31.1 Túlreagáltam?

919 77 1
                                    

-Ne csináld már. Légyszi add vissza-néztem boci szemekkel Hope-ra, de sajnos ez sem használt, így hirtelen felugrottam a hátára.

-Szállj le-próbált magáról lekaparni, de erősen szorítottam a lábammal a csípőjét.

-Add vissza a telómat-nyújtottam előre a kezemet, mire végre vissza kaptam a telefonomat.

-Köszike-adtam egy puszit arcára, majd lemásztam a hátáról.

-Magasabb vagy mint én-gondolkodtam el.

-Igen az vagyok-nézett rám furcsán.

-Vannak ilyen kijelentéseim, ne nézz hülyének-legyintettem, majd lementem a lépcsőn.

-Suga, Namjoon, Kook és J-Hope-néztem a négy fiúra összehúzott szemmel-ezt még vissza kapjátok-fenyegettem meg őket.

-Jol van Törpilla-vigyorgott Yoongi.

-Minek neveztél?-kerekedtek el a szemeim, mire felpattant és oda ment barátnőjéhez.

-Mi Cha védj meg-bújt a lány háta mögé.

-Nem védelek meg-ment el a fiú elől, mire elnevettem magam.

-Jimin te erősebb vagy mint Eun, segíts már-nézett a fiúra.

-Nem foglak bántani, ne izélj már-néztem rá hitetlenül.

-Ja...oké-vont vállat, majd leült a kanapéra. 

A következő pillanatban megcsörrent a telefonom. A kijelzőre pillantva egy széles mosoly jelent meg arcomon, majd felálltam és arrébb mentem.

-Szia Mok-szóltam bele vigyorogva.

-Szia Eun. Miujság?-kérdezte.

-Nem sok. Lassan, de biztosan ismét koncertezünk. Mindig teltház van, rengetegen vannak. Jó érzés hallani, hogy tetszik az embereknek amit csinálunk-mosolyogtam.

-Na, az király. Örülök. Na és a hős szerelmessel miujság?-kérdezte.

-Semmi, jól megvagyunk-füllentettem.

-Aha. Na és mi van az ex barátnővel?

-Honnan tudsz róla?-lepődtem meg.

-A kismadarak csiripelték. Na, mi van vele?-kérdezte.

-Hát...semmi.  Rámjött a féltékenység és az irigység-vontam vállat.

-Az megesik. Csak legközelebb inkább a lányokkal beszéld meg, de ne zárd ki őket. De a fiúkat sem. És Tae-t sem-váltott komolyra.

-Rendben-bólintottam.

-Egyébként boldog születésnapot-mondta.

-Köszönöm, de még az arrébb van-nevettem el magamat.

-Igen, de akkor nem nagyon leszek telefonközelben, így gondoltam felhívlak.

-Köszi-pásztáztam a földet.

-Alap.

-Mindent köszi-mosolyogtam.

-Szívesen. Mikor mentek Los Anglese-be?-kérdezte.

-A szülinapomon-vigyorogtam.

-Az szép-nevette el magát.

-Ja-bólintottam-Egy hétig leszünk, aztán pedig irány Hawaii Tae-vel, amit szintén neked köszönhetek.

-Nem kell mit megköszönnöd.

-Nem tudom hogyan fogom viszonozni-ráztam meg a fejemet.

-Nem is kell. Nem azért adtam az ajándékot, hogy viszonozd, hanem azért, mert fontos vagy nekem-mondta.

-Te is fontos vagy nekem-mosolyogtam.

-Na én lépek, a végén még csöpőgőssé válik a dolog-tette tönkre a pillanatot.

-Te mindig ezt csinálod-nevettem el magam-a barátnődnek egyáltalán szoktál valamivel kedveskedni?-kérdeztem vigyorogva.

-Oh hát persze. Ha tudnád miket csinálok vele.

-Te perverz vagy-röhögtem el magam.

-Hát igen, de nem annyira mint te-hallottam hangján, hogy vigyorog.

-Én nem vagyok perverz, miről beszélsz?

-Aha, nem, mi?

-Nem hát-ráztam meg a fejem.

-Na jó ezt majd legközelebb megvitatjuk. Mennem kell. Add át üdvözletem a csajoknak és a többieknek. Ja, és Tae-t külön üdvözlöm-tette hozzá.

-Te nem vagy százas-csóváltam a fejemet.

-Te sem-vágta rá, mire megforgattam szemeimet-Vigyázz magadra. Majd dumálunk.

-Rendben. Te is. Szia-köszöntem el, majd leraktam a telefont...


Hi everyone ^^ Itt is lenne a következő rész, remélem, hogy tetszett. Ne haragudjatok, hogy ilyen későn hoztam. Ha tetszett szavazzatok és kommenteljetek ;) további szép napot 

~Zsuni~

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora