"What are you doing here?!"

1K 34 0
                                    

Bylo okolo 11. hodiny večer a já už ležela v posteli s notebookem v klíně . Zapípal mi mobil , tak jsem ho odemkla a najela na zprávy . 

Táta: Změna zítra v 7 večer ve vile , přijdou nový členové . 

: O.k 

Zamkla jsem mobil a položila ho na noční stolek , to stejný jsem udělala i s notebookem . Zhasla jsem světlo a šla Spát ...

ˇˇˇˇˇˇ

Jela jsem autem a hrála zrovna moje oblíbená písnička tak jsem jí dala nahlas , otočila jsem se na místo spolujezdce kde seděl Zack . Usmál se na mně a políbil mně na rty . Otočila jsem se zase k silnice a dávala pozor na cestu. Najednou jsem uslyšela výstřel a hned následně jsem ucítila jak mně Zack chytil za ruku , Okamžitě jsem se na něho podívala a viděla jak se drží za hrudník z kterého mu vytéká krev. " Zacku!" vykřikla jsem a prudce zastavila. " Kim" zašeptal a usmál se na mně . Do očí se mi nahrnuly slzy. " Nemůžeš mně tu nechat!" začala jsem brečet. " Neboj" Vždyť umírá! " Zacku , miluju tě " políbila jsem ho na rty . Všude byla jeho krev . " Zacku?!" vyjekla jsem . " Zacku" zašeptala jsem ale on už neodpověděl , místo toho se jeho tělo uvolnilo a jeho hlava spadla na jednu stranu. " Ne ! nemůžu tě ztratit" políbila jsem ho naposledy na rty.  

ˇˇˇˇˇˇˇˇ 

Probudila jsem se ze zlého snu . Zhluboka jsem začala dýchat a sedla si . Hlavu jsem si dala do dlaní a slzy se mi nahrnuly do očí. Už zase mám ty noční můry! Podívala jsem se na hodiny které ukazovaly 2 . hodiny ráno. Zpátky jsem si lehla do postele a přitulila se k jednomu obrovskému plyšáku kterého mám v posteli . Pak jsem zase usla ale pořád jsem myslela na Zacka. 

Ráno jsem se probudila a bylo okolo 7. ráno takže pohoda stíhám . Přešla jsem k mé obrovské skříni ze které jsem vytáhla sportovní podprsenku od Calvin Klein a k tomu průhledný crop-top , samozřejmě jsem si vzala i leginy a spodní prádlo. Došla jsem do koupelny kde jsem si vyčistila zuby , udělala si drdol a trochu se namalovala. Podívala jsem se na hodiny 7: 20 v pohodě stíhám. Došla jsem do kuchyně z linky jsem si vzala tyčinku kterou jsem si hodila do vaku a šla se obouvat. 

Odemčela jsem auto a vzpomněla si na ten sen .... Nastartovala jsem auto a vyjela . Dojela jsem před školu kde Justin byl opřený o auto a nejspíš čekal na mně . " Ahoj" pozdravila jsem ho když jsem vylezla z auta . " Čau" mrkl na mně . " To čekáš na mně?" šla jsem pomalu k němu. " eeee. Jo !" uchechtl se . " Tak pojď jdeme nebo nás učitelka zabije " usmál se na mně a chytil mně kolem ramen . Tak trochu jsem se zarazila nad jeho reakcí. Všichni se na nás dívali ale úplně všichni! Ale já jsem si na to už zvykla že se na mně všichni čumí. Hahahaha....

Sedli jsme si do lavice a já si z vaku vytáhla mobil , najela jsem na zprávy a napsala Lili jelikož mi psala když jsem řídila a já na to pak zapomněla. Učitelka vešla do třídy a začlo peklo....jelikož byla matika....

Zazvonila na přestávku a já si radostně povyskočila . Teď máme tělák který máme dneska s klukama spojenej. Šla jsem si do skřínky pro převlečení a rovnou šla do šaten se převlíct.Ostatní holky taky po chvilce došli do šatny a taky se převlíkly . Mezitím jsem se dozvěděla mnoho nových drbů .... Šla jsem do tělocvičny kde všichni kluci na mně hodily pohled samozřejmě mezi nimi byl i Justin . Někdo zapískal a mně se na tváři vytvořil úškrn . Hráli jsme fotbal který mně baví a jde mi . Samozřejmě jsem byla kapitán týmu . Celej tělocvik jsem buď špulila prdel  nebo dělala provokativní pohyby.Celou dobu se na mně Justin díval. 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Na obědě jsem seděla s holkama a povídala si s nima . Justin mně celou dobu pozoroval. Občas jsem na něho mrkla nabo udělala můj svůdný obličej ......Bitch. 

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat