37.1 A fellegekben

1.1K 45 7
                                    

Figyelem! A következő tartalom 18+ jeleneteket is tartalmaz! Ne ítéljetek el, nem a legjobb :'D 

Majdnem az összes medencét kipróbáltuk és szaunázni is voltunk, amiben majd' meg fulladtam, de kibírtam, mert Tae élvezte és jól el szórakozott az üvegen lévő vízpárába rajzolással. Írogatott bele koreaiul minden hülyeséget, mint például a "kenyér pirító" vagy éppen a "kerti törpe". Nem tudom, hogy még is honnan vette ezeket de minden esetre jókat röhögött rajta.

Csináltunk pár képet a medencéknél és még este ki mentünk sétálni a hotel elé. Mondanom sem kell, gyönyörű látvány volt éjjel. A tengerpartra rá láttunk, a hold vissza tükröződött a víz felszínén ami hullámzott. Nagyon szép volt.
Végig Tae kezét szorongattam, ő pedig néha-néha nyomott egy puszit a fejemre. Boldog voltam, majd kicsattantam az örömtől.

A szobában egy kicsit ideges voltam. Tudtam, hogy nem fogunk egy hamar aludni, és gondoltam rá, hogy ma bizony meg történik a dolog. 

Lezuhanyoztam és felvettem a pizsamámat, ami egy pulcsiból és egy falatnyi shortból állt. Hajam kiengedve omlott vállaimra. Még szoknom kell a színét és a hosszát is, de eddig nagyon tetszik és meg vagyok vele elégedve.

Amikor Tae kilépett a fürdőből nagyot dobbant a szívem, rajta viszont egyáltalán nem látszott, hogy ideges. 

-Nézünk valamit?-biccentett a téve felé, miközben a törülközőt kezében tartva törölgette vizes haját.

-Nézzünk-bólintottam, majd bekapcsoltam a készüléket. Valami akció film ment, amiben Halk tört össze mindent, ami az útjába került. 

-Uh, ezt szeretem-ült le török ülésben mellém az ágyra Tae-de egy kukkot sem értek-szomorodott el. 

-Majd otthon megnézzük-nyomtam egy puszit a szájára.

-Várj-jutott hirtelen eszébe-van nálam pendrive. 

-Van rajta film? 

-Igen. Direkt azért hoztam-bólintott, majd bőröndjéhez lépve előkereste. 

-Na-kezdte kapcsolgatni a tévét, majd kiválasztott egy filmet, amit már mind ketten értettünk, mert koreaiul volt.

Tae az ágy támlájának döntötte a hátát én pedig a mellkasára hajtottam a fejemet. Kezét a derekamra tette, ahol a pulcsim fel volt gyűrődve, és ki látszott a csípőm, amit ki is használt. Ujjaival cirógatni kezdte a bőröm, amitől kellemes borzongás futott végig a testemen. A film biztosan nagyon érdekes volt, bár nekem semmi nem maradt meg belőle, csak nagyjából az első tíz perc.
Továbbra is köröket rajzolgatott a bőröm felületén, én pedig a kellemes érzésre lehunytam a szemeimet, amit ő nem láthatott. Egyre feljebb tűrte a felsőmet, én pedig már nem nagyon bírtam magammal.
Egy idő után abba hagyta, csak pihentette kezét oldalamon, azonban nem sokkal később már azzal kezdte húzni az agyam, hogy bele-bele puszilt a hajamba, de ezt is megunta és visszatért előző tevékenységéhez. Nagyot sóhajtva emeltem fel a fejem a mellkasáról.

-Most már hagyd abba-csóváltam a fejemet, majd vele szemben az ölébe ültem, kezemet tarkójára vezettem és magamhoz vontam. Habozás nélkül vissza csókolt, karjai derekamra vándoroltak.
Mindig el csodálkozom rajta, hogy ajkai hogy lehetnek ilyen puhák, teltek és finomak. Nyelve a számban vendégeskedett, de hamar vissza tuszkoltam helyére.
Selymes hajába túrtam, ami még enyhen vizes volt.
Kezei most már gátlástalanul csúsztak felsőm alá, egyre jobban feltűrve azt.
Lihegve váltunk el egymástól, de csak annyira, hogy Tae levegye rólam a pulcsimat, amit a szoba egyik végébe dobott. Kicsit meglepődött, ugyanis nem volt rajtam melltartó, de miután jól szemügyre vette adottságaimat, visszatért a számra.
Kezei fenekemre tévedtek, majd megemelve engem végig fektetett az ágyon.

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant