Na ez a nap se volt semmi. Na de akkor előlről.
Reggel szokás szerint a konyhában várakoztunk arra, hogy Jin elkészítse a kaját. Segítettem neki.
-Tudsz főzni?-kérdezte.
-Naná. Szerinted a négy éhenkórászra ki szokott főzni?-háborodtam fel.
-Nem tudtam-mosolygott.
-Este majd megcsinálom a vacsit jó?-kérdeztem miközben kivettem a hűtőből a tejet.
-Mi lesz a kaja?-kíváncsiskodott.
-Meglepi-kacsintottam.
Palacsintát rettyintettünk össze a többiek nagy örömére. Megjött az étvágyam, ezért hármat meg is ettem. Már jobb kedvem volt.
A nappaliban elterültem az egyik kanapén. Haru, Jimin, J-Hope, Mi Cha, Suga és RapMon csatlakoztak hozzám.
-Leülhetek?-kérdezte J-Hope.
-Van még Namjoon mellett egy csomó hely-mondtam.
-De én ide akarok ülni-fonta keresztbe karjait.
-Akkor rád rakom a lábam-vigyorogtam.
-Nem-csóválta a fejét.
-Akkor nem engedlek ide
-Na jó-gondolta meg magát. Felhúztam a lábaim, majd amikor leült a kanapé másik végébe, vissza engedtem a lábam.
-Meg masszírozzam a vádlid?-kérdezte.
-Úúú, ahaa-tapsikoltam mint egy öt éves.
-Látom jobb kedved van-mosolygott Jimin.
-Nincs értelme rágódni azon ami tegnap történt-vontam vállat komoran.
-Mondtam én, hogy nem szabad fiú miatt sírni-kacsintott Mi Cha.
-Te sírtál? Azért mert a csaj megcsókolta V-t?-nézett rám hitetlenkedve Suga.
-Tudom, hogy ti nem haragszotok rá. És azt is, hogy BoMi smárolta le. De..én szeretem őt. És..szarul esett-mondtam.
-Akkor miért nem mondod meg neki?-kérdezte RapMon.
-Mert neki nem tetszem-tártam szét a karomat.
-Ezt honnan tudod?-kérdezte Jin aki Mikasa mellett ült.
-Csak gondolom-legyintettem.
-Lehívom és meg kérdezem tőle-állt fel Jimin.
-Légyszi ne-mondtam a fiúra nézve
-Már nem bírom nézni ahogy szenvedtek. Tae szeret téged-csapkodott össze vissza.
-Majd kiderül-legyintettem
-Eun olyan makacs vagy. Ezért nem maszírozom tovább a lábad-mondta J-Hope.
-Köcsög vagy-nyújtottam ki rá a nyelvem.
-Te meg makacs-utánzott.
-Nem iis-nyafogtam.
-De, az vagy-bólintott helyeslően Haru.
-Kösz. Már te is ellenem vagy?-háborodtam fel.
-Mindenki-jött oda Namjoon és elkezdett csikizni. Folyt a könnyem a röhögéstől.
-Hagyd abbaah-fetrengtem a földön. A többiek is csatlakoztak, és segítettek a fiúnak. Így már öten csikiztek egyszerre.Hi everyone! ^^ itt is lenne a folytatás! Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam, de sokat tanultam. Kedden és szombaton szóbelizek. szorítsatok ><
Gondolom már láttátok a BTS új számát a Not Today-t. Hogy tetszett? Én egyszerűen imádom. Kedvenc számom lett *-* na és a Spring Day-ről mi a véleményetek? Nekem az is elnyerte a tetszésemet *-* Írjátok le kommentben a véleményeteket ;)
ESTÁS LEYENDO
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanficKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...