-Kim-
Probudila jsem se na Justinově hrudi. Podívala jsem se na něj , ještě spal. "Já nespím" cukla jsem sebou. Otevřel oči a usmál se. Sedla jsem si na kraj postele a zabalila se do deky. "Nemusíš se balit do deky, nahou jsem tě už viděl " uchechtl se. Zpražila jsem ho pohledem a vstala. Pomalu jsem otevřela dveře od pokoje . Podívala jsem se na Justina "nazdar!" zasmála jsem se. "Čágo bela!" zvedl ruce . Rychle jsem za sebou zavřela dveře a šla rychle k sobě do pokoje. Rozhlédla jsem se jestli mně někdo neviděl. Uviděla jsem Lila jak sedí na křesle v rohu chodby a dívá se na mně . "Pořád si stojím za svým" cukali mu koutky. Narážel na to co mi řekl včera jak jsme seděli na zahradě. Držela jsem si deku u prsou. Nic jsem na to neřekla a vlítla do pokoje. BOŽE TOHLE BYLO OPRAVDU TRAPNÝ!
-Justin-
Otevřel jsem dveře od pokoje a vyšel na chodbu. Lil seděl v křesle na chodbě a byl na mobilu. "Bieber ty jsi tu Kim celou rozzářil!" podíval jsem se na něho jako jestli to myslí vážně! "Lile drž hubu!" řekl jsem a šel po schodech pomalu dolů. "Stejně spolu budete jednou chodit" zamumlal. Nad tím jsem jen protočil očima a pokračoval v chůzi.
Sedl jsem si na gauč a zapl si televizi. Hrála tam jakási komedie. Za chvilku přišel Harry a sledoval televizi se mnou. Najednou jsme ze shora uslyšeli křik. Podívali jsme se na sebe , rychle jsme se rozběhli po schodech nahoru. Doběhli jsme do posledního patra a uslyšeli křik z pokoje Kim. Rychle jsem otevřel dveře a uviděl Kim jak stojí na posteli a řve. "Co je?!" řekl jsem hned. "Pavouk" začal jsem se smát. Harry radši odešel. "Kde prosimtě" ukázala na koupelnu. "V koupelně" začal jsem se nekontrolovaně smát. "Co je na tom tak strašně moc vtipného?!" zkřížila ruce na prsou. "To že ten pavouk je v koupelně a ty stojíš tady na posteli nejmíně 10 metrů od koupelny!" uchechtla se. "No a co! tak se bojím pavouků no..." Dobrý vědět....
Šel jsem teda toho pavouka zabít aby se náhodou naše princezna neposrala!A to skoro každý den zabijí lidi.
===========================================================================
Dneska už poslední , Omlouvám se za chyby a překlepy. Mně tak napadlo jestli by někdo nechtěl u další kapitoly věnování?
Vote a komentář potěší.
Vall
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)