-Nem sokáig marad itt ez a lány, csak addig bírd ki, és ne menj neki. Próbálj vele kedves lenni-mondta Cung-Ho.
-Jó-bólintottam.
-Tae pedig nem szereti azt a lányt. Ő téged szeret. Ne kelljen még egyszer elmondanom-kacsintott kedvesen.
-Mi lenne velem nélküled-öleltem meg a manager-em.
-Nem tudom-nevette el magát-mutasd a kezed-tolt el egy kicsit magától. Próbáltam úgy tenni, mintha nem tudnám miről beszél, de nem verhetem át.
-Láttam, hogy ki van sebesedve, és hallottam, ahogy éjjel püfölöd a boksz zsákot-mosolyodott el.
-Bocsánat, hogy felébresztettelek-mondtam szomorúan.
-Nem baj, aludtam én eleget-legyintett-fáj nagyon?-kérdezte miközben megvizsgálta a kézfejemet.
-Nem-ráztam meg a fejemet.
-Tényleg?-kérdezte.
-Igen-bólintottam-na jó egy picit fáj-adtam meg magam.
-Gyere adok rá valami kenőcsöt-indult el a szobája felé. Megálltam az ajtónál, mire ő bement. Kinyitotta a szekrényt, majd nem sokkal később egy tubust nyújtott felém.
-Kend be ezzel minden nap és hamar helyre jön. De nincs több boksz-adta ki az utasítást.
-Jó-bólintottam.
-Aludtál éjszaka?-kérdezte.
-Nem-ráztam meg a fejemet.
-Akkor ideje lenne. Van egy kis időd. Próbálj meg pihenni
-Nem akarok Tae-vel beszélni, pedig ha ott van a szobában, akkor muszáj lesz. Aludhatok itt?-jutott hirtelen eszembe-légysziii-kezdtem el ugrálni előtte mint egy kislány.
-Jó, rendben. Dobd le a táskát a földre. A másik ágy az enyém.
-Köszönöm-öleltem meg ismét.
-Szívesen-ment ki mosolyogva. Letettem a földre a nehéz táskát, majd lefeküdtem az ágyra. Nagyon fáradt voltam. Be fordultam a fal felé és azonnal elnyomott az álom.
Arra keltem, hogy valaki simogatja a hátamat.
-Nem akarok felkelni-nyöszörögtem.
-Gyere már, mennünk kell-mondta YooRa.
-Nem akarok-bújtam bele a párnába.
-Szóljak Chung-nak?-kérdezte, mire rá néztem és kikászálódtam az ágyból. Felvettem a cipőmet, majd kimentem a szobából.
-Jól aludtál?-kérdezte Haru.
-Ühüm-bólintottam csukott szemmel.
-Indulunk!-kiabált fel az emeletre a lány, mire Mi Cha és Mika is lejött.
-Elmentünk, majd jövünk-mondta Jin-nek Mikasa.
-Oké. Sziasztok-köszönt el, majd bezárta mögöttünk az ajtót.
Amikor oda értünk a fodrász, a sminkes és stylist is kezelésbe vett minket. Ismét. Úgy mint tegnap. Chung-Ho megkérte a sminkest, hogy kezdjen valamit a kezemmel, hogy tapassza le, vagy valami, csak ne látszon. Na igen. Ha valaki észre venné, és bele is kerülne az interjúba akkor már ebből is nagy felfordulás lenne. Egy órát töltöttünk kérdések megválaszolásával, de még mielőtt elkezdtük volna megbeszéltük, hogy mikor melyik kamerába nézhetünk. Ez mindig így megy. Miután ezzel is megvoltunk és felvarázsoltam a fejemre az álvigyort elkezdtük a műsort, ami szerencsére nem élőben ment. Olyan kérdéseket kaptunk mint például "Milyen kapcsolat van köztetek a fiúkkal?" Vagy "Úgy hallottuk alakultak ki szorosabb kapcsolatok. Haru és Jimin, YooRa és Jungkook, Eun és Taehyung, Mikasa és Jin, illetve Mi Cha és Suga között. Igaz ez?".
Végig vidámnak tűntem, a kézfejeimet egy bőr színű ragasztó fedte, és nem is nagyon hadonásztam, így szerencsére senkinek nem tűnt fel. Vagy épp mindenkinek, de senki nem tette szóvá. Amikor végeztünk beültünk egy puccos étterembe, ahogy mindig szoktuk. A koncert után mindig egy nappal beülünk valahova. Most is így tettük...
Hi everyone!^^ Itt is lenne a folytatás. Ha tetszett akkor szavazzatok és kommenteljetek. Hamarosan jön a következő rész.
Várjatok! Még el ne menjetek! Szóval. Csináltam két videót Youtube-ra. FMV videók, a BTS tagjairól. Az egyiket belinkelem, akinek van kedve nézze meg :) https://www.youtube.com/watch?v=GTCPvi2uLHQElőre szólok, amatőr vagyok, most kezdtem, legyetek elnézőek. Légyszi :D
~Zsuni~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
Hayran KurguKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...