Something is happening!

1.1K 40 1
                                    

Ráno:

Ráno jsem se probudil u nějaké Holky doma . Ty vole kde to jsem ?! . Vstal jsem a oblékl si tričko které bylo hozené na zemi . Když jsem si oblékl oblečení které bylo všude poházené pomalu jsem otevřel dveře od pokoje objevil jsem se v obýváku , rychle jsem došel k hlavním dveřím a vyběhl ven . Byl jsem někde u lesa... Vytočil jsem Ryanovo číslo ale nezvedal mi to . Zkusil jsem volat ještě Chazovi a Markovi ale ti mi to taky nezvedali... Jak se jako dostanu dom?! Sedl jsem si na obrubním co tu byl . Ještě mám jednu možnost a to zavolat Kim ... Vždyt ani nevím kde jsem . Okolo mně proběhl nějakej cizí chlap. " Halo pane, počkejte můžu se vás zeptat kde ted jsem ?" zastavil jsem ho . Nadiktoval mi adresu a odešel. Fajn seru na to jdu volat Kim nikdo jinej to nezvedá. Chvilku to zvonilo ale po chvilce to zvedla.

 K- No?! 

J- Ahoj Kim tady Justin tvůj nejlepší kamarád. Zavtipkoval jsem .

K- Víš kolik je vůbec hodin?!

J- No popravdě ani ne. Promin jestli jsem tě vzbudil ale potřeboval bych abys pro mně prosím přijela . Chvilku bylo ticho.

K- Děláš si prdel?! Kde jsi?!

J- To sám ani nevím jen vím adresu .

K- Fajn! Tak mi tu adresu pošli do sms a já tam teda zkusím dojet ale chvilku si budeš muset počkat Bieber! Je 7 ráno!. Řekla a položila to. 

Fajn, odvoz by byl. Ale zajímalo by mně kde mám auto! 

Z pohledu Kim:

Položila jsem mu to a hlavu si zabořila do polštáře . " Já toho Biebera zabiju!" zamumlala jsem a pomalu vstala . Přešla jsem do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu , namalovala se a převlékla se . Justin mi mezi tím poslal Adresu kde je. 

Došla jsem k autu a zapla navigaci a vyjela jsem . Cesta trvala asi půl hodiny . Když jsem v dálce uviděla Justina kterej seděl na kraji silnice zasmála jsem se. Zastavila jsem a čekala až ten Narcis nastoupí. " Ahoj" Otevřel dveře. Hned jsem na něho začala Řvát. "Jak ses semka dostal?!" Podívala jsem se na něho zvědavě . " To bych taky rád věděl" odpověděl a usmál se . " Takže kalba" řekla jsem jednoduše a vyjela . " Jo" zasmál se . Pustila jsem rádio a dávala pozor na cestu. " Kde tě mám vyhodit?" zeptala jsem se v půlce cesty. " Budu tě navigovat" odpověděl a usmál se . Zastavili jsme u jedné velké vili . Vykulila jsem oči " Tak díky za odvoz , máš to u mně" Řekl a usmál se . " Není za co " odpověděla jsem a úsměv mu opětovala . Vystoupil a já odjela k tátovi protože máme poradu...

Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř , Došla jsem do obýváku kde už všichni seděli . Takže čekají na mně . Sedla jsem si do křesla . " Takže, před týdnem mi James West nabídl 4 členy jejich Gangu" Řekl táta . cože? . " prej že se jejich gang rozpadá a ostatní chtějí začít nový život takže jsem je přijal" Dodal. " Cože?!" vykřikl Lil . " No je to tak , od té doby co Zack zemřel už nejsme tolik silní a ztrácíme naší pověst"když řekl jméno Zack ztuhla jsem , všichni se na mně podívali. " A kdy přijdou?" zeptala jsem se " V pátek večer" takže za týden. " to je všechno co si nám chtěl říct?" zeptala jsem se " Jo " odpověděl. Vstala jsem a šla do předsíně se obout , nastoupila jsem do auta a odjela. 

Dojela jsem domů , vyzula si boty a šla do kuchyně od kud byli slyšet divné zvuky. Uviděla jsem mamku jak lítá po kuchyni . " Co je ?" zeptala jsem se jí . Zastavila se a podívala se na mně . " Šéf mi volal že potřebuje abych dojela do Paříže na jednu modní přehlídku " moje mamka je modní návrhářka . " To je normální" zasmála jsem se " No chce abych tam zůstala 2. týdny" zarazila jsem se . " Aha" nevím jestli mám být ráda nebo ne . " Takže tam zůstaneš na 14 dní " podívala se na mně nechápavě . " Ehm... zatím jo" O.k " Dobře , a kdy odlítáš?" "dneska ve 12 hodin" Aha už chápu proč tak pospíchá. Kývla jsem na ní a odešla nahoru. 

Bych mohla uspořádat Párty! teď mně tak napadlo. Dneska je Pátek skoro všichni mají volno.... tákže bude pařba! Vzala jsem si peněženku a šla pěšky do obchodu pro pití a různý takový věci. Došla jsem do obchodu a hned první co jsem vzala byl Alkohol pak brambůrky a různý věci. Když jsem stála u pokladny všimla jsem si že přede mnou stojí kdo jiný než Justin . Skočila jsem mu na záda " Ahoj" zasmála jsem se . Otočil se na mně " Zdár" zasmál se . " Co tu děláš?" Vážně Bieber ?! co bych tak mohla dělat v obchodě? " Nakupuju na párty" podíval se na mně překvapivě " Klidně můžeš přít" dodala jsem , usmál se na mně " Rád přijdu" fajn .

Justin mně svezl domů takže jsem nemusela chodit pěšky. Mamka zrovna odjížděla , rozloučila jsem se s ní a šla to chystat. Všem jsem rozeslala sms o tom at přijdou na párty . 

O PÁR HODIN POZDĚJI: 

Stála jsem v kuchyni u linky a smála se Justinovi který se snažil zvednout ze země , ano spadl. Když se konečně zvedl stoupl si přede mně a usmál se na mně . Oba jsme měli trochu napito. Začala hrát moje oblíbená písnička. " Jdeme tancovat!" vypískla jsem . Justina jsem chytila za ruku a táhla ho k hudbě . Začali jsme se různě kroutit do rytmu hudby a trochu se ošahávat. Když písnička skončila dívali jsme se navzájem do očí. Justin se začal ke mně moc rychle přibližovat , když byl centimetr od mých rtů zastavil se . Nevím co se to se mnou děje ale políbila jsem ho . začali jsme se líbat a mezi našemi jazyky se stala 3. světová válka . Zmáčkl mi zadek a já trochu vzdychla . Za normálních okolností bych mu už dávno vlepila facku ale teď ne... Co to se mnou je?! Když jsme se od sebe odtáhli dívali jsme se zase do očí . Až teď jsem si všimla tech jeho karamelek. Začala hrát zase nějaká rychla hudby a mi začli zase tancovat. 

Ráno: 

Ráno jsem se probudila ve vaně ?! Stoupla jsem si a chytla se za hlavu , au moje hlava! Rozhlédla jsem se po koupelně ale nikdo nikde nebyl . Pomaličku jsem došla do mého pokoje a uviděla Justina který ležel na zemi bez trička . Dívala jsem se na něho asi dlouho jelikož se začal probouzet . Otevřel oči a zděsil se , Chytil se za hlavu a zkřivil obličej . Podíval se na mně a začal se smát . Podívala jsem se na něho nechápavě . " Víš co si pamatuji ?" řekl . " Ne?! " zasmála jsem se " Jak si skočila do bazénu a řvala si že jsi mořská panna" začala jsem se smát " Ajo " 

Když jsme se nějak uklidnily , šli jsme dolů do obýváku kde to vypadalo jako po výbuchu . " Najmu si uklízečku " řekla jsem s klidem . Justin se začal smát " ale já to tak vždycky dělám" přiznala jsem se . Ze včerejška si pamatuju skoro všechno i to jak jsem se s Justinem líbala a různě se ošahávali. Došla jsem do kuchyně kde jeden kluk ležel na zemi a spal . Wtf?! Trochu jsem do něho nohou strčila . Nic . Justin se začal smát. Do kýblu jsem napustila studenou vodu a podívala se na Justina který se díval co dělám . Došla jsem k tomu klukovi a prostě úplně na pohodu ho polila. Zatřepal sebou a začal řvát . Já jsem chytla záchvat smíchu ...


OMLOUVÁM SE ZA CHYBY ... Vote a komentář potěší. 

Vall

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat