Miluju tě víš to...

582 30 0
                                    

O 5 DNÍ POZDĚJI:

"Už mi je celkem  líp , jen mě občas bolí hlava" řekla jsem Justinovi který mně zrovna přinesl čaj. Zvedla jsem se a šla do koupelny. "Kam jdeš?" obmotal si ruce okolo mého pasu."Do sprchy a jo můžeš jít se mnou" rovnou jsem odpověděla na jeho další otázku. Vyběhl do koupelny a už byl celej nahej. Vyslíkla jsem se a vlezla do sprchového koutu . Justin pustil horkou vodu a já se celá uvolnila. Opřel mně o kachličky a začal mně líbat na krku , vzdychla jsem .Obmotala jsem si nohy okolo jeho pasu a ruce si zapletla za krkem. Políbil mně na prsou a jel víš a víš skončil u mých rtů , začal mně surově ale jemně líbat , spolupracovala jsem .Vzal svýho kamaráda a strčil ho do mně , oba jsme vzdychli.Začal se ve mně pohybovat . Za chvilku jsme se oba udělali. 

Navzájem jsme se umyli a osušili se. "Miluju tě" lehla jsem si na jeho vyhřátou hruď "Já tebe miláčku" políbil mě. "Nepustíme si film?" navrhla jsem. "Tak jo ale Twilight sága to nebude!" vykřikl , zasmála jsem se a pustila tam nějakou komedii.  

....

Ráno jsem se probudila a hned letěla na záchod zvracet. Né já nechci být znova nemocná! "Už zase?" klekl si ke mně Justin. "Běž , tohle vidět nemusíš" začala jsem znovu zvracet. "Postarám se o tebe !" chytil mně vlasy abych si je nepozvracela. Povzdechla jsem si . "Kdy jdeš k tomu doktorovy?" zeptal se Justin když jsem si čistila zuby. " Ve středu , za tři dny" nahodila jsem falešný usměv. 

ˇˇˇˇˇˇ

Sedla jsem si na barovou židli a jedla suchej rohlík. Fakt mňamina! "Chceš taky čaj?" křikl na mně Mark který mimochodem byl taky nemocný. "Ne" začala mně zase bolet hlava a křeče v břichu , to radši nemluvím....Dobejhala jsem se do postele a zakryla se .Kluci jeli vyřídit jeden gang no a my nemocní jsme zůstali doma! 

Probudila jsem se v noci , otočila se a uviděla spícího Justina . Přitulila jsem se k němu a pokoušela se usnout ale křeče v mým břichu mi to moc neusnadňovaly. Justin najednou přehodil ruku přes můj pas a začal mi hladit břicho. Jako nebudu lhát pomohlo to..."Miluju tě víš to..." zamumlal v polospánku.

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat