Conflict

519 28 0
                                    

Ráno:

-Kim-

Došla jsem do kuchyně a sedla si na barovou židli. Do kuchyně přišel Justin, podíval se na mně , usmál se a šel pomalu ke mně. On ty nálady mění jako ponožky!Objal mně zezadu. "Nešahej na mně!" zasyčela jsem. "Jako proč" to je opravdu tak blbej?! "Protože jsem tě včera viděla s nějakou děvkou v baru , jak jste se ošahávali a líbali a pak odešli nahoru!" zakřičela jsem. "No a já si můžu dělat co chci!" zařval po mně až jsem nadskočila. "Jo to můžeš , ale nešahej pak na mně!" dívali jsme si vzájemně do očí. "Nemysli si že nevím že tu s každým v tomto domě spíš , nejsem tak blbej! "Co to tu mele?! "Já tu s nikým nespím!" nevydržela jsem a zařvala . "Ne?! " v jeho očích byl vidět hněv."Jo , jen s tebou" řekla jsem normálně . Začal se smát, nevím co tu je jako k smíchu!"Jsi jen obyčejná děvka" bodlo mně u srdce. "A ty zase děvkař!" zařvala jsem.

Do kuchyně přišel rozespalej Lil. "Co tu řvete?" podíval se na nás. "Drž hubu Lile!" vyštěkla jsem po něm, zvedl ruce na obranu a odešel nahoru. 

Podívala jsem se na Justina a odešla z kuchyně. "Ty jen od problémů utíkáš!" zařval po mně. "Já ?! copak já jsem byla včera v baru se opít ?!" zůžila jsem na něho pohled. Odešla jsem z domu, třískla jsem dveřmi a nasedla nasraně do auta, chytla jsem do rukou volant . "Áááááá" zařvala jsem a hlavu schovala do dlaní. Rychle jsem nastartovala auto a vyjela , jela jsem ohromnu rychlostí. Zanedlouho jsem za sebou uslyšela sirény policejních aut. "Kurwa" zaklela jsem a pomalu zpomalovala, zastavila jsem u krajnice a stáhla okýnko dolů. "Můžete mi vysvětlit proč jste jela 160 km/h ?" podíval se na mně mladej polda."Jsem nasraná" řekla jsem drze. "To vás ale neomlouvá slečno!" protočila jsem oči. 

"Podělanej policista , podělanej Justin , Podělanej svět!"zařvala jsem když jsem zase zpátky vyjela na silnic. Dostala jsem pokutu... Aby se náhodou mam měšták taky jednou neposral! 

===========================================================================

Tak co myslíte usmíří se nebo se naopak ještě víc rozhádají? Další část buď dneska nebo až zítra. 

Omlouvám se za chyby a překlepy 

Vall

Blond Gangster-JBKde žijí příběhy. Začni objevovat