Ráno:
Ráno jsem se probudila u mně v posteli, sedla jsem si a uviděla Justina jak leží vedle mně . Začala jsem ječet. Justin se lekl a začal ječet taky . ( Představte si to xDDDD) " Co tu děláš?!" Chytil se za hlavu asi od toho jak jsem ječela . Ale taky mně bolí hlava ... " Nevím" zašeptal. Nadechla jsem se a zavřela oči. Jediný pozitivum tu je to že jsme spolu pravděpodobně nespali! a za to jsem ráda . Né že bych nech-..... no to je jedno !Vstala jsem ale hned toho litovala . Moje hlavička bolí!
Došla jsem do kuchyně a vytáhla prášky na hlavu . Podívala jsem se z okna a viděla Harryho jak leží na lehátku venku u bazénu. Zasmála jsem se . Do kuchyně přišel Justin hned zapil prášek co jsem tam pro všechny nachystala .
O PÁR HODIN POZDĚJI:
Zrovna sedíme v autě a čekáme až Justin , Chaz , Ryan a Mark si zabalí věci a pojedeme do nové vili!!!! JUPÍ .... Justin jel svým autem jelikož by se to asi do dodávky všechno nevešlo... Dojeli jsme před vilu a já hned vystoupila . Pořád nemůžu uvěřit že v tomto budeme bydlet. " Wow" Zařval Justin . " A tohle je náš nový dům?!" zeptal se Mark . " Palác" zasmála jsem se nad Jadenovou připomínkou. Odemčeli jsme dveře a vešli dovnitř. Wow to je něco neuvěřitelného.... Rozutíkala jsem se po schodech nahoru " Vybírám si první pokoj!" zařvala jsem . " Ne !" zařvali kluci a letěli za mnou. Nakonec jsem si vybrala úplně nahoře . Samozřejmě že Pan Bieber má hned vedle mně !
Asi hodinu jsem si vybalovala pak jsem sešla schody a že jich není málo!a šla směr Kuchyně teda myslím že tady je kuchyně ...Pořád se tu ztrácím! Sedla jsem si k baru a jen tak seděla, po chvilce tam přišel Mark " Marečék!" takto mu říkám a on to nemá rád. " Ne !" vykřikl a rozeběhl se ke mně . Začala jsem utíkat , do někoho jsem narazila , otočila jsem se a uviděla Justina . Chytil mně a nehodlal pustit. Mark se ke mně začal přibližovat a najednou mně začal lechtat. Já toho Biebera zabiju!. Začala jsem pištět.
ˇˇˇˇˇˇˇˇ
Seděli jsme na gauči a dívali se na film Bylo okolo 4 hodin odpoledne . Byla tam zrovna jakási sexuální scéna . Bylo takový trapný... Justin zakryl oči Ryanovi " Nedívej se budeš nadrženej" všichni jsme chytili záchvat smíchu...Někdo zazvonil. Všichni jsme se na sebe podívali " Někoho čekáme?" zeptal se Lil . Zakroutila jsem hlavou na nesouhlas. Vstala jsem a šla otevřím, Justin hned za mnou .... Pizza!!!! zařval Justin a tu krabici tomu chlapovi vytrhl z ruky. " Děkujeme!" zařval a odešel začala jsem se smát, zaplatila jsem mu a zabouchla .
Došla jsem do obýváku a sedla si ke stolu kde byla Pizza! ....
Vůbec ale vůbec se mi tato část nelíbí! Omlouvám se za chyby ....
Vall
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)