Forró könnyeim az arcomon folytak. Hármat kopogtam Jimin-ék ajtajában.
-Gyere!-hallottam meg Haru hangját, mire benyitottam. Mi Cha, Mika, Yoora, Haru, Jin és Jimin értetlenül néztek.
-Mi a baj?-kérdezték szinte egyszerre, de semmit nem tudtam mondani. Beültem a lányok közé az ágyba.
-Mi van?-kérdezte Yoora.
-Nyugodj meg-mondta Mi Cha.
Kifújtam az orrom, majd megpróbáltam beszélni.
Elmeséltem mi történt a teraszon valójában, és hogy mit láttam a nappaliba.
-Megyek és megfejelem a csajt-állt fel Mikasa, de Jin visszahúzta.
-Miért nem mondtad, hogy ezt csinálta?-kérdezte Haru.
-Neh-em tuh-dom-szipogtam.
-V nem is szeret-sírtam el magam újra.
-Dee, biztos, hogy tetszel neki-nyugtatgattak a lányok. Vagyis próbáltak.
-Holnap beszélek a maneger-rel. Ki lesz rúgva a csaj-mondta Jin.
-Egyébként mindig így van. Soha nem sikerül normális takarítót keríteni-nézett a szemembe bíztatóan Jimin.
-Jobb lenne egy fiú-vetette fel az ötletet Mi Cha.
-Amúgy igen-bólintott helyeslően Haru.
-Nem lesz férfi takarító-vágta rá Jimin.
-Miért? Féltékeny vagy?-vigyorgott a lány.
-Mii? Neem-védekezett a fiú elég átlátszóan.
Elterültem az ágyon.
-Beszéljek Tae-vel?-kérdezte Mikasa.
-Minek? Nem vagyok a barátnője és nem is leszek. Semmi értelme. Azt csókol meg akit akar-gördült le egy újabb könnycsepp az arcomon.
-Megyek és beszélek velük-állt fel Jin.
-Nee-temettem az arcom a párnába.
-Azt fogom mondani, hogy én láttam meg őket. És elmondom a többieknek az igazat a délelőttről-mosolygott, majd Mika-val kimentek.
-Soha nem fog összejönni-borultam Haru nyakába sírva.
-Dehogynem. Ne foglalkozz már azzal a csajjal. Hisz te mondtad. BoMi csókolta meg V-t. Az még nem azt jelenti, hogy Tae is visszacsókolt-mondta Jimin, miközben megsimogatta a hátam.
-De mi van ha visszacsókolt?-kérdeztem miközben megtöröltem az arcom. Utálok sírni. Legyengít.
-Eun. Ne hisztizz-nézett rám szigorúan Yoora, de amikor szomorúan átöleltem megenyhült.Jin elküldte BoMi-t és rendesen ki is osztotta, Namjoon-nal együtt. Mikasa és Yoora neki akartak menni, de a srácok vissza tartották. Tae csendben állt és hallgatta, ahogyan kiosszák a lányt. Nem hiszem, hogy ennek bármilyen következménye lesz, viszont az biztos, hogy a csaj nem felejt el egyikünket sem. A fiúk maneger-e nem tudom honnan szedte ezt a lányt, de az biztos, hogy ő sem fog örülni a hírnek.
Jimin beszélt V-vel, aki azt állítja, hogy a lány csókolta meg, és rögtön el is tolta magától. Bocsánatot kért a társaságtól, hogy kellemetlenséget okozott, és megígérte, hogy soha többé nem fordul elő ilyen. Suga kicsit morgott, de végül hidegen hagyta a dolog és elnézte Tae-nek.
-Itt aludhatok?-kérdeztem Haru-tól, amikor már csak hárman voltunk a szobában.
-Persze. Akkor majd..öhm..izé-kezdte, de nem jött ki egy értelmes szó sem a száján.
-Alszol velem-segítette ki Jimin mosolyogva a lányt, aki vörös fejjel bólintott.
-Csendben leszek-ígértem meg.
-Oké-ölelt meg a barátnőm, majd elment fürdeni.
Kopogtak. Betakartam magam és úgy tettem, mintha aludnék. Nem volt kedvem senkivel sem beszélni.
-Igen?-nyitotta ki suttogva az ajtót Jimin.
-Eun itt van?-hallottam meg V mély hangját, amitől azonnal görcsbe rándult a hasam és összeszorult a szívem.
-Alszik-mondta a fiú.
-Haragszik?-kérdezte Tae.
-Nem tudom-válaszolt Jimin. Pedig tudja.
-Jó éjt. Reggel találkozunk-köszönt el, majd nagyot sóhajtva elment.
Felültem az ágyon.
-Köszi, hogy nem köptél be-mosolyogtam halványan.
-Nincs mit-vont vállat Chimchim.Hi everyone! ^^ itt is lenne a következő rész, remélem tetszett. Ha igen, szavazzatok és komizzatok. Nem tudom, hogy mikor lesz folytatás, mert ismét lebetegettem. Amint tudom, hozom a következő részt. ;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...