-Kim-
Sedla jsem si na postel a poklepala na místo vedle sebe aby si Justin sedl. Sedl si vedle mně a podíval se na mně zvědavě. "No prej slyšel jak jsem v noci brečela, což nechápu jak mohl slyšet ale O.K no a ptal se mně co mezi námi je." zasmála jsem se.Justin se začal smát a já s ním , vlastně ani nevím čemu se smějeme ..."No počkej a co jsi mu řekla?"zvážněl. "Že jsme kamarádi"usmála jsem se . "Nemusí přece vědět že s tebou spím!"dodala jsem a svalila ho na postel , lehla jsem si nad něho a podívala se mu do očí."Mám tě ráda"najednou mi vyletělo z pusy. "Já tebe taky"usmál se na mně .Otřela jsem se zadkem o jeho rozkrok, vzdychl."Neprovokuj"uškrnula jsem se ."A co když budu?!"skousla jsem si dolní ret. "Tak tě tady na místě ojedu!"řekl vážně. Znovu jsem se pohla a podívala se na něho hravě.
"Ehm..." někdo si odkašlal. Cukla jsem sebou a podívala se směrem od tud to šlo , ve dveřích stál Ryan a díval se překvapeně. Rychle jsem z Justina vstala a určitě jsem byla celá rudá!"Mám vám vyřídit že jedeme na nákup a že jestli jedete s námi?"řekl nejistě."Já já jedu" podívala jsem se na Justina. Tohle je trpný!"Já já taky"usmál se na mně Justin. "O.k tak čekáme dole..."řekl a odešel. Otočila jsem se na Justina který zadržoval smích. "Čemu se jako směješ?!"zkřížila jsem si ruce na hrudníku. Justin se začal smát."Dělej pojď nebo budou myslet že tu něco děláme"zatáhla jsem ho za ruku.
-Justin-
Sedli jsme si do dodávky a vyjeli , řídil Paul a já seděl v zadu s Kim a Ryanem , ostatní seděli za námi....Ryan se celou cestu na mně díval zvláštním pohledem , bylo mi to až nepříjemné!Dojeli jsme před obrovskej nákupák a vystoupili jsme . "Nechce jít se mnou někdo na oblečení"zeptala se mile Kim. Samozřejmě nikdo ani nepíp. "Tak alespon jeden, potřebuju sluhu co mi bude nosit tašky" zaškemrala."Fajn, jdu já!" zvedl jsem ruku a šel k ní. "Hodnej otrok!"zašklebila se a šla směrem ke dveřím obchodního domu.Horor začíná!
ˇˇˇˇˇˇˇ
Asi po dvou hodinách lítání sem a tam po celým obchodě mi začal zvonit mobil , volal mi Harry.
Já- No?
Harry-Kde jste?!, čekáme na vás u auta.
Já- hned tam budeme...Řekl jsem a típl mu to.
"Kim dělej čekají na nás!" zařval jsem . "Už?!" zatvářila se nevině. "Jo už!" zatáhl jsem jí za ruku a táhl z obchodu pryč.
Sedli jsme si do auta a jeli konečně domů!
Další den:
-Kim-
Dneska mám narozeniny!Probudila jsem se s dobrou náladou, což se poslední dobou moc nestává , a šla do šatníku. Vzala jsem si moji oblíbenou sportovní podprsenku , na to růžovou košili kterou jsem si nechala rozeplou a k tomu černé riflové kratasy. Došla jsem do koupelny kde jsem se namalovala , udělala si raní hygienu a nechala si vlasy rozpuštěné. Usmála jsem se sama na sebe do zrcadla. Narcis.
Šla jsem potichu po schodech dolů do kuchyně. Táta seděl na barové židli a jedl snídani. "Dobré ráno princezno. "Usmál se na mně."A všechno nejlepší!" objal mně . "Děkuju" mrkla jsem na něj. Zapípal mi mobil v kapsy.
Lili-Ahoj Kiminko! Všechno nej nej nej k tvým narozeninám. Dneska ve 11 mně u tebe čekej , pojedeme do nákupáku to oslavit. Zvu tě do kina. -Tvoje Lilinečká.
Usmála jsem se nad tou sms a mobil si položila na linku. Podívala jsem se na hodiny. které ukazovali 10 Hodin ráno.Sedla jsem si ke stolu a vzala si z košíku na ovoce jablko.
ˇˇˇˇˇˇˇ
Někdo zazvonil . To bude určitě Lili! vyletěla jsem k dveřím. "Ahoj" padla jsem jí do náruče. "No zdar" zasmála se. "Jedeeem" obula jsem si boty a ještě zařvala na tátu že jdu pryč. Je celkem divný že kluci nejsou doma prej někam jeli , do baru...
"Tak na co půjdeme?" zeptala se Lili když jsme nastoupili do auta. "To nevím" připoutala jsem se. "Uvidíme " mrkla na mně .
Stoupli jsme před jednu obrovskou tabuli u Kina a vybíraly si film. " Suicide Squad ?" ukázala jsem na jeden obrázek. "Jo tak jo" šli jsme k pokladně.
Sedli jsme si úplně dozadu a jedly popcorn. Tohle si užijeme . Ještě jsme se vyfotili a dali fotku na insta.
-Justin-
Hned brzo jsme s klukama vyjeli do obchodu pro věci na oslavu. Má to být překvapení pro Kim. Domluvili jsme se i s Lili že jí do 4 hodin nějak zabaví a my to zatím nachystáme...
Dojeli jsme domů a začli chystat. Zbývá nám ještě 2 hodiny a my pořád nic nemáme! Dal jsem dort ,který jsme mimochodem museli objednat v cukrárně do ledničky. "Marku kde jsou ty balonky co jsme koupili?!" zařval jsem přes obývák. "Ještě asi v autě" zakřičel nazpátek. Povzdechl jsem si a šel si pro klíčky od auta. Vzal jsem balíček balonků a začal je pomalu nafukovat. Asi po 4řech balonkách se mi začala motat hlava.
ˇˇˇˇˇˇ
Podíval jsem se na hodiny . Za pět minut 4."Jdeme se schovat ne?"zakřičel jsem. Všichni kývli a někde se schovali v obýváku. Já jsem zhasl a schval se za gauč.Za chvilku jsme uslyšeli chrastění klíčů. Rožlo se v předsíni . Najednou se taky rožlo v obýváku , ve dveří se objevila Kim a za ní Lili.
"Všechno nejlepší!" vykřikli jsme a vyskočili. Kim sebou trhla a chytla se za srdce. "Ty vole!" rozdýchávala to. Začali jsme zpívat takovou tu pošahanou písničku co se vždycky zpívá na narozeninách. Do ruky jsem vzal dort a zapálil na něm prskavky. Kim se na nás dívala překvapeně. Podívala se mi do očí. Usmál jsem se na ní. Začali jí slzet oči , po chvilce se jí po tváři kutáleli slzy. "Neplač Kim" utřel jí palcem slzy Chaz. "Děkuju" usmála se na nás.
"Ty naše dvacítko!" pohladil jsem jí po zádech když jsme si všichni sedli ke stolu s dortem. "Já vás tak miluju" zasmála se. "To my tebe" mrkl na ní Mark.
ˇˇˇˇˇˇˇ
"Šup a teď pojď spát" tahal jsem Kim do postele. Byla mírně opilá. "Ne!" vykřikla a rozutíkala se do koupelny. "osprchuješ se ráno" bylo opravdu pozdě, ale co... "Chci aby si se semnou vysprchoval" zarazil jsem se. "Ne ráno , jsem unavenej" taky aby ne když je půl čtvrté ráno!Rychle se ke mně rozútíkala a skočila na mně. "Chci aby jsi mně teď a tady co nejlíp ojel" vrhla se mi na rty. "Jsi to ty Kim?" byl jsem překvapenej co říká."Jo , jsem " zákeřně se na mně usmála. "Ne" zaknučela. "Je to moje přání " jako nebudu lhát ...chtěl jsem taky no..."Ale budeme muset být potichu"zašeptal jsem. Kývla na souhlas. Nesl jsem jí v náruči k posteli.
==========================================================================
Hahahaha...K narozeninám jsem dostala novej notebook takže části budou určitě vycházet častěji.
Omlouvám se za chyby a překlepy. Jsem dobrej češtin :D
Vote a komentář potěší...
Vall :F
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)