A verseny napja. Díszvendégekként veszünk részt, de nekem olyan érzésem van, mint tavaj, a döntőben.
A maradék négy napban közölték velünk, hogy nagyon gyorsan tanúljunk be még egy koreográfiát, ugyanis a másik csapat az utolsó pillanatban mondta le. Nagyszerű.Kapkodva, de sikerült összehoznunk valamit. Igaz, hogy napi 6 órát töltöttünk a színházba, de úgy gondolom, hogy megérte. Jimin-nel minden nap találkoztunk, Haru legnagyobb örömére. Egyre közelebb kerülnek egymáshoz. A fiúnak odaadtam a hét VIP jegyet, amit nehezen, de meg tudtam szerezni. A BTS maneger-e megbeszélte a verseny rendezőivel, hogy nem adnak ki információt arról, hogy itt vannak. Valami szerződést is alá írattak az itt dolgozókkal.
Egy csomó időt töltöttünk az öltözőben, és a sminkszobában.
Volt, hogy egyszerre két versenyző próbált, ami azt jelentette, hogy egyszerre kétféle zene szólt. Nagy volt a felfordulás. De ez általában mindig így ment. Ez az egy nem változott. De minden más igen.Már csak pár óra volt a kezdésig. Nem voltam ideges. Már hozzászoktam a nagy közönséghez. Yoora-n viszont láttam, hogy valami nem stimmel.
-Mi a baj?-kérdeztem tőle.
-Izgulok-dobolt térdén az ujjaival.
-Miért?-értetlenkedtem.
-Itt lesz JungKook-nézett rám kétségbeesetten.
-És?-tártam szét a karomat.
-Mi van ha elrontom?
-Nem fogod elrontani, mert ügyes vagy. Jól fogod csinálni-bíztattam.
-De mivan ha elesek?
-Soha nem estél még el és nem is fogsz. A véredben van ez az egész-mosolyogtam rá.
-Egy álmom fog teljesülni. Találkozni fogok vele. Évek óta erre vágyok. Hogy a szemébe tudjak nézni-tért el a témá témától a földet pasztázva-na meg arra, hogy megérintsen a kockás hasát, de az már más kérdés-vigyorodott el, mire megforgattam szemeimet.
-Nem lesz semmi gáz. Csak lazíts. Csináld azt amit mindig-vontam vállat.
-Jó. Akkor zenét hallgatok-vette ki a fülhallgatóját a zsebéből, majd bedugta a fülébe.
Bementem a lány mosdóba, majd megcsörgettem anyát. De nem vette fel. Kicsit megijedtem. Mindig nála van a mobilja és mindig felveszi. Apát is megpróbáltam felhívni. Hangposta. Magyszerű. Nem tudom mi van. Mindig el szoktam érni őket. Mindig felveszik. Ha valamiért ki kell kapcslniuk a telefont, akkor dobnak egy sms-t.
Kirontottam a mosdóból, majd visszamentem a backstage-be.
-Nem tudom elérni anyát-mondtam a lányokra nézve.
-Én tegnap beszéltem vele-mondta Haru. Nálunk már megszokottá vált, hogy mindanyjian beszélünk a másik szüleivel, mert több mint 15 éve ismerjük egymást.
-Én is-mondta Yoora.
-Nem mondott semmit?-kérdeztem
-Nem-rázták meg a fejüket.
-Mindig fel szokták venni-túrtam bele lila hajamba.
-Ne izgulj, nem lesz semmi gond-biztatott Mika.
-Miért nem veszik fel?-akadtam ki teljesen.
-Biztos lemerültek-tette kezét Mi Cha a vállamra.
-De mindketten?-tártam szét a karomat.
-Lehet. Nyugi, nincs semmi bajuk. Majd később megint megpróbálod-mondta Yoora.
-Jó-egyeztem bele. Leültem a székbe, de rögtön fel is kellett állnom. Annyian sürögtek-forogtak körülöttünk.
-Főpróba-tapsolt kettőt a műsorvezető.
-Máris?-kerekedett el Haru szeme.
-Igen. Egy-kettő-hesegetett minket a színpad felé, mire kénytelenek voltunk felmenni.
-Kész van a második koreográfia is?-kérdezte.
-Igen-bólintottunk.
-Rendben. Na. Álljatok gyorsan be, indítjuk a zenét-a következő pillanatban elindult a BTS Fire cimű száma.A nézőtéren a versenyzők már a fellépőruháikban voltak. Volt aki bemelegített, volt aki rohangált (?), de volt aki aludt. Végülis pihenni is kell. Rajtunk kívűl még vagy húszan voltak a színpadon. A világítást állították be. A reflektort, a színes fényeket.
Beálltunk a helyünkre, majd táncolni kezdtünk. Annyiszor gyakoroltuk már, hogy álmunkból felébredve is tudnánk. Még nem öltöztünk át, de nem volt puccos ruhánk.Rajtem egy szaggatott farmer lesz, egy egyenpóló (Army felirattal), és egy dzseki. A hajam ki lesz vasalva.
Haru-n fekete szaggatott farmer, ugyanaz a póló és egy baseboll sapka, ahogy Mika-n is. Mi Cha és Yoora fellépőruhája is ugyanaz mint nekem, csak más színekben. Egy egyszerű tornacipő lesz rajtunk.
Amikor lement a szám, nem sokkal utána indították a másikat is.Hi everyone!^^ itt is lenne a folytatás, ha tetszett, szavazzatok, és kommentelhetek. Hamarosan jön a következő rész. #^_^#
DU LIEST GERADE
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanfictionKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...