Party Hard!

912 30 0
                                    


Ráno:

Bylo okolo půl desáté ráno když jsem vstávala. " Na školu seru!!" zařvala jsem . " Jojo" uslyšela jsem jak Justin taky zařval. Zasmála jsem se a šla se obléct . 

Došla jsem do kuchyně kde kluci už snídali . " Hej taky jsme slyšeli v noci ty zvuky?" zeptal se Ryan . " Nic neříkejte!" zařvala jsem po nich , nechci to radši ani vědět! " Ne " zasmál se Justin . " Já taky ne " dodal Chaz. To je dobře.... 

" Co kdybychom dneska udělali párty?" Navrhl Jaden . " Jo!" vykřikl Ryan . " Klidně " usmála jsem se na Jadena . 

"Tak jo ale musíme jít nakoupit alkohol a ostatní věci" řekl Mark který zrovna přišel . " Jdu já!" řekla jsem a šla se obouvat . 

ˇˇˇˇˇˇ

Zrovna jsem v obchodě a vybírám vhodný alkohol.... jebu na to vzala jsem 42ku vodku , Becherovka , Jack deniels , Metaxa , Jim Beam , pár piv , frisco a ostatní .... Zaplatila jsem a šla k autu. 

Dojela jsem domů kde kluci uklízeli? Začala jsem se smát. " Vážně ?" podívali se na mně zákeřně .Alkohol jsem vyskládala na linku a šla jim pomoct. 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

O.k je okolo 7 hodin večer a lidi pomalu začínají chodit. Já ale ještě nejsem převlečená ! Vytáhla jsem si ze šatny Černý rozthaný kraťasy z kterých mi leze zadek ( Chápete?) a k tomu průhledný crop-top který byl opravdu hodně krátký .... Namalovala jsem se a nechala si vlasy rozpuštěný . Prostě topka! Vyfotila jsem se na všerůzný sociální sítě s popiskem " Párty Hard!". Sedšla jsem schody dolů kde už se to pomaličku rozjíždělo. Justin na mně hned strhl pohled . " Aby ti neukápla slina" zasmála jsem se . " Hahahaha" napodobil smích a plácl mně po zadku. Mrkla jsem na něj a ztratila se mu mezi davem lidí kteří zrovna přišli. 

Párty se začala rozjíždět. Hráli zrovna moje oblíbené písničky na které se dá tancovat tak jsem šla mezi lidi kteří tancovali. Okolo mně se začali motat nějací kluci , chvilku jsem s nima tancovala ale pak mně to přestala bavit tak jsem si šla pro pití. Vytáhla jsem si z ledničky frisco a napila se. Pití jsem si držela v ruce a šla tancovat. Nějak jsem zabloudila a objevila jsem se u zahradního baru... Chvilku jsem tam seděla a povídala si s lidma okolo.

Z pohledu Justina:

Kim je v tom oblečení tak sexy... Chvilku jsem jí pozoroval jak tancuje ale pak se mi ztratila z očí. Okolo mně se začala točit jakási holka od nás ze školy . Chvilku jsme spolu tancovali ale pak jsem odešel. Šel jsem k baru od kud jsem vytáhl vodku a několikrát si nalil. Trochu jsem se motal ale nebylo to tolik poznat.

 Šel jsem ven na čerstvý vzduch , zahlídl jsem u Zahradního baru Kim jak si tam povídá s nějakým klukem. Šel jsem pomalu k ní. Ten kluk mezitím odešel. Pojď si zatancovat" zařval jsem na ní přes hlasitou hudbu. Kývla na souhlas a vstala . Měl jsem takové nutkání jí šáhnout na zadek ale udržel jsem se. Začli jsme tancovat na rychlejší hudbu, pořád se o mně nějak otírala . No jo no Alkohol dělá divy... 

Sáhl jsem jí na zadek a zmáčkl ho. Z úst jí vyšel menší ston.Pomalu jsem se k ní naklonil a otřel se rty o ty její, Začali jsme se vášnivě líbat. Mezi našemi jazyky propukla 3. světová válka. Otřela se mi o kamaráda , přivřel jsem oči. Zmáčkl jsem jí zadek. Obmotala si nohy okolo mého pasu . Šel jsem s námi pomalu do pokoje , pořád jsme se líbali . Opřel jsem jí o zeď na chodbě . Její ruce se zamotali do mých blond vlasů které mi spadli do obličeje. Skousl jsem její spodní ret. Došli jsme do jejího pokoje . Hned mi přetáhla tričko přes hlavu , vyskytl se jí pohled na moji potetovanou a svalnatou hruď. Sklonila se a jazykem obkroužila každý moje tetování na mojí hruďi. Přitáhl jsem si jí k sobě a začali jsme se zase líbat. Rozepl jsem jí knoflík na  kraťasech a pomalu se stáhl dolů. Pak jsem jí přetáhl přes hlavu tričko .Stála předemnou ven ve spodním prádle. Jemně se ode mně odtrhla a rozepla mi kratase který mi hned sami spadli dolů. Obmotala si nohy zase okolo mého pasu a ruce si propletla za mým krkem . Šel jsem s námi k posteli , položil jsem jí tam opatrně a lehl si nad ní . Nahmatal jsem rozepínání její podprsenky a jedním tahem já rozepl , podprsenku jsem zahodil do ruhu místnosti. Pohled se ni naskytl na její prsa. Jednu její bradavku jsem vzal do úst a tu druhou jsem mnul v rukách. Vzdychla mi do ucha. Pomalu jsem si dělal mokrou cestičku až po lem jejích kalhotek, vzal jsem se do mezi zuby a pomaličku je stahoval dolů. Byla předemnou celá nahá. Začala mi zase ona stahovat na oplátku boxerky. Byli jsme před sebou úplně nazí. 

Předehru nepotřebujeme! Lehl jsem si mezi její roztažené nohy a přisál se jí na rty. " Můžu?" zeptal jsem . Kývla na souhlas. Pomalu jsem do ní vnikl, oba dva jsme vzdychli od návalu rozkoše. Začal jsem se v ní pomalu pohybovat ale po chvilce jsem zrychlil. Přisál jsem se jí na krk a dělal jí tam pořádnýho cucfleka. Po chvilce jsem cítil že to na nás jde . Zrychlil jsem snad nejvíc jak to jde. " Justine" vzdychla. " Já vím honey" zašeptal jsem . Oba jsme se udělala ve stejnou chvíli s výkřiky našich jmen . Pořád jsem se v ní pohyboval pro intenzivější orgasmus. Svalil jsem se na druhou půlku její postele a snažil se popadnout dech. Takový sex jsem neměl dlouho... 

Přitulila se na moji udýchanou hruď. Pomalu jsem začal usínat....

Ráno : Z pohledu Kim...

Ráno jsem se probudila na Justinově hrudi . Počkat cože?! trhla jsem sebou. Hned mně zasáhla ostrá bolest v hlavě . Justin se taky probudil a chytil si hlavu. Byli jsme oba nazí takže to znamená jen jedna věc.... Bum cvak blik! už jsem si vzpomněla co se včera dělo.... " Pamatujeě si to?" zeptal se mně Justin " Jo " zamumlala jsem a víc si zakryla peřinou prsa. " A lituješ toho?" teď mně dostal " Měla bych ale asi ne" podívala jsem se na něho ale hned zase sklopila hlavu. Byl nejspíš překvapený co jsem to řekla , není sám já taky.... Seděli jsme takto v tichosti ještě tak 5. minut. Najednou se ke mně naklonil a políbil mně . Spolupracovala jsem . Něco se semnou děje! " Mohli by jsme být kamarádi s výhodami" vypadlo ze mně najednou. Podíval se na mně překvapivě . " Budu rád" usmál se , ale mně do smíchu nebylo. Co to se mnou doprdele je ?!  

Vote a Komentář potěší ....Omlouvám se za chyby.

Vall  xDDDD

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat