott!-hajtottam hátra a fejemet az élvezettől. Már éreztem, hogy nincs sok hátra és a csúcson vagyok, amikor hangokat hallottunk a folyosóról, mire Kook megállt, és lihegve hallgatta mi fog történni. Vissza kellett tartanom a hangomat.
-Miért pont most vagy éhes?-hallottuk meg Jimin hangját, aki a szobánk ajtaja előtt ment el.

-Nem tudom. De enni akarok-mondta Haru, majd leszaladt a lépcsőn.

 Amikor már nem hallottunk senkit, megmozdítottam a csípőmet, jelezve, hogy elmúlt a veszély. Kook újra mozogni kezdett, egyre gyorsabban, nekem pedig egyre több nyögés hagyta el a számat, ami csak még jobban be indította. Az ő hangját viszont alig lehetett hallani, ami nekem nem tetszett, így a fülcimpáját kezdtem harapdálni, amitől nyüszített egyet. Elkezdtem karmolászni a hátát, mivel többször, egymás után is elérte gyönyör központomat, amitől már alig voltam magamnál. A harmadik erőteljesebb lökésénél értem a csúcsra, amit egy hangos és hosszú nyögés kísért. Hátam ívbe feszült az élvezettől. Kook rögtön utánam élvezett el egy férfias nyögéssel.

Mellém feküdt. Egy darabig mozdulatlanul bámulta a plafont, majd magunkra húzta a takarót.
-Szeretlek-lihegte nyakamba, majd hozzám bújt.

-Én is-hunytam le a szememet, de még egy jó darabig nem tudtam aludni. Megtörtént. Kook-kal. Azzal a személlyel, aki számomra a világot jelenti. Akkor, abban a pillanatban, én voltam a világ legboldogabb embere...

Hi everyone! ^^ Itt is lenne a várva várt rész, ami..háát.. be kell hogy valljam, nem lett a legjobb, amiért az elnézéseteket kérem. Véleményeket kommentbe várok :D Ha tetszett akkor szavazzatok ;)

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant