Mire mindenki megreggelizett és a lakás nagy része ki lett takarítva megjött a manager, Chung-Ho is. Már ismerte a fiúkat, és azt is tudta, hogy milyen kapcsolat van köztünk. Természetesen mindenbe beavattuk, bár elég gyorsan terjedtek a hírek. Mivel nem volt itt, így egy újságírónak sem adhattunk interjút, nem beszélhettünk a tévésekkel sem. Most, hogy itt van, mindenfelé kell majd mennünk. Mindent tisztáznunk kell. A fiúkat elvitte Sejin, bár azt nem tudom, hogy hova, így a két manager-nek volt alkalmuk beszélni. Nagyjából fél órán át mindent meg beszéltek amit kellett. Chung-Ho megkérdezte, hogy hogy viselkedtünk, nem-e volt valami baj, amíg távol volt. Természetesen semmi bajunk nem lett.
-Köszönöm, hogy vigyáztál rájuk és hogy befogadtad őket-mosolygott hálásan a manager-ünk.
-Szóra sem érdemes-legyintett kedvesen Sejin-gyerünk fiúk, beszállás-tapsolt kettőt, mire mindenki felpattant a helyéről és kislisszolt a kis buszhoz. Vagyis, majdnem mindenki. Suga lassan, komótosan, cseppet sem sietve haladt kifelé. Azt hittem útközben elalszik.
-Yoongi mozgasd meg magad-próbálta sürgetni Sejin.
-Szívem haladjál már-szólt rá lágy, még is tekintélyes hangon Mi Cha, amitől Suga kirohant a kapuhoz.
-Rám sosem hallgat-csóválta meg a fejét szórakozottan a fiúk manager-e.
-Rám általában hallgat-gondolkodott el a lány.
-Szerencséje van Suga-nak, hogy te vagy a barátnője-kacsintott Mi Cha-ra Sejin. A lány csak halványan elmosolyodott.
-YooRa nem jöhet velünk?-dugta be a fejét Kook.
-Nem-vágta rá Chung-Ho.
-Mér' nem?
-Mert más dolga van.
-Nem lehet máskor más dolga?-kérdezősködött tovább a legfiatalabb.
-Melyik szót nem értetted? Nem megyek!-szólt oda erélyes hangon YooRa.
-Bocs főnök-ment ki röhögve Kook.
-Fel akart idegesíteni?-kérdeztem.
-Fogjuk rá-pirult el a lány.
-Na, mi elmentünk. Majd jövünk. Sziasztok-köszönt el Sejin, majd bezárta az ajtót.
-Tae mássz már le onnan!-hallatszott be, mire elröhögtem magam.
Leültünk a nappaliban, mint egy család. Chung-Ho ült velünk szemben, mi meg egy kanapén zsúfolódtunk. Négy lány normálisan egymás mellett ült, én viszont végig feküdtem a fejtámlán. A lábam Haru arcába, a karom pedig Mika arcába lógott, így azzal voltak elfoglalva, hogy minden percben beleütöttek. Mika erősebben, Haru gyengébben. Egy idő után meguntam, így vissza húztam minden végtagomat.
-Meséljetek valamit. Történt valami érdekes veletek?-kérdezte kedvesen. Mindenki egyszerre kezdett el beszélni. Mika azt ecsetelte, hogy kidobtak a hotelból, ezért be kellene perelni őket, Mi Cha támogatta a lány ötletét, Haru azt kezdte el mesélni, amikor először találkozott Jimin-nel, mivel állítása szerinte ezt a sztorit még nem hallotta Chun-Ho, pedig de. Már vagy ezerszer. YooRa fel volt háborodva amiatt, hogy nem volt megfelelő a kaja hotelben. Én pedig csak szimplán ennyit mondtam: összevertek, amiről persze a manager-ünk is tudott.
-Várjatok! Egyszerre csak egy!-kiáltotta el magát Chung mert a nagy hangzavarban saját magát sem hallotta.
-Oké, kezd te, Mika-fordult a lány felé, aki rögtön bele kezdett. Na hát igen. Így zajlik nálunk az, amikor Chun-Ho nincs velünk, majd amikor végre látjuk, mesélni kezdünk neki.
Mindenki elmesélt mindent. Mit csináltunk az elmúlt hetekben, mit nem, mit terveztünk, stb. Bár szerintem valaki mindig elmondja neki, mert egyáltalán nem volt meglepve, amikor olyankat mondtunk neki, hogy egymást öntöttük le ketchup-al. Igen, ilyen is volt. Nem nehéz kitalálni ki kezdte. Hát persze, hogy Kook.
-Na. Holnap koncert. Próbáltatok?-kérdezte.
-Nem-vágtuk rá egyszerre.
-Nagyszerű-dörzsölte meg halántékját-ha végeztünk a megbeszéléssel, már megyünk is a helyszínre, és estig próbálunk.
-Tehát. Holnap koncert. Holnap után interjút kell adnunk azkét újságnak is, és az oldalra is posztolni kell. Augusztus 11-én szintén koncert, tehát Augusztus 4-én már a gépen leszünk, úton Los Angeles felé. Augusztus 15-én pedig fotózás YooRa-nak, Haru-nak é Eun-nak-sorolta fel Chung-Ho a teendőket.
-Sok dolgunk lesz-húzta el a száját Haru.
-Az biztos. Főleg, hogy nem próbáltatok-emelte fel a mutató ujját.
-De próbáltunk!-jutott hirtelen eszébe Mi Cha-nak.
-Mikor?-kérdeztem.
-Mittudom én. De azt tudom, hogy próbáltunk-bólintott.
-Hát jó-vontam vállat.
-Azután, miután jobban lettél.
-Ja télleg'-ugrott be.
-Írjátok fel az időpontokat valahova. Azután szedjétek össze magatokat és induljunk.
Hi everyone!^^ itt is lenne a következő rész. Ha tetszett ne felejtsetek el szavazni, és kommentelni. Bátran, nem harapok ;) kicsit hosszabb lett ez a rész, remélem nem baj :) Jó olvasgatást ;) Zsuni
ESTÁS LEYENDO
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanficKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...