5.1 Tae a láthatáron..

1.4K 113 2
                                    

Yoora követett a konyhába. Legugolt velem szembe és kezeit a lábamra tette.
-Mi a baj?-kérdezte fancsali képet vágva.
-Miért nem beszélsz V-vel?-kérdezte értetlenül.
-Mert..félek-vontam vállat.
-Mitől?
-Nem tudom mi a véleménye rólam
-Ezt csak akkor fogod megtudni, ha dumálsz vele-mosolygott
-Majd egyszer-bólintottam.
-Na. Gyere vissza, ne nyafogjál-nyújtotta kezét, hogy felhúzzon a földről.
A szobában Jimin még mindig telefonált.
-Oké. Biztos? Rendben. Akkor kérjek? Jó. Meglesz. Csá-ezeket mondta a fiú a telfonba, hosszabb-rövidebb szünettel.
-V üdvözöl-kacsintott rám, mire a szívem felugrott a torkomba.
-El tudnál intézni 7 backstage belépőt a versenyre?-kérdezte Jimin. Meglepetten néztem rá.
-Eljösztök? Mindanyjian?-néztem rá, mire bólintott. Tehát Tae is ott lesz. Húha.
-Oké-egyeztem bele.
-Te jó ég. Ott lesz JungKook?-visított fel Yoora.
-És Jin?-ugrált Mika.
-Meg Suga?-kérdezte tátott szájjal Mi Cha.
-Igen-nevetett Jimin.-a ,,mindenki" rájuk is vonatkozik-mosolygott.
Kopogtak. Haru ment ajtót nyitni. Szétbőgött fejjel. Mentem utána, nehogy megijedjenek tőle.
-Te jó ég. Ti vagytok azok. Haru és Eun. Az Army-ból-sikított. Igen, az a tánccsapatunk neve, hogy Army. Nem hiába.
-Imádlak titeket, kérhetek egy közös képet?-vigyorgott, mire mosolyogva bólintottunk.
-Képzeljétek-jutott hirtelen eszébe-a hotel előtt láttam Jimin-t egy lánnyal. Nem találkoztatok vele?-kérdezte. Ajjaj.
-Tényleg?-"lepődtem meg"
-Aha-bólogatott hevesen
-Nem, nem láttuk-rázta meg a fejét Haru.
-Hát jó-szomorodott el-köszi a képet-ment el vidáman, mi pedig bezártuk az ajtót.
-Ez közel volt.-néztem barátnőmre.
-Hát ja-bólintott.
Visszamentünk a szobába.
-El kell menned-mondtuk egyszerre Haru-val Jimin-nek.
-Miért?-értetlenkedett
-Hát nem is tudom. Mondjuk azért mert nem sokára rajongók százai gyűlnek majd a hotel köré, mivel egyikük állítólag látta, ahogy ide bejössz-akadtam ki teljesen.
-Ja, így már más-állt fel.
-Lekísérlek-mondtam.
-Várj-jött utánunk Haru, majd félénken megölelte Jimin-t, aki viszonozta.
-Mehetünk?-kérdeztem pár perc elteltével, mire elengedték egymást.
Kiléptünk az ajtón, majd liftbe szálltunk. Az volt az icipici bökkenő, hogy egy fiú pont akkor jött ki. Jimin hirtelen átölelt, mintha sírna. A fiú kérdőn nézett rám.
-Elveszett a kiscicája-legyintettem, majd háttal besétáltam a liftbe. Jimin még mindig rajtam csimpaszkodott. Mikor bezárúlt a lift ajtaja elengedett.
-Kiscica? Tényleg? Ez most komoly?-tárta szét kezét.
-Jól van na. Nem volt jobb ötletem-védekeztem.

Kint már sötét volt, de még mindig meleg. A hotel előtt megálltunk, majd Jimim elindult.
-Holnap gyere megint a színházba és odaadom a jegyeket-szóltam utána, mire megfordult, bólintott, majd továbbment. Találkozni fogok V-vel. Ezt fel kell dolgoznom...

Hi everyone!^^
Itt a kövi rész. Milyen lett? Kommentbe! Írjátok le a véleményeteket az eddigi részekről. Hamarosan jön a kövi #^_^#

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora