Vánoce

497 25 0
                                    

Kim:

Ráno jsem se probudila na to že někdo vlítl do pokoje a řval tam "Dělejte! pojdte si rozbalit dárky , jsou Vánoce!" řval Jaden a skákal. "10 minut " rychle jsem vylítla , Justin hned za mnou , začala jsem se narychlo malovat a oblékat . 

Asi za 10 minut jsem byla celá už připravená , Justin si ještě jednou přelakoval vlasy a taky už byl hotov. "Jdeme?" usmál se a vzal mně za ruku , Usmála jsem se a šla. Dárky jsem tak dala včera večer ,takže #NoStres! 

ˇˇˇ

Sedli jsme si všichni okolo stromku a dali si navzájem dárky. "Jé děkuju Lile" usmála jsem se na Lila který mi dal poukázku na masáže "Na tady máš ty" podala jsem mu ode mně dárek , koupila jsem mu Nike boty...Nic lepšího mě nenapadlo. Všimla jsem si jak se na mně dívá Mark , od té doby co po mně vyjel , se tu a nikým moc nebaví ...

"Kim" otočil si mně k sobě Justin "Ano?" mile jsem se usmála "Tak štastné a veselé , tady máš ode mně dárek doufám že se ti bude líbit" Políbil mně na rty , Rychle jsem roztrhla balící papír , uviděla jsem malou stříbrnou krabičku , podívala jsem se na mně jestli to myslí vážně. "Otevři ji" usmál se a vzal mně za boky, otevřela jsem ji a uviděla řetízek s přívěštem stdíčka ve kterém byla vyryta naše jména a v toho forever "Děkuju" vrhla jsem se okolo jeho krku a dlouze ho políbila "Líbí se ti ?" zasmál se "Moc , děkuju ti " do očí se mi nahrnuly slzy , ted jsem taková citlivá...

"Tady máš ode zase ode mně dárek" podala jsem mu dárek. 

ˇˇˇˇ

"Hele podívej Kim co jsem dostal od Harryho" křikl na mně Justin když jsem jedla cukroví , otočila jem se a uviděla jak Justin drží v ruce balíčky kondomů , začala jsem se smát a Juss taky "Tak díky Harry" křikla jsem. 

Ukázala jsem očima na Justina aby šel ke mně do předsíně "No?" skočilm"Neřekneme jim ted že jsem těhotná?" zašeptala jsem protože nás Chaz sledoval "Já nevím" udělal divnou grimas "Tak jo" Řekl po chvilce , chytila jsem ho za ruku a šla pomalu do obýváku kde seděli všichni

Sedla jsem si vedle Táty na gauč , začala jsem se obávat tátovi reakce "Tati ?" snažila jsem se působit normálně ale vevnitř jsem se třásla jako ratlík. "Ano ?" zasmál se , nadechla jsem se a stiskla Justinovi ruku "Chtěl by jsi být dědečkem?" Všichni ztichli , viděla jsem v periferním vidění jak Harry vyprskl pití. "Takže budu strejdou?!" zařval Ryan "Ne já budu strejdou!" stoupl si Lil "Ne já!" zamračil se Chaz "Hele kluci uklidněte se , já budu strejdou!" vyšvihl na nohy jako surikata Jaden a snažil se působit jako by o nic nešlo.

 Mark se prudce zvedl z gauče a odešel z místnosti. ou. Začali se smát ale já jsem si zachovala klidnou tvář , otočila jsem se na tátu který nevěděl co říct "No jako nechtěl jsem být dědečkem ale na výběr asi nemám a je to tvůj život a já ti do toho kecat nebudu" byla jsem ráda že řekl zrovna tohle. "gratuluju"usmál se. 




Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat