BOMB?!

705 27 0
                                    

Ráno jsem se probudila , vstala jsem a šla rovnou do koupelny kde jsem měla už nachystané oblečení. V koupelně jsem udělala ještě ranní hygienu a namalovala se. Šla jsem zpátky do pokoje kde jsem si ze stolu vzala hodinky a dala si je na ruku , ještě jsem na sebe stříkla můj oblíbený parfém . Vzala jsem se kabelku a šla pomalu do kuchyně. " Ahoj" pozdravila jsem Justina co zrovna jedl jogurt. " Čůs"zakřenil se. " Kluci s námi nejedou" řekl hned jak jsem si za ním sedla taky s jogurtem. " Jakto?" zamračila jsem se. " Jadenovi je blbě a Ryan někam jel" kývla jsem na souhlas. " To abychom jeli" podívala jsem se na hodiny které ukazovali za 20minut 8 hodin. " Hm" zabručel a seskočil z barové židle. 

Nasedli jsme do auta a Justin se rozjel . 

Rozloučila jsem se s Justinem protože teď máme hodinu každou jinou. Sedla jsem si do lavice a nachystala si na němčinu. Do třídy vešla učitelka a všechny si změřila pohledem. " Bloondsnová k tabuli" protočila jsem očima a šla pomalu k tabuli. " 2! sednout" vzala jsem si od ní žákovskou a radostně šla k lavici. Zazvonilo a já rychle vyšla ven z třídy . 

Dala jsem si věci do skřínky a vytáhla si matematiku na kterou se strašně moc těším! samozřejmě to je ironie! " Co se tak mračíš?" zasmál se kdo jiný než Justin. " Protože máme teď matematiku " zavřela jsem skřínku a podívala se na Jaye vražedně. 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Když škola skončila Justin pro mně měl nějaké překvapení.....Zrovna jedeme autem lesem a Justin jede snad 120... " Kdy tam už budeme?" zaknourala jsem. " Neboj" zakřenil se. " Né! , já nemám ráda překvapení" zkřížila jsem si ruce na prsou. Justin na to nic neřekl a věnoval se rychlé jízdě. Asi po 5 minutách mlčení jsem promluvila. " Mám hlad..." znovu jsem zaknučela." Můžeš být kurva už ticho?!" zařval po mně. Byla jsem jeho reakcí překvapená. Otočila jsem se na druhou stranu a dávala se  okna. " Slyšíš to?!" v periferním vidění jsem viděla jak se na mně otočil. " co?" oba jsme se na sebe dívali a byli naprosto ticho. Najednou jsem uslyšela pípání. Do piče! " Až řeknu teď tak vyskočíme jo?" kývla jsem a posunula se blíž ke dveřím. " 3" Chytla jsem kliku "2" to pípání se zvětšovalo. " Teď!" zařval a já vyskočila. Dopadla jsem na zem a podívala se na Justina který ležel taky na zemi. Podívala jsem se na auto který najednou vybuchlo. Zavřela jsem oči a měla stochutí jít a někomu nakopat prdel. Zvedla jsem se ze země a stoupla si. Chytla jsem si hlavu do dlaní a zařvala. " Klid!" chytil mně Justin za ruky. " Já jsem v klidu!" zařvala jsem po něm a trochu od něho odstoupila. Byla jsem celá v šoku a podle toho jak se tvářil Justin tak taky. Sedla jsem si na zem a v hlavě si přeříkávala všechny sprostý slova co znám. Justin si sedl za mnou. " Zavolám Paulovi" řekl a vytáhl si z kapsy mobil. " No to by jsi mohl" byla jsem nasraná ale hlavně vyděšená kdo to udělal , kdy to udělal , a co po nás chce. 

"Za chvilku přijedou"usmál se na mně Justin ale hned mu úsměv poklesl. Pořád nemůžu uvěřit že prostě...to....to nejde ani říct nebo popsat! 

Seděli jsme takto v tichosti ještě 15 minut než se před námi neobjevila černá dodávka která patřila nám. Táta vystoupil . " Jste v pořádku?!" hned vyjekl. " Jo teď už jo!" odsekla jsem a šla si sednout do dodávky. Všichni se mně ptali co se stalo atd... ale neodpovídala jsem jim a ignorovala je. Justin se sedl vedle mně a já si opřela hlavu o jeho rameno. Lil se na nás podíval zvláštně ale nic neřekl. 

Dojeli jsme dom a já s námahou vyšplhala po schodech nahoru. Že jsem si nezabrala radši pokoj někde níž! Skočila jsem na postel a bylo mi jedno že mám oblečení, Prostě jsem pomalu usínala.

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

Když jsem se probudila podívala jsem se na hodiny 7 hodin večer... Převlíkla jsem se a šla do obýváku kde všichni seděli na gauči a probírali to co se stalo a kdo to udělal a podobný věci. "Takže máme jeden podezřelý gang" řekl táta a podíval se na mně , kývla jsem že rozumím.Táta mi řekl ještě různý informace o tom gangu a kdy na ně taky zaútočíme. 

Bylo okolo 9ti hodin a já začala být zase unavená.... Šla jsem se tedy osprchovat , ještě že zítra nikam nestávám...

Lehla jsem si do postele a pomaličku usínala...

==========================================================================

Omlouvám se za chyby a překlepy....

Vote a komentář potěší

Vall xDDDDD

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat