37.2 -VÉGE-

1.2K 59 12
                                    

Hawaii mesés volt. Minden percét élveztük. Voltunk a tengernél is és a szálloda szolgáltatásait is igénybe vettük egy jó párszor. Sok mindent láttunk, jól szórakoztunk, és egyáltalán nem akartunk el menni, de nem maradhattunk ott örökké. Tae viszont tényleg ott akart maradni, ezért meg kellett ígérnem neki, hogy jövünk még.

A repülő út hosszú és fárasztó volt, de jól el szórakoztunk. Filmet néztünk és Tae énekelt nekem, amit mindig is imádtam. A hangja mindig meg nyugtatott, oda-vissza voltam a mély orgánumáért.

Otthon a srácok nagyon örültek nekünk. Alig szálltunk ki a kis buszból ami értünk jött, Hoseok már ki is vágta a ház ajtaját és nekünk rontott, jobban mondva nekem. Elkezdte mesélni, hogy mennyire hiányoztunk nekik és hogy ő is jönni akart velünk, és ki próbálta, hogy egy bőröndbe simán bele fért volna, szóval nem kellett volna plusz repjegyet fizetni. Szakadtam a nevetestől és miután jól meg ölelgettem a fiút, szó szerint rá ugrott Tae-re.

Becuccoltunk a házba, majd a nappaliban helyet foglalva kezdtünk mesélni nekik. Képeket mutattunk nekik és videó felvételeket. A legtöbb anyagon Tae vigyorog a kamerába, vagy mutatja be a helyet a sajátos módján.

Yoongi annyit kérdezett, hogy egybe maradt e az ágy. Kicsit a fejembe szaladt a vér, ahogy vissza emlékeztem a kis akciónkra, amiből végül is több volt, mivel nem csak azon az egy éjszakán ágy tornáztunk, hanem úgy az összes többin is. Kicsit nehezemre is esik az ülés, de ki bírható.

-Na de most komolyan-szállt be a beszélgetésbe Yoora is.

-Mit komolyan?-néztem rá, miközben hozzá bújtam Tae-hez.

-Voltak helyes pasik?-húzogatta szemöldökét, mire fel nevettem.

-Hé!-háborodott fel a mellette ülő Jungkook.

-Bocsi szívem-tette vigyororgva combjára kezét a lány.

-Igen voltak-bólintottam.

-Naaa!-akadt ki a barátom is.

-Ennyi erővel mi is meg kérdezhetnénk, hogy voltak e jó csajok-fonta keresztbe maga előtt karjait Jimin, mire Haru felé fordulva vágta hasba.

-Jó, hagyjátok abba. Lényeg, hogy a két fiatal jól érezte magát-állította le a dolgot Jin.

-Reméltem is-jött be Chung, aki mind addig kint telefonált a kis busznál.

-Képeket majd válogassatok. Kell feltölteni a fiúk oldalára, meg a tietekre is-ült le mellém.

-Jó-biccentettem.

-Hogy van a bátyád?-nézett rám Namjoon.

-Jobban, köszönöm-mosolyogtam.

-Mok?-kérdezett rá régi barátunkra Mi Cha.

-Ő is jól van. Meg ígérte, hogy majd ha lesz ideje, be ugrik.

-Jajj nee. Az az a gyerek akitől ezt a románc kirándulást kaptátok?-esett le Jungkook-nak, mire bólintottunk.

-Na, fasza-döntötte hátra fejét a kanapén Yoongi is.

-Még mindig nem értem mi bajotok vele-csóváltam hitetlenkedve a fejemet.

-Nekem nincs vele problémám-vont vállat Jin.

-Végre valaki, aki szereti-mosolyodott el Haru.

-Nem azt mondtam, hogy szeretem, csak hogy nincs vele bajom-javította ki a lányt.

-Pedig nem csinált semmit az a pali-csóválta fejét Mika.

-Dehogy is nem-háborodott fel Jungkook.

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora