Különkiadás!

1.2K 98 6
                                    

A fellépés két héttel el lett halasztva. A maneger is meglátogatott, rendbe tette a híreket, beszélt a sajtóval. Mindent elrendezett. Anyával is beszéltek, ráadásul valamit nagyon el sunnyognak, ugyanis hallottam, ahogyan telefonon beszélgetnek, és feltűnően sokszor szóba jött az exem neve. Szerintem fel akarják jelenteni.

Ma van pont egy hete, hogy Shin meg támadt. Már nem fájnak annyira a bordáim. Az elmúlt napokat ágyban töltöttem. Elképesztő unalmas volt. Felváltva vigyáztak rám.

Amikor Jin került sorra, hozott be tortát, bár fogalmam sincs, hogy miért, de jól esett. Mikasa azt mondta, hogy ez segít a gyógyulásban, mert van benne valami ami gyógyít. Amikor meghallottam, kicsit furcsán néztem rá. Szerencsére nem mérgezett meg, pedig számítottam rá azután, hogy elmondtam Jin-nek, hogy szereti. Mellesleg ő és Mika csinálta a tortát, és baromi jó íze lett.

Minden nap jár hozzám egy doki, aki tök jó fej. Haru kenegette az oldalam valami nyúlnyállal amit az orvos írt fel.

V az utóbbi napokban egyre furábban viselkedik, de nem tudom miért.

Reggel rendbe szedtem magam, majd lebicegtem a konyhába.

-Gyerekek, rendeljünk már valami kaját-mondta JungKook az asztalon elterülve.

-Kelj már fel-bökte oldalba a fiút Yoora.

-Bocsánat anya-csapta vigyázba magát Kooki.

-Bolond-forgatta szemeit Yoo.

-Akkor kell kaja?-kérdezte Haru.

-Hát kéne-bólintott RapMon.

-Intézem-mondta egyszerre a mellettem ülő négy lány, majd felpattantak a helyükről.

-Na ezekbe meg mi ütött?-kérdeztem mosolyogva.

-Semmi-mondta a hat fiú egyszerre. V csendben bámulta a tányérhát. Nem tudtam mi baja.

-Mire készültök?-kérdeztem.

-Enni kéne, de nincs kaja-fogta a hasát J-Hope.

-Nem így értettem-forgattam szemeimet.

-Nem csinálunk semmit-mosolygott titokzatosan Suga.

-10 perc és itt a pizza-jöttek vissza a lányok.

-Miért mentetek ki?-kérdeztem tőlük.

-Áhh, semmi-legyintettek.

-Vagy ittatok, vagy készültök valamire-néztem rájuk hunyorogva.

-Maradjunk annyiban, hogy ittunk-kuncogott Mi Cha.

-Bolondok vagytok-jelentettem ki vigyorogva.

-Mint te-nevetett Yoo.

-Na áruljátok el mi folyik itt-néztem rájuk.

-Semmi-vigyorgott Haru.

-Ne mondd már. Mind be vagytok sózva. Kiraboltatok egy bankot vagy mi van már?-nevettem el magam, bár eléggé fájt.

-Nem, ott még nem járunk-vigyorgott RapMon.

-Na mondjátok már-türelmetlenkedtem.

-Nem. majd meglátod-mondta Mika.

-De én nem tudok várni-nyafogtam.

-Nyugi van Eun. Majd meg tudod-kacsintott Jimin.

-Ti is benne vagytok?-néztem a fiúkra.

-Félig-bólintottak.

-Várd ki a végét-vigyorgott Jin.

-Kikészítetek-forgattam szemeimet.

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt