Reggel szokás szerint 6 órakor jelzett a telefon. Sok idő, míg öt 19 éves lány kikászálódik az ágyból. Legalábbis tapasztalatom szerint.
-Nem akarok felkelni-nyafogott Yoora. Neki nehezére esik reggel a felkelés, mert mindig éjfélig laptopozik.
-Miért vagy fent hajnalig?-kérdezte Mi Cha.
-Mert csekkolom a BTS oldalát-háborodott fel.
-Hajnal egykor ők is alszanak-dőlt hátra az ágyon Haru.
-Biztos ami biztos-bólintott magabiztosan Yoora.
Örülök, hogy ilyen jól kijövünk egymással.
Mivel tegnap én mentem először a fürdőbe, így most Mi Cha vette birtokba. Én addig felhívtan a szüleimet.
-Szia kincsem-hallottam anya hangját.
-Szia anyu-köszöntem vissza
-Hogy vagytok?-kérdeztem
-Megvagyunk. És ti? Jól szórakoztok?-kérdezte
-Jól vagyunk. Igen. Hiányoztok-mondtam keserű ízt érezve a számban.
-Ti is. Olyan üres ez a ház nélkületek-mondta szomorúan. Régen mindig nálunk lógtunk. A csajok már családtagok.
-Nem sokára otthon vagyunk-mondtam
-Egy hét
-Hamar elrepül-nyugtatgattam.
-Meglátjuk.
-Mennem kell-néztem az órára.
-Rendben. Vigyázzatok magatokra. Szia-köszönt el.
-Szeretlek. Szia-köszöntem el.
Kimentem a nappaliba a többiekhez.
-Na, mehetek már a fürdőbe?-kérdeztem a lányoktól.
-Aha-bólintottak. Mindegyikük a tévét nézte. Mint mindig.
-Eun, ott van V-kiáltott fel Haru, mire visszarohantam a mosdóajtóból.
A televízióban valóban ő volt. A fejére rá volt húzva a kapucni. A híradó a következőket mondta:
,,Napjainkban fotózták le Kim TaeHyung-ot, ismert nevén V-t, a Seoul színház bejáratánál. A BTS sztárja egy héttel a Táncolj! verseny előtt. Valyon a versenyzők, vagy a díszvendégek miatt van itt? Meg nem erősített információk szerint vele tartott a csapat többi tagja is."
Nem hittem a szememnek. Szótlanúl, tátott szájjal bámúltam a képernyőt.
Yoora törte meg a néma csendet, ugyanis felsikított.
-Eun, itt van V! Érted? Itt Seoul-ban-ugrált fel-le. Én még mindig nem tértem magamhoz, csak bambán meredtem magamelé. V-t az előtt a színház előtt fotózták le, ahol mi fogunk fellépni. Napszemüveg volt rajta, de száz ember közül is felismerném. Te jó ég.
-Ugye nem álmodom? Ő tényleg itt van?-kérdeztem tátott szájjal.
-Igen!-sikították egyszerre.
-Lehet hogy találkozunk velük-csillant fel Yoora szeme.
-Úúú, remélem-bólintott Haru helyeslően.
-Szerintetek mennyi az esélye? Most, hogy a híradó is bemondta, tuti, hogy az összes Army nyitott szemmel járja majd az utcákat.-mondta Mika csalódottan.
-Na látod, ilyenkor nem szeretem, hogy bölcs vagy. Elrontod az idilli pillanatot-löktem meg a vállammal nevetve, mire halványan elmosolyodott.
-Tuti, hogy miattunk jöttek ide-mondta Mi Cha bólintva-
-Ja, száz szazalék-bólogattam
-Hát de most nem?-kérdezte
-Igaza van. Tuti nem a sok botlábú miatt vannak itt-válaszolt Yoora.
-Yoora, ne mondj ilyeneket. Senki nem csúfolt minket, mi sem fogjuk a többi versenyzőt-állítottam le.
-Jól van na. De ez így igazságtalan-ült karba tett kézzel.
-Lassan induljunk próbálni-állt fel hirtelen Mikasa, mire összeszedtük a cuccokat. Mindenki elvégezte a dolgát a fürdőben, majd összeszedtük a dolgainkat.
Én a laptopomat, a hangfalakat.. Haru a telfonját nyomkodta, és úgy gondolta, neki nincs másra szüksége. Vörös haja lazán ki volt engedve, barna szemei meredten bámúlták a kijelzőt.Mire sikerült kilépnünk a hotel ajtaján fél kilenc volt. Igen, mi valahogy mindig elkésünk. Sosem sikerül időben elkészülni.
A színházhoz vezető úton végig gondolkoztam.
Mit kereshet itt V és a többiek. Azon kívűl, hogy itt születtek. Hiszen folyamatosan fellépéseik vannak.
Nem hiszem, hogy pont miattunk jöttek volna ide. Jó, van egy csomó vedeó feltöltve a Youtube-ra, tavaj mi nyertünk, de ez nem jelent semmit. Ugyanolyan emberek vagyunk, mint bárki más. Ők százszor híresebbek nálunk, miért keresnének fel minket? Maximum a verseny miatt jöttek. Bár kétlem. Fogalmam sincs. Nem tudom.Ezeken gondolkoztam, amikor megérkezdtünk.
Bementünk, de a büfénél megálltunk, mivel semmit sem reggeliztünk.
-Sziasztok lányok-köszönt nekünk egy körülbelül 20 éves fiú. Mi nem ismertük őt, de nagy valószínűséggel ő minket igen.
-Szia-köszöntünk vissza kórusban.
-Mit adhatok?-mosolygott egyfolytában.Hi everyone! ^^ itt a folyti, hogy tetszik? Szavazzatok és kommenteljetek #^_^#
ESTÁS LEYENDO
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanficKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...