1.2 Fire

1.9K 125 3
                                    

-Menjünk végre-szedte össze cuccait Mikasa. Mivel messze vagyunk az otthonunktól szállodában szálltunk meg, amit kifizetnek nekünk.
Kifelé indultunk az épületből, de persze Mi Cha-nak meg kellett állnia egy ajtó előtt, amire az volt kiírva, hogy öltöző.
-Ne csináld már, menjünk, elfáradtam-nyafogott Yoora.
-Várj, csak benézek, tényleg csak egy perc-nyitotta ki az ajtót. Húha. Ez a szoba nagyobb volt mint a próbaterem. Nem is lehetett szobának nevezni.
-Te jóó ég!-sikítozott Mi Cha.
-Halkabban. A végén még kidobnak innen-suttogtam kuncogva.
-Itt minden van-ment be az ajtón.
-Gyere már ki!-szóltam rá.
-Várj egy kicsit. Hagy nézzek szét-ugrált körbe körbe. Mi Cha mindig követi a divatot, imád öltözködni.
-Nem nézel szét-fogtam meg a kezét majd kifelé rángattam.
-Nee!-sikított, mire befogtam a száját a kezemmel.
-Ne aggódj lesz még alkalmad itt lenni-tettem fel a napszemüveget, amikor kiértünk az épületből.

A hotel pár utcányira van a színháztól, ezért gyalog mentünk. Útközben összefutottunk pár ,,rajongóval" akik közös fényképet, és aláírást kértek. Örömmel csináltunk velük képet. Sosem zavar minket ha megállítanak az utcán.
A hotel baromi szép. Mint egy lakosztály. Tágas, és minden van. Plazma tévé, internet, habfürdő. Tehát minden, amire szüksége lehet egy 19-20 éves lánynak.
-Na én bírtokba veszem a fürdőszobát-dobtam le a táskámat a kanapére, majd a laptopommal a mosdó felé indúltam.
-Ne már-ült le Haru csalódottan az ágyra.-én akartam előbb menni. Te mindig órákat töltessz bent-panaszkodott
-Gyorsan fogok végezni. Ígérem-zártam be magam mögött az ajtót.
-Mindig ezt mondja-halottam Yoora hangját. Mosolyogva indítottam el a gépemen a lejátszási listámat.
Mióta az eszemet tudom BTS Army vagyok. Sajnos, eddig még nem láttam őket élőben. V-ért konkrétan megőrülök. Nem tudom mi tetszik benne. Hülyeség ezt mondani, de szinte már szeretem. Ez butaság, tudom, mert nagy valószínűséggel soha nem fogunk találkozni.
Beszálltam a kádba, majd dúdolni kezdtem, de mire lemennek a számok, ebből mindig az lesz, hogy éneklek. Ilyenkor a többiek mindig szólnak, hogy haladjak, mert éjfélre se végzek.
Bő egy óra alatt sikerült kijönnöm a fürdőből.
-Végre- pattant fel Haru.
-Nézd a jó oldalát, legalább nem másfél órát volt bent-nevetett fel Mikasa.
-Igaza van. Mika, te egy bölcs ember vagy-tettem a kezem a szívemre, mire mindanyjiunkból kitört a röhögés.
-Nézd!-kiáltott fel hirtelen Yoora, mire a tévére néztem.
-Haru, itt van Jimin-kiáltozott Mi Cha, mire a lány kirontott a fürdőből.
-Hol?-sikította
-A tévében-ugráltam össze-vissza.
A BTS egyik számát adta a tévé, mire mind az öten felálltunk és egymást lökdösve, ugrálva, énekeltük a We Are Bulletproof című számukat. Na meg persze táncoltunk.
-Uram atyám, milyen kockás a hasa V-nek-néztem tátott szájjal a képernyőt.
-JungKook-nak is-sikított Yoora.
Na igen. Nálunk így néz ki az, amikor fangörcsöt kapunk. Nem bírunk magunkkal.
Mire végigment a szám kifulladva ültünk le a kanapéra.
-Haru, mész fürdeni?-mert akkor megyek én-állt fel Yoora.
-Megyek-szaladt be a mosdóba a lány.
Ránéztem a telefonomra. 9 óra.
-Nézünk filmet?-vetettem fel az ötletet. A csajok összenéztek, majd mosolyogva bólintottak.
A laptopomom kerestem egy vígjátékot. A gépemet rákötöttem a tévére. Fogalmam nincs, hogy mi volt a film címe, mindenesetre mi nagyon jól szórakoztunk rajta.
Miután mindenki lezuhanyzott, lefeküdtünk. Mielőtt kikapcsoltam volna a telefonomat küldtem a szüleimnek egy sms-t.
Leraktam a készüléket a szekrényre.
-Jó éjt gyerekek-hunytam le a szemem.
-Neked is-mondták.

Hi everyone! ^^ itt a következő rész. Hogy tetszik? Várom véleményeteket kommentben.
~Zsuni~

Bangtan&Army [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora