Nem hittem a szememnek. Tátott szájjal néztem a BTS egyik tagjára, aki velem szemben állt. Abban a színházban ahol én, egy átlagember. Ő pedig egy híresség.
-Ne sikíts-tette kezét szám elé. Te jó ég. Örömömben ordítani tudtam volna. Jimin rám mosolygott. Nem a tévéből, nem a gépemből. Teljes nagyságban állt előttem. Szóhoz sem jutottam.
-Jól vagy?-villantotta meg tökéletes mosolyát. Csak egy aprót bólintottam.
Még mindig nem tudtam semmit mondani. Hirtelen leültem a földre.
-Biztos minden oké?-kérdezte némi aggódással hangjában.
-Én is ugyan olyan ember vagyok mint te.-mosolygott kedvesen.
-Úristen-szólaltam meg végűl.
-Te tényleg itt vagy-fogtam fel a helyzetet. Bár elég nehezen.
-Igen. És a többiek is, csak nem jöttek velem-bólintott. Álljunk csak meg egy percre. Szóval akkor V is itt van. Suga, Jin, JungKook, J-Hope, Rap Monster.. Jesszusom.
-De még mindig nem tudom elhinni, hogy itt vagy. Haru se fogja.-mondtam izgatottan.
-Neki ne mondd el, hogy találkoztunk. Meg akarom ismerni-mondta a szemembe nézve.
-Miért?-kérdeztem
-Mert.. Szeretnék vele találkozni. Meglepni.
-Úristen, te meg akarsz ismerkedni vele? Te? Téged több millióan ismernek, minket meg..-kezdtem, de nem tudtam befejezni, mert félbeszakított.
-Titeket is-fejzte be helyettem a mondatot.
-Nem annyian mint titeket-mondtam.
-Fogd fel úgy, mintha egy régi ismerőssel dumálnál-vont vállat.
-De még mindig nem tudom felfogni, hogy itt beszélgetek veled-csapkodtam össze vissza.
-Pedig ez a valóság-mosolygott kedvesen. Na jó. Nem akartam megkérni, hogy húzza fel a pólóját, hogy had nézzem meg a kockás hasát.-Na min gondolkozol?-kérdezte kedvesen.
-Áhh, semmin-legyintettem.
-Egyébként. Miért jöttetek ide?-kérdeztem. Éreztem, ahogyan a szívem a torkomban dobog.
-Na ez egy igen hosszú, és bonyolúlt történet-bólintott
-Nekem van még..-néztem az órámra-bő háromnegyed órám, mivel jönnek a többiek. De el ne menj-tettem fel a mutató ujjam. Te jó ég. Én Jimin-nel beszéltem. Szemtől szemben.
-Megzavartam a gyakorlásod?-kérdezte cuki fejet vágva. Awhh.
-Mi? Nem. Dehogyis.-vágtam rá rögtön.
-Akkor jó-nevetett fel.
-Egyébként ügyesek vagytok-mondta
-Köszönjük-sikítottam fel.-bocsi, már nem bírtam-nevettem el magam.
-Nem baj-rázta meg a fejét
-Na. Akkor elmeséled?-fordultam felé.
-Ja, igen-bólintott
-Szóval-nézett a szemembe, amitől teljesen elolvadtam.-amikor megnyertétek a versenyt hirtelen mindenki megismert titeket. Mindenki tudott rólatok mindent, ahogy mi is. Mikor megláttam Haru-t úgy éreztem meg kell ismernem. Nem tudom miért. Ne kérdezd. Egyszerűen ezt éreztem. És még most is ezt érzem.
Kerestünk titeket, de nem találtunk. Ezért jöttünk most ide. Szeretném megisnerni a barátnődet.-fejezte be. Nem hittem a fülemnek. Bár mostanában a szememnek sem nagyon hiszek.
-Komolyan?-tátottam el a számat.
-Igen-mondta
-Te azért jöttél ide, hogy Haru-t megismerd? Te szereted Haru-t-esett le amit mondott.
-Nem egészen e..-kezdte de félbeszakítottam.
-Te szereted a barátnőmet. Úristen-ugrottam fel a földről.
-Előbb meg akarok tudni róla mindent, mielőtt tényleg kimondom, hogy tetszik. Amúgy is biztos van barátja-legyintett
-Csak volt. Egy éve szakítottak. Pont az nap amikor győztünk-néztem rá.
-Akkor azért sírt a színpadon?-kérdezte, mire egy aprót bólintottam.
-Figyelj, tudom, hogy furán hangzott amit mondtam. Most tuti azt gondolod, hogy miért ő tetszik, és miért nem valami híresség. Azért, mert nekem olyan lány kell, aki nem a hírné miatt szeret-fejezte be
-És mivel Haru híres, ezzel nem lesz gondod?-hülyültem.
-Neem-védekezett.
-Tudom, csak hülyéskedek.
-Akkor segítesz?-kérdezte reménykedve.
-Persze. Egyébként Haru 0-24-ben a te képeidet nézegeti. A kockás hasad a háttérképe-köptem be a lányt.
-Tényleg?-mosolyodott el Jimin halványan.
-Aha-vigyorogtam
-Olyan romantikuus-ugráltam fel-le
-Micsoda? A hasam? Ja, igen tudom, köszi-húzta fel a pólóját. Na igen. Ekkor kaptam fangörcsöt. Tágra nyílt szemekkel néztem a fiú tökéletesre kidolgozott felsőtestét.
-Ha nem akarsz megvakítani, akkor visszaengeded a pólódat-mondtam kábán, mire Jimim felnevetett.Hi everyone! ^^ hogy tetszett? Szavazzatok és kommenteljetek. #^_^#
ESTÁS LEYENDO
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanficKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...