Túl vagyunk a hétfőn, a kedden és a szerdán is, tehát a koncerten és a fotózáson is. Csütörtök este van, én pedig repülőn ülök, két biztonsági őrrel mellettem, úton a családomhoz. Hogy miért? Nem sokára kiderül.
Hétfőn nagyon sokat próbáltunk, Chung-Ho pedig mindent elintézett nekünk. Kedden fotózáson voltunk, egy csomó helyre mentünk, majd még a biztonság kedvéért gyakoroltunk is egy keveset, illetve befestettem a hajamat. Szőkés vöröses árnyalatot kapott, és jóval rövidebb lett. Furcsa a lila után, de kezdem megszokni.
Szerdán már a fellépés kezdése előtt 2 és fél órával ott voltunk. Mindenfelé sürögtek-forogtak az emberek. Egyszerre nyúztak a sminkesek és a fodrászok, majd pedig a stylist is kezelésbe vett minket. Bemelegítettük a hangunkat és az izmainkat is. Megkaptuk a mikrofonokat, majd kimentünk a színpadra. Sikoltozással, kiabálással, üvöltözéssel fogadtak minket az emberek, mi pedig mosolyogva köszöntöttük őket. Lenyomtunk egy majdnem 3 órás koncertet, ugyanis egyszer visszatapsoltak.
Ma elmentünk egy állatkertbe, a Hollywood felirathoz és sétányra, ahol a hírességek csillagai 'ragyognak'.
Miután készítettünk elég videóanyagot és képet, illetve kellőképpen körül néztünk, visszamentünk a hotelba. Na igen, minden ekkor kezdődött.
Mi Cha és Mika vacsora után átjöttek a mi szobánkba. Beszélgettünk, hülyéskedtünk, amit általában is szoktunk. Majd megcsörrent a telefonom.-Szia anyu-szóltam bele mosolyogva.
-Szia Eun. Miujság?-kérdezte kicsit fura hangon.
-Semmi. Túl vagyunk a koncerten. Tegnap volt. Láttál bennünket? Küldtem egy videót.
-Még nem néztem meg. Nem volt rá időm.
-Jó. Nem baj.
-Haza kell jönnöd-váltott hirtelen témát anyu.
-Pont most? Holnap lesz a koncert, nem mehetek el csak úgy! Minek mennék haza?-akadtam ki teljesen. Anyu sosem kérne meg rá, hogy csak úgy haza utazzak.
-Az most mindegy, csak..-kezdte, de hallottam a hangján, hogy valami nagyon nincs rendben, így félbe szakítottam.
-Anya! Baj van?-kérdeztem félelemtől egyre hevesebben dobogó szívvel.
-A testvéred kórházban van, kómában. Autóbalesete volt-mondta szomorúan, már-már reménytelenül. Egy hang sem jött ki a torkomon, a lányok kérdőn néztek rám. Kérdezgettek, de nem válaszoltam. Sokkos állapotban voltam. YooRa kivette a telefont a kezemből és elkezdett beszélni. Nem tudom mit mondott. Csak az járt a fejemben, hogy a bátyám mellett kell lennem. Semmi nem érdekelt.
Felpattantam, kitéptem az ajtót és Chung-Ho szobája felé vettem az irányt. Berontottam és a szememmel őt kezdtem keresni és rögtön meg is találtam az asztalnál ült és kérdőn nézte könnyektől áztatott arcomat.-A bátyám-néztem rá kétségbeesetten.
-Mi történt?-jött oda hozzám.
-Kómá-hában van-szipogtam.
-Honnan tudod?-értetlenkedett.
-Anyu hívott-töröltem meg arcom-haza kell mennem-gördült le egy újabb könnycsepp az arcomon.
-Mikor?
-Most azonnal.
-Jó-bólintott aggódva-pakolj össze, megnézem mikor indul gép-nyitotta fel a laptopját, mire visszasiettem a szobánkba, ahol a lányok még anyuval beszéltek. Kikaptam YooRa kezéből a telefont, majd bele szóltam.
-Anyu a legközelebbi géppel megyek. Szeretlek. Sietek. Szia-tettem le a telefont, majd bele dobtam a táskámba. Minden cuccomat összeszedtem, majd hanyagul a bőröndökbe dobáltam. A lányok nem szóltak egy szót sem, csak némán figyelték, ahogy mászkálok a szobában és pakolok. Gyorsan összeszedtem mindent, és már indultam is kifelé, de az ajtóban megtorpantam.
-Vigyázzatok magatokra, szeretlek titeket. Nem tudom mikor jövök vissza. Mondjátok meg Tae-nek hívom, amint tudom, de a Hawaii utat el kell törölni, vagy el kell halasztani. Ügyesek legyetek a koncerten-hadartam el egy szuszra, majd kiléptem. Chung-Ho már várt rám és a telefonján lógott. Mindenkit hívogatott, közben biccentett a fejével, hogy induljak a lift felé. A csomagjaimmal együtt oda ballagtam, közben Chung beszólt a lányoknak, hogy nem sokára jön, csak elvisz a reptérre.
Hi everyone!^^
Ne haragudjatok, amiért ennyire eltűntem :c rengeteg a tanulni való és alig van szabadidőm az edzések és egyéb különórák mellett. Itt egy kicsit izgalmasabb rész, de nem tudom mikor hozom a folytatást. Ne haragudjatok :cHogy megy a suli? Minden okés? :) További szép hetet/hónapot :D ~Zsuni~
ESTÁS LEYENDO
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanficKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...