-Kim-
Ráno jsem se probudila na to že mně někdo stáhl peřinu. " Nééé" zaječela jsem. Uslyšela jsem tiché smání. Otevřela jsem jedno oko a uviděla vysmátého Biebera. " Škola volá" uchechtl se. " Zmlkni!" vyjekla jsem a pomalinku vstala. Šla jsem do šatny od kud jsem si vzala crop-top a černou sukni s vysokým pasem.
Došla jsem do kuchyně , Justin už netrpělivě čekal u dveří abychom jeli. " V klidu Bieber , dneska jedu svým autem" mrkla jsem na něho. Jeho výraz k nezaplacení...." Hm" pokrčil rameny a šel do garáží. Nasedla jsem do auta a vyjela směr škola. Samozřejmě Justin mně předběhl a určitě je už ve škole.
Sedla jsem si do lavice a vytáhla si z kabelky mobil se sluchátkama , sluchátka jsem si dala do uší a pustila tam remixy . Justin mně jedno sluchátko vytrhl z ucha a dal si to do toho svého. Nad tím jsem jen protočila očima . Zazvonilo a do třídy vešla učitelka dějepisu. " Jaden k tabuli" vykřikla . Podívala jsem se lítostně na Jadena který seděl před námi s Ryanem.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Zazvonilo na konec hodiny , ještě jedna hodina a máme volno! Teď jsem měla francouštinu. Šla jsem ke skřínkám ,vytáhla jsem si zeměpis a zbytek věcí si tam prostě hodila. Okolo mého pasu se obmotali dvě ruce . Bieber. Ucítila jsem jak se jeho dech odráží od mého krku , najednou mně silně chytil za ruku a otočil si mně k sobě čelem. Nebyl to Justin byl to Tyler . " Pust mně!" vyprskla jsem. " Ne! , od teď mně budeš poslouchat , půjdeme na záchody!" zašeptal mi na rtech . Asi budu blít! " To teda nepůjdeme!" hned jsem zareagovala. Zesílil stisk na mém zápěstí. Sykla jsem bolestí. " To bolí!" nechutně se usmál. " To má bolet" začala jsem se trochu bát . " Jestli teď promluvíš nebo uděláš jakýkoliv zvuk rozbiju ti hubu!" přecenil skrz zuby a chytil mně za pas a šel se mnou pomalu k záchodům. Začala jsem sebou cukat. " Varoval jsem tě!" zasmál se. Zesílil ještě víc stisk na mém zápěstí. Tu ruku už vůbec necítím.
" Nech jí!" někdo zařval přes celou chodbu. Tyler se otočila já taky. Justin, díky bohu záchrana! " Nech nás!" zařval na Justina Tyler. Najednou se u Justina objevili Ryan s Jadenem. " Říkám ti pust jí!" okolo nás se seběhli studenti a vše to sledovali. Najednou Justin ležel na Tylerovi a dával mu přes držku. " Dost!" pořád se prali hlava nehlava. Všichni studenti si to natáčeli a fandili.Když se zabijou!" Nechte toho " zařvala jsem . Pořád nic. A však Tyler si to zaslouží , ale Co když se něco stane Justinovi?!
Za chvilku u nich stál učitel a snažil se je od sebe odstrčit. " Oba dva do ředitelny!" zařvala jedna učitelka co zrovna přišla. Justin se na mně podíval. Natrhlej ret , z nosu mu tekla krev a monokl pod okem... Zavřela jsem oči a snažila se myslet na něco normálního! " A slečno Bloondsnová vy taky " já?! nic jsem neřekla a šla.
Sedla jsem si na židli co byla v ředitelně a čekala co se bude dít. " Pánové tohle je už po druhý! " řekla ředitelka a přísně se na ně podívala. " Chci vědět důvod " sedla si do křesla . Podívala se na mně abych mluvila. " No , Tyler mně obtěžoval a Justin se mně zastal a ...." nechala jsem otevřenou odpověd. Ředitelka kývla že chápe , podívala se přísně na Tylera. " To už je po několikáté ! " zařvala po něm.
ˇˇˇˇˇˇˇˇ
Řešili jsme to tam celou hodinu. Nakonec dostal Tyler podmínečně vyhazov ze školy a my jsme jen po škole...
No a zrovna teď sedím v lavici s Justinem a jsme teda po škole. Justin mně chytil za ruku , sykla jsem bolestí a až teď si uvědomila že vlastně neví že mně to bolí... sakra. Podíval se na mně podezřele a vzal moji ruku opatrně , vyhrnul mi rukáv mikiny a uviděl moji celkem malou namodralou až skoro fialovou modřinu. " Nic to není" hned jsem řekla. " Nic ?!" zvýšil hlas. " ty to nevíš snad?!" zařval ale pak stuhl.
-Justin-
Stuhl jsem , tohle jsem říkat neměl. " Co nevím?!" jsem fakt debil...neměl jsem jí to říkat! "Nic" ...." Justine!" né já jsem debil." No my jsme zjistili že Tyler je ten co mám dal do auta bombu a ten co ti zničil brzdy v autě , je totiž v Dalwinova gangu" podívala se na mně šokovaně. " A proč jste mi to neřekli?!" zařvala a vstala . Nemám jí co odpovědět.... " Fajn" řekla a odešla.
===========================================================================
Vote a komentář potěší....Omlouvám se za chyby a překlepy
Vall xDDD
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)