31.2 Előszülinap

992 76 3
                                    

Elteltek a napok, Ni Neul is elment, én pedig próbáltam nem féltékenykedni. Bocsánatot kértem mindenkitől a viselkedésem miatt és a szüleimmel is beszéltem. Voltunk két interjún és a fanokkal is találkoztunk. Nagyon aranyosak és nagyon szeretjük őket. Próbáltunk is eleget, szóval kicsit ki fáradtunk.

A fiúk nem jönnek velünk LA-be, mivel fellépésük lesz, kétszer is az idő alatt, amíg mi ott leszünk.

Ma augusztus 10-e van. Holnap indulunk, ma viszont próbáltam annyi időt tölteni a fiúkkal, főleg Tae-vel amennyit csak tudtam.
Kook-al, Jimin-el és Hope-al hülyéskedtünk, egymást dobáltuk a medencébe, Jin-el főzőcskéztem, illetve kaja csatáztam, aminek annyira nem örültem mert valakinek fel is kellett takarítani. Suga-val dalt írtam, illetve meghallgattam a még félkész alkotásait. Namjoon-al beszélgettem és megosztottam vele film-és sorozat imádatomat. Ajánlottam pár filmet, amit fel is írt magának.
Jól el voltam a fiúkkal, mint mindig.

Este kilenckor vacsoráztam, majd Tae-vel elvonultam a szobába. Az ölében ültem miközben filmet néztünk, de engem annyira nem kötött le, és ahogy észre vettem Tae-t sem, ugyanis a nyakamat kezdte el puszilgatni. Mosolyra húztam a számat, majd szembe fordultam vele. Selymes hajába túrtam, másik kezemmel pedig nyakába karoltam. Beszívtam illatát, majd finoman megharaptam fülcimpáját, mire egy nagyot sóhajtott és a csípőmnél fogva közelebb húzott magához. Hozzá simultam a mellkasához, már szinte éreztem szívdobogását. Kezem Tae polója alá vándorolt és felfedező útra indult felső testén. Elkezdtem lehámozni róla a pólóját. Amikor kibújt felsőjéből ajkaimnak esett. Puha párnáit először csak lassan, érzékien mozgatta, majd kinyitottam számat, ezzel engedélyt adva nyelvének.
Pont le akartam venni a pólómat, amikor kopogtak. Lemásztam Tae-ről és az ajtóra szegeztem tekintetemet.

-Ki tudnátok egy kicsit jönni?-jött be Suga-megzavartam valamit?-nézett vigyorogva Tae-re aki póló nélkül volt.

-Nem-vágtuk rá egyszerre. Felálltam az ágyról, majd kifelé indultam, de Yoongi visszarántott a karomnál fogva, mire kérdőn néztem rá.

-Csukd be a szemed-mondta.

-Minek?-értetlenkedtem, mire megforgatta barna íriszeit, majd mögém lépett és eltakarta kezével a szemeimet.

-Menjél-szólt rám a fiú, mire apró lépésekkel elindultam valamerre. Kezeimet kinyújtottam, nehogy neki menjek valaminek.

-Ugye nem gondolod, hogy a lépcsőn is így fogok lemenni-torpantam meg.

-De.

-Le fogok esni-tártam szét a karomat.

-Nem fogsz leesni, foglak-ellenkezett.

-Csak a szemem előtt tartod kezedet, attól még leeshetek-magyaráztam, mire megfogta a vállamat.

-Most már foglak.

-Aha-morogtam. Megkapaszkodtam a korlátban, illetve Yoongi egyik kezét is megragadtam, de végül egészben leértem a földszintre.

-Jobbra-irányított Suga-oké, kinyithatod a szemed-vette el kezét az arcom elől.

A következő kép fogadott: a konyhában az asztal közepén egy nagy torta volt. Mindenki az asztal körül ült telefonnal a kezében és vidózták a reakciómat. Egyedül Kook feküdt az asztalon.

-Boldog szülinapot!-mondták egyszerre én pedig vigyorogva, meghatódva álltam előttük.

-Csak holnap lesz-tártam szét a karomat.

-Nem baj. Most ünneplünk-legyintett Haru.

-Köszönöm szépen-néztem körbe.

-Megérdemled-karolt át hátulról Tae, majd nyomott egy puszit a fejemre, és ahogy neki simult a hátamnak éreztem merevedő férfiasságát, mire észrevétlenül ágyékának nyomtam a csípőmet.

-Na, adjuk oda az ajándékot-mondta Yoora izgatottan.

-Mondtam, hogy ne vegyetek nekem semmit-háborodtam fel.

-Csillapodj, Törpilla-simogatta meg a fejemet Yoongi, mire mérgesen pillantottam rá.  


Hi everyone^^ itt is lenne a következő rész. Ha tetszett akkor szavazzatok és kommenteljetek :) nálunk rossz idő van :c nálatok milyen? 

Hamarosan (lehetőleg tényleg gyorsabban mint eddig) hozom a folytatást :* További szép napot :) 

Nézzetek be a csatornámra, már van fent pár FMV, (vagy nem is tudom minek nevezzem) amit én készítettem. Még amatőr vagyok, szóval ne bántsatok :'D A fent látható vidó is az én alkotásom. Tanácsokat szívesen fogadok :) 

https://www.youtube.com/channel/UCi9V1GNMZxO37fbdTfAjBiQ

~Zsuni~

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora