36.2 Wellness

934 52 2
                                    

Az ágyon voltunk végig feküdve és beszélgettünk. Mind a kettőnknek volt mit mesélnie.
-Bátyád hogy van?-kérdezte, miközben a hajamat kezdte piszkálni.
-Már jobban van. Még vannak fájdalmai, de már elviselhető. Otthon van és pihen-magyaráztam.
-Akkor jó-bólintott.
-Sokat koncerteztetek?-kérdeztem.
-Igen. Öt is volt. Meg fanmeeting, meg egy-két műsor is becsúszott.
-Akkor sűrű volt az utolsó pár hét.
-Igen. De most már egy kicsit nyugi van-sóhajtott fel megkönnyebbülten.
-Ja-bólintottam helyeslően.
-Neked sikerült pihenned?-nyomott egy puszit a homlokomra.
-Igen, úgy ahogy. Sokat voltam a kórházban, meg sokat segítettem otthon, meg meg látogattam Mok-ot is-vontam vállat-apropó, örülnék neki, ha felhívnád és megköszönnéd, higy itt lehetünk-pislogtam nagyokat.
-De már megköszöntem-ráncolta szemöldökét.
-Jó, de mégegyszer. Gondolj bele. Ha ő nincs, lehet nem is jövünk össze-tettem fel a mutató ujjamat, mire egy kicsit elgondolkodott.
-Ez igaz. Elvégre ő mondta el, hogy mi van-bólintott.
-Tényleg? Azt hittem Jimin-ék beszéltek veled és Mok adta a löketet-lepődtem meg.
-Nem-mosolyodott el aranyosan.
-Na jó, most már el mondhatnád, hogy is történt.
-Egy szép, nyári nap volt. A nap sugarai bevilágítottak a házba. Reggel felkeltem...
-Ne ilyen részletesen-röhögtem el magam, mire ő is fel nevetett.
-Jó-bólintott mosolyogva-mielőtt elmentetek volna próbálni feljött és beszélgettünk. Nem kertelt, rögtön a közepébe vágott. Elmondta, amit te addig nem mértél én meg nem hittem neki. Aztán írtam a többieknek, hogy elmegyek a próbára és amikor Suga elszólta magát ledöbbentem. Akkor esett le, hogy te tényleg úgy érzel irántam, ahogy én irántad.
-Ha már itt járunk-jutott eszembe-te miért nem mondtad el, hogy szeretsz?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Tulajdonképpen...nem mertem.
-Miért nem?
-Szerinted? Féltem, hogy vissza utasítasz.
-Ez most komoly?-kérdeztem kikerekedett szemekkel-te Kim Taehyung vagy. Téged ki utasítana vissza? Senki. Milliók várnak arra, hogy a barátnőid legyenek.
-Hát arra várhatnak-hajolt közelebb-már meg van akit kerestem. És nem adom oda senkinek-nyomott egy puszit a számra. A tarkójánal fogva húztam vissza egy rendes csókra. Kezét csípőmre vezette és közelebb húzott magához az ágyon.
Ajkai finomak és puhák. Nyelve behatolást kért, amit meg adtam neki. Nyelveink keringőztek, de végül nála vendégeskedett az enyém.
Lassan fel ültünk az ágyon, egyik kezemmel támaszkodtam, a másikkal pedig a hajába túrtam.
Tae hátrább csúszott, hatát az ágy támlájának döntve, én pedig mentem utána, véletlenül sem elszakadva tőle.
Gondoltam egyet és az ölébe ültem, vele szembe. Szerintem pont ezt akarta, bár meglepte, de csak egy kis ideig habozott, kezeit rögtön a derekamra csúsztatta.
Levegő hiány miatt elszakadtunk egymástól.
Tae puszikkal kezdte behinteni az arcomat, majd a nyakamat. Lihegve hajtottam hátra a fejemet, ezzel szabat utat adva neki. Lehunytam szemeimet ahogy minden egyes apró csók helyét kellemes bizsergés töltötte el.
Egyik kezével a pólóm alatt cirógatta a bőrönet, a másik pedig áttért a fenekemre.
Ééés... Kopogtak.
Legurultam Tae-ről, aki szitkozódva nézett az ajtó irányába. Elmosolyodtam rajta, majd kinyitottam.
-Jó napot-köszönt egy férfi kedvesen. (Angolul)
-Üdv-mosolyogtam én is. (Angolul)
-Elnézést a zavarásért, csak szerettem volna át adni ezt a kedvezményes kupont. Ezen a héten ingyenes belépést biztosítunk minden kedves vendégünk számára a szauna, a masszázs és a wellnes részlegbe-nyújtott át egy papírkát. (Angolul)
-Köszönöm-biccentettem. (Angolul)
-Ha bármire szükségük van, csak szóljanak-mosolygott kedvesen. (Angolul)
-Egyelőre csak egy kis nyugalomra és csendre vágyunk-próbáltam finoman a tudtára adni, hogy bizony rohadtul rosszkor zavar. (Angolul)
-Rendben. Még egyszer elnézést. Kellemes időtöltést-fordult sarkon majd ment is a következő szobához.
Becsaptam az ajtót és vissza mentem Tae-hez.
-Mit akart?-kérdezte.
-Elmondani, hogy ingyenes a wellnes részleg.
-Az jó-csillant fel a szeme.
-Nekünk amúgy is az-legyintettem.
-Nem baj. Vegyük úgy, mint ha nem lenne.
-Jó-röhögtem el magam.
-Menjünk valahova?-pillantott rám.
-Igen-vágtam rá azonnal-a tenger partra.
-Oké-bólintott, majd felállt és a bőröndjéhez lépett, én pedig a szekrényhez.
-Egyébként, csak ennyi helyed maradt-húztam el a számát, miközben eltoltam a szekrény ajtaját. Taehyung el nevette magát-én eskü próbálkoztam és ez minden amit tenni tudtam-tártam szét a karomat.
-Nem baj. Kibírom-legyintett.
-Huh, oké-könnyebbültem meg.

A fürdőben át vettem a fürdő ruhámat, ami egy fekete-sárga darab, nem mellesleg az egyik kedvencem. Felkötöttem egy laza kontyba a hajamat, a törülközőmet a vállamra dobtam, majd kiléptem.
Tae az ágyon feküdt és le voltak hunyva a szemei, érkezésemre azonban kipattantak.
-Nem muszáj mennünk, ha nem akarsz, vagy ha fáradt vagy-térdeltem mellé.
-Nem vagyok-mosolygott rám.
-Van még időnk. Nem kell rögtön az első nap mindent kipróbálni-legyintettem.
-El mehetünk, tényleg nem gond.
-Vagy inkább menjünk le wellnesezni. Az közel van.
-Nekem mindegy. Oda megyünk, ahova szeretnél-vont vállat.
-Akkor maradjunk itt és menjünk pezsgő fürdőzni-bólintottam.
-Biztos?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Igen-vigyorogtam.
-Akkor átöltözök-állt fel és a fürdőbe ment.

Lássuk csak. Kim Taehyung állt mellettem a liftben, fürdő ruhában, az az egy szál alsó nadrágban és egy törülközővel a vállán, ami látszani hagyta nem túl izmos, de annál tónusosabb felső testét, amitől megőrülök. Kicsit sem vert úgy a szívem, mintha futottam volna, és egyáltalán nem görcsölt a hasam. Áh, dehogy.

A recepción elmagyaráztam, hogy kik vagyunk, és hogy mit akarunk, majd ide adtak két kártyát, ami segítségével be tudtunk lépni a wellnes részlegbe.
Magunk után bezárva az ajtót néztünk körbe.

-Nem hittem, hogy ez ilyen nagy-fordult körbe.
-Én sem. Hol kezdjük?-néztem fel rá.
-Ahol akarsz-nyomott egy puszit a hajamba.
-Akkor-gondolkodtam el-menjünk mondjuk oda-mutattam a kör alakú medencére, amelyik nem volt túl nagy, de mégis jól nézett ki.
-Jó-bólintott.
Letettük a törülközőket a medence mellé, majd bele lépkedtünk.
Végig húzódott a medence oldalán egy kis rész, ahova le lehetett ülni, amit Tae meg is tett, én pedig az ölébe ültem, úgy, ahogy fent.
Neki dőltem a mellkasának és az államat a vállára helyezve nézelődtem.
-Az a két fickó végig itt lesz?-ráncoltam a szemöldököm, amikor megláttam a biztonságiakat, akik Tae-vel jöttek.
-Igen-bólintott-Sejin és Chung is jobbnak látta, ha jön valaki és vigyáz ránk-magyarázta.
-Értem-bólintottam.
-Jól áll a szőke-suttogta hirtelen mély, dörmögős hangjával, amitől mindig kiráz a hideg.
-Köszönöm-mosolyodtam el.
-Tetszik a fürdő ruhád-akasztotta bele egyik ujját a bugyimba, amitől görcsbe rándult a gyomrom.
-Nekem is a tiéd-lendítettem előrébb a csípőmet, mire megéreztem félig merev tagját. A fülembe nyögött egy aprót, amitől kezdtem jobban beindulni.
A combomra fogott és próbált vissza tolni.
-Rossz helyen ülsz-morogta.
-Tudom-csúsztam még közelebb hozzá, majd eltoltam magam, hogy meg tudjam nézni a reakcióját. Ajkai egy kicsit el voltak nyilva egymástól, szemeivel pedig engem nézett.
-Ne csináld-csóválta a fejét, majd egy határozott mozdulattal vissza tolt az eredeti helyemre. Vigyorogva hajoltam füléhez.
-Miért? Nem tetszik amikor ilyen vagyok?-suttogtam, miközben beletúrtam a hajába, amit így egy kicsit be is nedvesítettem, majd a fülcimpáját kezdtem harapbálni.
-Dehogyisnem. Sőt-markolt bele a fenekembe-de nem a medencében akarok elmenni-nyomott egy puszit a nyakamba.

Hevesebben kezdett el verni a szívem és egy kicsit ideges lettem, mivel még nem nagyon mondtunk ilyneket egymásnak, sőt még nem is voltunk együtt úgy. De rohadtul tetszett ez az oldala Tae-nek, bár ez még csak az eleje volt. Ami medencézés után következett, na az nem volt semmi.

Hi everyone!^^
Próbáltam gyors lenni, és  hamarabb hozni a következő részt, mint egy hónap 😅
Remélem tetszett. Hamarosan jön egy 18+-os jelenet, amit megpróbálok a tőlem telhető legjobbra megírni, bár nem tudom mikor fogom tudni ki rakni. Ha minden jól megy akkor ma még meg írom a következő részt.
További szép napot :3
~Zsuni~

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora