-Kim-
Ráno jsem se probudila opět zas a znova s blbou náladou.Zůstala jsem ležet v posteli "Někdo zaklepal na dveře a vešel dovnitř "Ahoj , můžu ?" usmál se mile Justin.Kývla jsem na souhlas , sedl si zamnou na postel a podíval se na mně. "Co ti je Kim?!" nadechla jsem se. "Nevím"Zamračil se na mně. "Víš , jen mi to nechceš říct" chytil mně za ruce. "Bojím se!"vyštěkla jsem. "Čeho?" podíval se na mně zvláštně. Chvilku jsem mlčela. "Kim"sklopila jsem hlavu .Nadechla jsem se. "Lásky"Zamumlala jsem. "Bojím se že se do mě jednou zamiluješ!, proto tohle všechno musí skončit" podívala jsem se mu do očí. Díval se na mně šokovaně. "Ale t..."nenechala jsem ho to doříct. "Já neumím milovat , už se do nikoho nikdy nezamiluju!Neumím to ,bojím se lásky" pořád se na mně díval zmateně.
"Naučím tě milovat"začala jsem se smát. "Ne , to nejde ...to se nejde naučit"odfrkla jsem si. Nahl se ke mně a políbil mně na rty. Jeho rty jsou jako droga ale to nejde! "Justine ne! musíme toho nechat "Podíval se na mně smutně , stoupl si a odešel.
Hlavu jsem si zabořila do polštáře a zařvala všechny sprostý slova co znám.
Celej den jsem nevylezla z pokoje, pořád jsem si opakovala jakou chybu jsem udělala ale dál to tak prostě nejde!Nemůže se do mně zamilovat...
===========================================================================
Dneska krátká....
Vote a komentář potěší
Vall :)
ČTEŠ
Blond Gangster-JB
FanfictionKim 19 let ...Velký Ego Justin 19 let ...Velký Ego úplně odlišní lide .... Ale mají jednu věc společnou...(ale Velké Ego to není. :D)