22.2 Mok csak egy haver!

1.2K 97 5
                                    

-Tudom-mosolygott keserűen JungKook.

-Te bolond nehogy azt hidd, hogy Yoora Mok-ot szereti-suttogtam a fiúnak, de nem válaszolt.

-Hát te nem vagy százas-csaptam homlokon magam.

-Most miért? Neked nem olyan?-nézett rám.

-Hát rohadtul nem. Az a lány évekig arról álmodozott, hogy veled lehessen. Szeret téged-néztem a fiú szemébe.

-Ha szeret ha nem, ez a csávó elszédíti-forgatta szemeit.

-Te nagyon hülye vagy Kook-veregettem hátba, majd felálltam.

-Mok kíváncsi vagy a klippünkre?-kérdezte Mi Cha.

-Naná-csillant fel a fiú szeme.

-Akkor gyere megmutatom-indult el a szobája felé a lány.

-Najó, valaki dobja már ki innen-háborodott fel Suga.

-Hogy lehettek ennyire féltékenyek?-értetlenkedett Mika.

-Ezt én sem értem-csóváltam a fejem.

-Pedig egyszerű. Az ujja köré csavart titeket. Már akkor sem csíptem, amikor képen mutattátok meg-tárta szét a karját JungKook.

-Annyira gyerekesek vagytok-mondta Haru. Yoora is Mi Cha-val és Mok-kal ment.

-Remélem te nem vagy féltékeny-fordult Haru Jimin felé.

-Hm?-nézett fel a lányra.

-Szerintem a fejében a haverotok halálát tervezgeti-vigyorgott RaapMon.

-Hát hallod lehet-bólintottam helyeslően.

-Nem tervezgetek semmit. Azon gondolkodtam Eun kit fog el vinni magával Hawaii-ra.

-Na ezen nekem is kéne gondolkodnom-ültem le J-Hope mellé.

-Hova lett V?-nézett körbe Haru. Észre sem vettem, hogy elment.

-Passz-vontak vállat a fiúk.

-Felmegyek megnézem-álltam fel a helyemről, majd felbaktattam a lépcsőn.

A szobánk ajtajánál megálltam, hármat kopogtam, majd amikor nem kaptam semmi választ benyitottam. Tae az ágyon feküdt. Telefonozott és a fülhallgató a fülébe volt. Amikor észre vett kivette az egyiket a füléből.

-Miért jöttél fel?-ültem le az ágyára.

-Mert nem volt kedvem lent lenni-adta meg a szerinte logikus választ.

-De miért nem?-néztem a szemébe, de elkapta a tekintetét.

-Nem bírod Mok-ot?-kérdeztem, pedig tudtam hogy ez zavarja.

-Hát ja, valamiért nem csípem-fúrta tekintetét az enyémbe. Egy darabig néma csend volt. Csak a fülesből kiszűrődő zenét lehetett hallani.

-Nem jössz vissza?-kérdeztem a földet pásztázva.

-Kösz, de kihagyom-mondta rám se nézve, majd vissza rakta a fülhallgatót a fülébe. Na erre nem tudtam mit mondani. De úgy voltam vele, hogy mindegy. Már nem érdekel.

Lementem a nappaliba a többiekhez.

-Na?-néztek rám.

-Azért van fent mert nem bírja Mok-ot. Érdekes, közületek senki nem bírja őt. Pedig semmit nem csinált-ültem le dühösen.

-Én bírom-tette fel a kezét RapMon.

-Én is-mondta J-Hope.

-De csak ti-szomorodott el Haru.

-Amúgy. Nem tűnt még fel?-kérdezte mosolyogva Jin.

-Micsoda?-nézett rá Mikasa.

-Az, hogy csak azok utálják Mok-ot akik szerelmesek a lányok egyikébe. Én is az vagyok, csak én már felnőttem-mondta a fiú.

-Az egy dolog, hogy te vagy a legidősebb, de nem a legértelmesebb-mondta vigyorogva Suga.

-Hát nem is te-nyújtotta ki a nyelvét Jin.

-Basszus gyerekek kajak-esett le Mika-nak.

-V meg Eun-t szereti-mondta Haru.

-Aha, persze. Pont engem-forgattam szemeimet.

-Én már hetekkel ezelőtt mondtam, hogy szeret téged, de persze nem hitted el-csóválta a fejét Jimin.

-Még most sem hiszem el-mosolyogtam.

-Pedig elhihetnéd végre te lány. V szeret téged-mondta J-Hope.

-Nem hinném. Téma lezárva-mentem ki a nappaliból.

Mi Cha szobája nyitva volt. Bementem.

-Hallod nagyon ügyesek vagytok-mosolygott rám Mok.

-Köszi-ültem le mellé.

-Mi ez a savanyú kép?-nézett rám Yoora.

-Semmi-legyintettem.

-Ha azt mondod, hogy V, akkor esküszöm megverem azt a gyereket-csóválta a fejét a lány.

-Na mesélj-ült törökülésben Mi Cha.

-Yoora JungKook féltékeny Mok-ra-hagytam figyelmen kívül amit a lány mondott.

-Ez most komoly?-kérdezte.

-Aha. De nem csak ő. Mok-fordultam a fiú felé-J-hope-on, Jin-en és RapMon-on kívűl nagyjából mindenki utál-veregettem hátba.

-Semmi gáz-mosolygott a fiú.

-Mért utálják?-értetlenkedett Mi Cha.

-Mert féltékenyek. Suga is. V pedig csak egyszerűen nem csípi-vontam vállat.

-Értem. Szóval ez a baj? Hogy V féltékeny?-nézett a szemembe Yoora.

-V nem féltékeny. Vagyis szerintem nem. Végül is nincs értelme. Ki miatt lenne féltékeny?-kérdeztem. Mi Cha, Yoora és Mok össze, majd rám néztek.

-Hülyeség-legyintettem...

Hi everyone! ^^ Itt is lennék a folytatással. Tudom, tudom. Hétvégére két részt ígértem, de beteg lettem. Ha tetszett a rész szavazzatok és komizzatok ;) hamarosan hozom a következőt ;)

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant