Végül Jin és Mikasa dobták össze a turmixot.
-Nézd a jó oldalát. Ha nem lenne JungKook a csicskása, nem lenne kit csesztetni, és sokkal durvább feladatot kaptál volna-veregette hátba Mi Cha Jimin-t.
-Ez így igaz-bólintottam helyeslően.
-Lehet-vont vállat.
-Jó étvágyat-tette le a fiú elé a túrmixot Haru.
-Na ezt felveszem-vette elő a telefonját Yoora.
-Ne videózz-nézett rá Jimin röhögve.
-Idd már meg!-szólt rá Yoora. A fiú körbenézett, beleszagolt a pohárba és fintorogva elfordította a fejét.
-Húzd már le-bíztatta Tae.
Jimin becsukta a szemét és beleivott a pohárba. Lenyelte ami a szájában volt.
-Na? Nagyon rossz volt?-kérdeztem, mire rámnézett és a mosdó felé szaladt. A fiúk szakadtak a röhögéstől. Haru aggódva futott Chimchim után. Szegény fiú jól megszívta. Miután a lelkét is kihányta, ivott vizet, és egy kicsit összeszedte magát, visszajöttek a nappaliba.
-Te pörgetsz Jimin-tolta elé az üveget Yoora. A flakon Mikasa előtt állt meg.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte a fiú.
-Hmm..merek-bólintott a barátnőnk.
-Oké. Ugorj bele a medencébe-mosolygott.
-Mi van? Most? Ilyenkor?-szökött fel Mikasa szemöldöke az egekbe.
-Ha nem teljesíted vetkőznöd kell-vigyorodott el Jimin, mire az összes fiú ,,hú"-zni kezdett.
-Nem ugrok bele-jelentette ki a lány, majd levette a felsőjét. Mellette Jin beleharapott a szájába. Úgy tűnik tetszik neki.
-Ne nézzetek-takargatta magát Mika.
-Gyere ide-nyújtotta ki a kezét Jin. A lány a mellkasára hajtotta a fejét, a fiú pedig betakarta egy takaróval.
-Pörgetek helyetett Mika-mondta Mi Cha.
-Na, Csillámpóni-vigyorodott el Mikasa, JungKook-ra nézve.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte kaján vigyorral.
-Merek-legyintett Kooki.
-Számodra van egy jó feladatom-mondta Yoora-ra nézve.
-Ki vele-mondta a szivárványhajú.
-Menj oda ahoz aki tetszik és csókold meg-monta Mikasa. Ránéztem Yoora-ra. Tágra nyilt szemekkel bámúlt Mika-ra.
JungKook felállt és gondolkodás nélkül odament Yora-hoz, megfogta a kezét, felrántotta és megcsókolta.
Mindenki tátott szájjal nézte őket. Haru, Mika, Mi Cha és én vigyorogva tapsoltunk. Yoora álma az volt, hogy találkozhasson JungKook-kal. Amióta meglátta a neten bele van esve. És most kiderült, hogy az érzés kölcsönös.
-Na jó, elég lesz. Most hogy Kooki ledugta a nyelvét Yoora torkán biztos sokkal jobb.-mondta Jin Mikasa-t ölelgetve. Olyan aranyosak.
-Hagyd őket-legyintettem mosolyogva.
-Na jó, majd folytatjátok az ágyban. Haladjunk-tapsolt egyet RapMon, mire a turbékoló pár nagy nehezen elengette egymást, és visszaültek a helyükre.
-Yoora te pörgetsz-mondta Jimin. A lány vörös fejjel megpörgette az üveget. V-nél állt meg.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Yoo.
-Merek
-Adj puszit J-Hope-nak-mondta a lány. Tae Hope-ra nézett, aki vigyorogva tárta szét a karját.
-Inkább leveszem a felsőm-mondta V, majd úgy tett. Kezdem megszokni a látványt.
Tae megpörgette a flakont, ami Haru-nál állt meg.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte
-Felelek-mondta a lány.
-Hmm. Mi legyen a feladatod?-gondolkodott hangosan a fiú.
-Lefeküdtél már Jimin-nel?-vigyorgott Tae.
-Ilyet nem kérdezhetsz-háborodott fel Haru.
-Ha nem válaszolsz vetkőzz-mondta kaján vigyorral Suga, mire Mi Cha meglökte a karját.
-Olyan perverzek vagytok-csóválta a fejét a lány.
-Vedd le a felsőd, amúgy is fehérnemű modell vagy-mondta RapMon.
-Kikészítetek-forgatta barna szemeit Haru, majd levette a rövid ujjút.
-Ne legyél szégyenlős-mondta J-Hope.
-Nem vagyok. De ne bámúljatok-vörösödött el Haru. Jimin aranyosan átölelte a barátnőjét.
-Mindegy. Pörgess-adta oda a flakont Haru-nak V. Természetesen nálam állt meg.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte.
-Merek-mondtam.
-Menj az egyik szobába RapMon-nal csukd be a szemed, vetkőztessen le fehérneműre, és ha kinyitod a szemed, akkor azt is le kell venned-vigyorgott önelégülten Haru.
-Mi van?-tátottam el a számat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...