-Most hogy jobban vagy menjünk öltözni-vetettem fel az ötletet.
-Én Jimin-nel öltözök-mondta Haru. Kezük össze volt kulcsolva. -Olyan aranyosak vagytook. Gyertek ide-tártam szét a karomat, mire megöleltek.
-Cukik vagytok, de Haru nem öltözik veled-tettem fel a mutatóujjam.
-Miért?-háborodott fel Jimin.
-Mert nem-indultam be a házba.
-V-nek tetszel-váltott hírtelen témát a fiú.
-Rossz vicc-csóváltam a fejem, miközben felfele indultam a lépcsőn.
-Nem vicc. Tegnap beszéltünk amíg aludtál-mondta halál komoly arccal.
-Tudom, hogy haragszol amiért nem hallgattunk meg, és ezért mondod ezt-hagytam ott Jimin-t.Átöltöztem (a mai nap harmadszor) és kiengedtem lila hajamat, majd megrtöröltem. Nem volt kedvem megszárítani.
Lementem a konyhába ahol már a csapat fele az asztalnál ült. Mindenki kifáradtan és bágyadtan bámúlt maga elé.
-Mi lesz a kaja?-kérdeztem, amikor helyet foglaltam Mi Cha és Haru között.
-Passz. Jin-t kérdezd-vont vállat Suga.
-A reggeliből kiindúlva tuti, hogy öt csillagos vacsit kapunk-mondta Mikasa.
-Jaja-bólintott Mi Cha.
Ránéztem V-re, a szívem rögtön egy gyorsabb ütemet vett fel.. Vöröses haja, sötétzöld, már szinte barna szemeibe hullott.
Elgondolkodtam. Vajon tényleg szeret? Vagy csak hülyéskedni akart Jimin? Nem tudom. Majd kiderül.
-Éhes vagyok-kiáltotta J-Hope.
-Én iis-nyafogtam.
-Te mindig éhes vagy-nézett rám nevetve Haru.
-Hope is-bólintott RapMon, mire lepacsiztam Hobival.
-Mindjárt kész a kaja-mondta Jin.
-Végre-sóhajtott fel egyszerre a társaság.Nem tudom, hogy mi volt a vacsi, de állati finom volt.
-Jin, miért nem mész szakácsnak?-kérdezte Haru amikor átmentünk a nappaliba.
-Mi lenne ezekkel nélkülem?-mutatott a BTS többi tagjára. JungKook Yoora kívánságait teljesítette, Jimin V-vel hülyéskedett, RapMon a tévét kapcsolgatta, J-Hope Suga-val és Mi Cha-val beszélgetett, viszonylag kultúrált módon. Vagyis, annyi, hogy nem törtek-zúztak.
-Igaz. Nélküled ezek éhen halnának-bólintottam.
-Gyerekek, ezt nézzétek-hangosította fel a tévét Moni.
-Kim TaeHyung megtalálta az igazit? Az internetre posztolt fénykép alapján nagyon úgy néz ki. A fotón az Army egyik tagja, EunJi combján van a keze. Valyon ez több puszta barátságnál? Vagy csak be akarnak minket csapni? Nem tudjuk. De egy biztos, a táncosnő, és csapata a jövő héten lép fel Seoul egyik leghíresebb rendezvényén.
Nem megerősített információk szerint, a lányok a Bangtan Boys házban laknak. Valyon a fiúk velük tartanak a fellépésre? Hamarosan kiderül-mondta a híradós a tévében. Álljunk meg egy percre. Mi az, hogy ,,megtalálta az igazit"? És mi az, hogy a táncosnő?
-Nem is tudtam, hogy együtt vagytok-csodálkozott Yoora.
-Az a szép az egészben hogy én sem-dőltem hátra a kanapén.
-Ki rakta fel a képet?-kérdezte V összezavarodottan.
-Én-tette fel a kezét Suga.
-Mit írtál oda?-kérdeztem.
-Azt, hogy milyen aranyosak vagytok-vont vállat.
-Ezek hülyék. Azt hiszik együtt vagyunk. Ráadásul mi az, hogy táncosnő? Mi vagyok sztriptíztáncos?-kérdeztem nevetve.
-Uhh, az de király lenne-gondolt bele Tae.
-Ne álmodozz-forgattam szemeim.-Apám-vágta hírtelen pofon magát RapMom, aki a laptopján nézett valamit.
-Haru, Yoora és Eun modellek. Fehérnemű-tette hozzá tátott szájjal, mire a homlokomra csaptam. Ez az egy dolog amit nem akartunk elárulni.
-Mutatsd-rohantak oda hozzá a fiúk.
-Ne nézegessétek a képeinket-háborodott fel Yoora.
-JungKook, gyere el onnan, te ehez még túl fiatal vagy-mondta Haru nevetve.
-Haha, marha vicces-nyújtotta ki a nyelvét Kooki.
-Három fehérnemű modell csajjal élek együtt. Teljesült az álmom-tette szívére a kezét J-Hope
-Nem tartunk bemutatót-mondtam.
-Nem is kell. Itt vannak a képek-simította végig a képernyőt Kooki.
-Jimim gyere már ide. Neked nem szabad azt látnod-mondta Haru nevetve.
-Várj még egy kicsit-tartotta fel a mutató ujját a fiú.
-Ha idejössz később kapsz ízelítőt a következő fotósorozatból-vigyorgott a barátnőm. Jimin felkapta a fejét és oda sprintelt Haru-hoz.
-És én nem kapok?-tárta szét kezeit V.
-Nem-vágtuk da egyszerre a lányokkal.
-Miért?-szomorodott el.
-Mert nem-mondtam.
-Én is kérek-tette fel a kezét JungKook.Hi everyone!^^ naaa, milyen lett? Szavazzatok, és komizzatok ha tetszett. És ha gondoljátok osszátok meg másokkal #^_^#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
Hayran KurguKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...