Sen?!

660 23 0
                                    

Ahoj Holky, asi si teď o mně budete myslet že jsem ten největší kripl pod sluncem a měním názory , nápady a pocity každou sekundu ale tohle je poslední díl této story. Konec jsem měla vymyšlený už od začátku a teď je ta správná chvíle...Promiňte.

Kim:

Dojeli jsme domů...Je to tady pořád stejný! i ten prach tam pořád je. Jsem strašně moc ráda že jsem zase zpět a že jsem zase u Justina v bezpečí. Justina zrovna ošetřuje nějakej tátův známej lékař , takže ted s ním být nemůžu. 

ˇˇ

Zaklepala jsem na Justinův pokoj a vešla dovnitř , ležel tam na posteli a měl ruku a nohu obvázanou. "Pojď ke mně!" natáhl zdravou ruku, lehla jsem si opatrně za ním a přitlila se k němu. "Co ti všechno udělali?" podíval se na mně "mlátili mě , nadávali mi najíst a znásilňovali mě" to poslední jsme zašeptala. Justin zavřel oči a zatnul pěsti "Kreténi!" zařval , "Už nikdy nedovolím aby ti někdo ublížil!" silně mně objal. "Miluju tě" přivřela jsem oči "Miluju tě" zašeptal. 

Ráno:

Ráno jsem se konečně probudila po dlouhé době s člověkem kterého miluji. Snažila jsem se vstát ale moc mi to nešlo , pořád jsem samá modřina ...Justin si sedl a pohladil mě. Otočila jsem se na něj a podívala se mu hluboce do očí. "Slib mi něco" chytla jsem ho za ruce "Ano" dech se mi zrychlil "Už navždy budeme spolu" vydechla "Slibuju" stiskl mi ruku. Nahla jsem se k němu a jemně ho políbila na rty, vzniklo z toho dravé líbání. "Miluju tě" pomalu jsem se do něj odtrhla "Miluju tě" zašeptala jsem a opřela si čelo o to jeho "Miluju tě" zašeptal. 

V rychlosti jsem se posadila a všude se rozhlédla. Co to byl za sen?! Jako by ten sen trval věčnost.V jedné chvíli to bylo hezký a v druhé škaredý.Zatřepala jsem hlavou a vstala , akorát mi zvonil budík ... 







Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat