-Kooki neked azt kell tenned amit mondok, ha azt akarod, hogy megbocsájtsak, szóval gyere el a laptoptól-mondta Yoora.
-Ahj-bosszankodott a fiú, majd leült a lány mellé.
-Ne nézegessétek a képeket-szóltam rájuk idegesen.
-Egy pillanat-mondta Suga. Felálltam és odamentem. Kivettem RapMon öléből a laptopot.
-Nee!-kiáltottak fel a fiúk egyszerre. Jimin a földre fekütt csalódottságában, V pedig ráugrott. Suga a kanapén fetrengett, RapMon ,,sírt", J-Hope lebiggyesztett szájjal ült. JungKook Yoora mellett szomorkodott. Jin volt az egyetlen értelmes, aki nem ment oda.
-Örülök, hogy téged nem érdekelnek a képek-mosolyogtam.
-De érdekelnek, majd este megnézem őket-vigyorodott el.
-Áruló-fontam keresztbe a kezemet.
-Miééért? Megfosztottál attól ami egy férfinek kötelező-nyivákolt Jimin.
-A sextől?-vontam fel fél szemöldököm.
-Nem. A fehérneműs lányoktól-kúszott a földön a fiú.
-Figyelj. Megígérem, hogy holnap küldök olyan fotót Haru-ról, ami nem nyilvános-mondtam.
-Most küldd el. Most!-nézett rám Jimin szenvedve.
-Jajj nee. Ugye nem azt a fotót akarod neki megmutatni?-kérdezte Haru rosszat sejtve.
-De de. Azt-vigyorogtam.
-Milyen fotó? Hogy néz ki?-kérdezte Suga izgatottan.
-Nincs Haru-n melltartó, de a kezeivel takarja az idomait-válaszolt helyettem Yoora.
-Ezt a képet csak Jimin láthajta, és csak akkor, ha nem mutatja meg senkinek-tette fel Haru a mutatóujját.
-Rólad is van ilyen kép?-fordúlt Yoora felé JungKook reménykedve.
-Mindegyikünkről-bólintottam, mire az összes fiú rám nézett.
-De nem mutatjuk meg senkinek-tettem hozzá.
-Na én mentem aludni-állt fel Mi Cha.
-Én is-indult el utána Suga.
-Jó éjt-köszöntek el Jimin-ék.-Álmosak vagytok?-kérdeztem a többiekre nézve. J-Hope, JungKook, Yoora, Jin, V, Mikasa, RapMon, és én.
-Nem-rázták meg a fejüket.
-Nézünk filmet?-kérdezte J-Hope.
-Mit nézzünk?-kérdezte Jin.
-Horror-vágtam rá.
-Jó. Keress valamit-mondta YungKook Moni-nak.
-Annabelle?-nézett ránk.
-Valaki látta?-kérdezte Mika. Mindenki megrázta a fejét.
-Én félek a babáktól-húztam el a számat-de megnézhetjük. Csak valaki jöjjön ide mellém, hogy ha félek, meg tudjam szorítani a karját-mosolyodtam el.
-Megyek-kúszott oda mellém V. Még mindig a padlón szenvedett.
-Indíthatod-mondta Yoora, majd felrakta a lábát a szoba közepén lévő faasztalra. Követtem a példáját.
RapMon beindította a filmet a plazma tévén.
Nagyon szeretem a horrort, de a babákat nem csípem.
Egyszer-kétszer V vállába fúrtam a fejem, de nem bánta. Olyan finom illata volt.
Az egyik résznél Yoora-val egyszerre sikítottam fel.
Másfél órás volt a film. Jó volt, ijesztő volt, tetszett.
-Na én mentem. Köszi a vacsit Jin-kacsintottam a fiúra, aki mosolyogva legyintett.
-Jó éjt srácok-köszöntem el tőlük.
-Neked is-mondták.Felsétáltam az emeletre, majd bementem a szobába. Összeszedtem a fürdéshez szükséges holmimat, majd bevonúltam a mosdóba.
Megengedtem a meleg vizet, és a laptopomom elindítottam a szokásos lejátszasi listát. Lehalkítottam úgy, hogy csak én halljam.
Habfürdő. Na ez jól esett. A BTS összes számát meghallhattam, volt amelyikre énekeltem is.
Ránéztem az órára. Éjfél. Nagyszerű. Ismét rengeteg időt töltöttem a fürdőben. Kikaszálódtam a kádból, felvettem a pizsamámat, ami egy kapucnis pulcsiból, és egy shortból állt. Lila hajamat kiengedtem, majd visszamentem a szobába. Felkapcsoltam a villanyt.
-Mit csináltál te a fürdőben ennyi ideig?-mosolygott kedvesen Tae aki az ágyon ült.
-Megijesztettél-tettem szívemre a kezemet.Hi everyone!^^ három nap és karácsony! Várjátok már?
Hogy tetszett a rész? Szavazzatok, komizzatok, és osszátok meg. Ma még hozok egyet ;)
ESTÁS LEYENDO
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanficKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...