Brutális nap az biztos. Főleg a reggelem.
Előző éjszaka alapból borzalmasan nehezen kerültem ágyba. Mire megfürödtem, megmostam a hajam hajnali három óra volt.
Ma fél tizenkettőkor ébredtem. Tae még aludt a másik ágyban. Halkan szuszogott.
Az a pulcsi volt rajtam, amit tegnap V adott. Szerencsére az nem lett tejszínhabos, mert miután mindenki elaludt, felvettem egy másik felsőt.Lebotorkáltam a lépcsőn, majd a konyhába mentem. Ekkor kezdődött a káosz. Egy vadidegen lány sürgött-forgott a konyhában. Mika, Jin, RapMon, J-Hope, Suga és Mi Cha az asztalnál ültek.
-Ez ki?-kérdeztem köszönés nélkül a csajra mutatva. Nem voltam udvarias, de a külsejét elnézve, tuti nem valami angyalka. Festett szőke haj, felfújt dekoltázs, ultra rövid short. Az egy dolog, hogy mi is hordunk ilyen rövidnadrágot, de nekünk a fellépésekre kell.
-Eun, ő itt BoMi-mondta J-Hope.
-Házvezetőnő-tette hozzá Namjoon.
-Halika-integetett mosolyogva.
Szó nélkül sarkon fordúltam, majd a Yoora szobája felé indúltam. Kopogás nélkül benyitottam, ami nem volt valami okos ötlet. A lány az ágyon feküdt, JungKook pedig csókolgatta. Szóval Kooki helyet cserélt Jin-nel.
-Bocs gyerekek-mondtam kicsit sokkoltan, mire felém kapták a fejüket és zavartan elengedték egymást.
-Yoora. Tudom, hogy megfogsz ölni amiért elszúrtam a pillanatot, és nem érinthetted meg Kooki hasát. De van egy kis probléma. Itt egy ribanc. Vagyis egy házvezetőnő-hadartam.
-Hogy mi van?-nézett rám kikerekedett szemekkel.
-Nézd meg-álltam el az ajtóból, mire a lány kirohant.
-Várj-fogtam meg JungKook vállát.
-Mi az?-nézett rám a fiú.
-Ugye tényleg szereted Yoora-t?-kérdeztem.
-Igen-mosolyodott el.
-Ne bántsd meg-mondtam.
-Nem fogom-bólintott a fiú.
-Ez meg ki?!-hallottuk a lány hangját a konyhából, mire odamentünk.
-Minek hoztatok a házba, egy...-kezdte, de befogtam a száját.
-Nyugi Yoora-mondtam.
-Kimennél egy picit?-kérdeztem BoMi-tól.
-Úgy értem az udvarra?-próbáltam mosolyogni.
-Ühüm-indult meg. Amikor kiért Yoora-val egyszerre kezdtünk el kiabálni.
-Ki hozta ide?-kérdeztem idegesen.
-A manager javasolta, hogy nem ártana a tegnapi tejszínhabos sztori után-magyarázta RapMon.
-Valóban nem. De ez egy ribanc! Csak azért van itt, hogy az ágyatokban kössön ki. Nem azért hogy takarítson! Sokkal jobb lenne, ha valami öreg nyanya vagy egy pasi lenne itt e helyett-akadt ki Yoora is.
-Igazuk van-állt mellénk Mika és Mi Cha is.
-Ne csináljátok már. Nem lesz semmi gáz-mondta Suga. -Pasi? Az nem jön ide-rázta meg hevesen a fejét Kook.-De ha hozzá mer érni..-kezdtem, de nem tudtam befejezni. -Na kihez?-vigyorgott RapMon. -Öhm..-vörösödött el a fejem. Tae-t akartam mondani. De mivel nem vagyunk együtt, így nem mondhatok semmit. -Semmi-sziszegtem, majd leültem az asztalhoz.
-Ki csinálja a kaját?-kérdeztem.
-BoMi-mondta Jin.
-Nem eszek-jelentettem ki.
-Én se-tette keresztbe a kezét Yoora durcásan.
-Ne csináld. Enned kell-puszilta meg a lány nyakát JungKook.
-Hoppácska. Össze jöttetek?-vigyorgott J-Hope.
-Aha-bólintott büszkén Yoora.
-Gratula-mosolygott Suga.
-Köszi-mondta.
-Bejöhetek?-kérdezte a rib..vagyis BoMi.
-Persze-bólintott Jin kedvesen.
-Mindjárt kész a reggeli-ment oda a tűzhelyhez. Hmm. Csoda, hogy tud főzni.
Yoora, és én minden lépését követtük. Nagyon nem néztük jó szemmel, hogy itt van.
-Jó reggelt-ült le álmosan V, akit Haru és Jimin követett.
-Te ki vagy?-mosolyodott el Tae a csajra nézve.
-BoMi-jött zavarba a lány.
-A házvezetőnőnk-mondta RapMon.
-Ohh, nekünk olyan is van?-vigyirodott el Jimin, mire Haru hasba vágta. Szóval neki sem tetszik.Hozzákezdtünk enni. V meg a rib... akarom mondani, a csaj egész végig szemeztek. Egy idő után meguntam.
-Nem vagyok éhes-mondtam halkan, majd felálltam, és felmentem a szobába. Egyszerre voltam féltékeny, dühös és szomorú.
Leültem az ágyra, és az ölembe vettem egy párnát. Tudtam, hogy nem fog összejönni.
Kopogtak.
-Gyere-szóltam alig hallhatóan.
-Na mesélj-jött be Jin és Haru.
-Mit?-kérdeztem felhúzva a térdeim.
-Azt hogy miért hagytad ott a kaját.
-Mert nem ízlett-füllentettem.
-Rosszul hazudsz-csóválta a fejét Haru.
-Mi a baj?-kérdezte Jin.
-Semmi-bújtam a párnámba.
-Én tudom. Az, hogy Tae meg a kis csicska egymásra néztek-találta ki a gondolataimat Haru.
-Túl jól ismersz-mosolyodtam el halványan.
-Szóval ez a baj-bólintott Jin.
-Na látod. Haru is észre vette-csóváltam a fejem szomorúan.Hi everyone!^^ itt is lenne a folytatás. Ha tetszett szavazzatok, komizzatok, és osszátok meg másokkal ;) további szép délutánt :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bangtan&Army [BEFEJEZETT]
FanficKét banda. Egy ház. Hét fiú, öt lány. Vajon ebből mi fog kisülni? Veszekedések, civakodások? Vagy mindenki jól el lesz a másikkal? Lesznek kapcsolatok? Egyáltalán hogy találnak egymásra? ,,-Szeretlek-néztem a szemébe mosolyogva, mire kicsit félre...